momo Skrevet 28. juni 2006 #1 Skrevet 28. juni 2006 Jeg har virkelig ikke peiling på mobil. Eneste jeg vet er at jeg vil ha nokia, har prøvd flere forskjellige og jeg kommer alltid tilbake til nokia. Jeg skal ha en nokia telefon med young talk ab. og vil gjerne ha en som er bra på musikk. Ellers må den ha en grei kalender. Og bør ikke koste mer enn 2000. Noen som har tips til hvilken jeg bør kjøpe?
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Er ikke helt sikker på prisen på denne (burde ikke være så gæli) men NOKIA 6280 er jeg kjempefornøyd med, den spiller bra musikk, og kalenderen er bra som vanlig
momo Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2006 Hvor mange sanger der det ca plass til på denne?
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Jeg er veldig fornøyd med min 6103 Betalte 1,-
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #6 Skrevet 29. juni 2006 Hvor mange sanger der det ca plass til på denne? ← Du får med minnebrikke på 64MB tror jeg det var, så da kan du jo regne selv Regner med at du kan kjøpe minnebrikke ved siden av også, en større en, om du vil ha mer sanger!
danseløva Skrevet 15. juli 2006 #8 Skrevet 15. juli 2006 Hei hei. Synes selv jeg har en veldig grei mobil, har en nokia 6101. Men om du skal ha mere minne bør du kanskje gå inn på ei sia som heter http://www.utenabonnement.no/b2c/default.a...ocator=473J637L. Der har dem en del mobiler til en billig penge. Og der kan du jo selv bestemme hvilke abb du selv vil ha. Bare et tips! LYKKE TIL!
momo Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2006 Tusen takk for svar alle sammen. Det ble en 6280, bestilte den i dag, så da kommer den vel i løpet av uka, gleder meg.
Amanlis Skrevet 16. juli 2006 #10 Skrevet 16. juli 2006 Tusen takk for svar alle sammen. Det ble en 6280, bestilte den i dag, så da kommer den vel i løpet av uka, gleder meg. ← Grattis med ny mobil. det er like gøy hver gang, synes jeg.
momo Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2006 Takk! Er gøy med ny mobil ja, og endelig for jeg er dritt lei ericson telefonen min.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå