Gå til innhold

Begynner å bli syk

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Kjenner jeg begynner å bli syk.. uggen i kroppen, litt sår i halsen og slapp. Jeg kan ikke bli syk nå, har jobb jeg ikke kan være hjemme fra og får i tillegg besøk, og da er det i alle fall ikke morro å være syk.

Noen som har noen tips til meg hvordan jeg skal unngå dette/bli fortest mulig frisk? Alle tips tas imot med takk :)

Endret av Rhiakath
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BIOSAN's Bio-resistens. Kjøpes på helsekost.

God bedring!

Gjest gjest1
Skrevet

C-vitaminer (2000 mg), solhatt, hvitløk, masse vann og sunn kost. I tillegg bør du prøve å ha den innstillingen at du IKKE har tid til å bli syk nå. Dvs. du må ikke bekymre deg, men bestemme deg for at du ER frisk.

Jeg hadde aldri tid til å være syk da jeg ble mor, men det ble jeg en gang. Etter det har ingen influensa tatt meg, bortsett fra en gang på 20 år...

Skrevet

solhatt, spis appelsiner,mandariner osv hvis du vil ha c vitaminer, mye mer effektivt enn tabletter.

Gjest Gjest
Skrevet

Varm melk med honning i, egenpleie i form av en lang varm dusj/bad, en god natts søvn.

Er uggen selv jeg.. må skjerpe meg.

Men det hjelper å ha en positiv innstilling, da glemmer man at man hangler litt.

Skrevet

Masse C-Vitamin og hjemmelagt suppe med masse hvitløk i! Og drikk god varm te og legg deg under dyna og sov godt!

Gjest gjest1
Skrevet

Vet bare at det har hjulpet meg, og det er å se "at nå begynner jeg å bli syk", men så bestemme (TANKEKRAFT) at du er frisk...

Du har fått mange gode råd, så håper det går ok.

Skrevet

Takk for tips alle sammen!

Har drevet med tankekraft i dag og jeg er allerede bedre :smilbla:

Tror det er det som fungerer best for meg, for husker jeg var dausjuk dagen før jeg skulle reise og treffe kjæresten min som 13-åring, kunne knapt stå på beina. Var sta som bare det på den alderen og bestemte meg for å bli frisk og jammen ble jeg ikke frisk nok til og reise og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...