Gå til innhold

Hun rulla!


Nala

Anbefalte innlegg

Kryss i taket!

I dag rulla veslejenta på fem måneder fra rygg til mage for første gang. Hurra! :D Hun har strevd med det lenge, men ikke kommet seg helt rundt fordi armen har vært i veien. Nå har hun tydeligvis lært seg å ta armen litt opp sånn at hun kommer rundt.

Jeg la henne fra meg på matta på badegulvet mens jeg selv gikk og ordna noe tøy på vaskerommet. Tok kanskje et halvt minutt. Da jeg kom tilbake lå hun på mage :sjarmor: Etterpå rulla hun så jeg så på. Og mamma var så stolt!!!

Yupp, ville bare skryte litt, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan tanter få delta her??? 8)

Min lille niese på 8 mnd har nå begynt å vise hvor stoooor hun er........hun tar glansnummeret flere ganger om dagen, enten vi spør eller ikke!!! Også kan hun bake-søte. Hun er så flink atte............åsså sååååå gooood.

Hilsen stolt

TANTE :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen så fint hun kan rulle rundt :D

må lige komme med en skryte historie selv, da jeg fik min først, begyndte hun at rulle på 2 dagen ja i ser rigtig på den anden dagen, da jeg fortalte jordmoren på hospitalet at min datter havede rullet fra en side over på den anden sagde hun nej det kan ikke lade sig gøre, jeg holdt fast på mit, hun blev ved med at sige at det måtte være mig som havede skrevet forkert på arket, havede et ark hvor man skrev ned hvilken side man lagde barnet på så man kunne skifte fra side til side efter ammning, så tilsidst sagde jeg til jordmoren at hun kunne da bare komme og se for sig selv, tror nok hun gjorde store øjne da den unge dame rulle en halv omgang ret foran øjnene på hende det havede hun aldrig nogen siden opleved, så jeg endte oppe med at lægge en håndkælde rullet sammen som en pølse bag rygge så hun ikke fik snoet sig rundt....

hun var også kun 7 måneder da hun gik helt af sig selv så hun var ganske hurtig med alt...

må sige at mine andre unger var ikke så hurtig men fulgte bogen til punkt og prikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...