Gjest Snartstudent Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Har søkt på studie for høsten, men jeg er på ferie rundt den tiden svarene kommer fra SO, og har ikke nettilgang der jeg er. Men man skal jo få svar på SMS også, men funker det GARANTERT? Noen som har fått svaret på denne måten før? Er livredd for ikke å få svart at jeg vil begynne før fristen er gått ut...
Blueberry Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Jeg tror jeg svarte på den måten en gang...funka fint d. Så lenge du er i et land hvor du har mobildekning da... F.eks. har ikke alle disse billigmobilselskapene dekning overalt, mens telenor og netcom har vel nær sagt dekning i alle land.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 Jeg skal være i Norge, bare ikke hjemme, så mob.dekning er ikke noe problem . Er bare redd for at jeg ikke får SMS'en i utgangspunktet... At de "glemmer" å sende den!
Vela Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg fikk SMS i fjor, og har krysset av for dette iår også. Funker bra det:)
mari Skrevet 29. juni 2006 #5 Skrevet 29. juni 2006 ellers så kommer du deg vel på internett, det finnes jo internett kafeer på de minste steder nå jeg sjekket for en del år tilbake på et bibliotek i USA om jeg hadde kommet inn, funker greit det også
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2006 #6 Skrevet 30. juni 2006 ellers så kommer du deg vel på internett, det finnes jo internett kafeer på de minste steder nå jeg sjekket for en del år tilbake på et bibliotek i USA om jeg hadde kommet inn, funker greit det også ← Når man sitter på en liten holme langt ute i havgapet skal det litt til å finne en internettcafe! Jeg kan komme meg til et tettsted hvor de sikkert har en internettcafe, men jeg kan jo ikke dra dit hver dag for å sjekke mailen heller... Og man har vel bare en ukes svarfrist har man ikke? Får satse på at sms'en kommer frem...
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2006 #7 Skrevet 30. juni 2006 Når man sitter på en liten holme langt ute i havgapet skal det litt til å finne en internettcafe! Jeg kan komme meg til et tettsted hvor de sikkert har en internettcafe, men jeg kan jo ikke dra dit hver dag for å sjekke mailen heller... Og man har vel bare en ukes svarfrist har man ikke? Får satse på at sms'en kommer frem... ← Du trenger ikke dra dit hver dag, du får svaret den 20 juli uansett, og da må du svare innen 26 juli.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå