Anda Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 (endret) Jeg og min mann skal til London om et par uker. Har 4 dager... Har noen tips til resturanter og kanskje en rolig/koselig pub/bar?? Og er det på Leicester square man får kjøpt billetter til theater på kvelden? Endret 27. juni 2006 av 27mai
mowgli Skrevet 28. juni 2006 #2 Skrevet 28. juni 2006 Rolig pub/bar er det vel ikke... men jeg syns det er god mat på Cheers i Regent Street, kopi av Cheers-baren fra tv ASK!, de er flere steder i London men den koseligste jeg var på lå ved Victoria Station, prøv å få bord i 2. etg.... ELECTRIC, ligger i Portobello Road....
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #3 Skrevet 28. juni 2006 La Capannina, 24 ROMILLY STREET, SOHO, Italiensk familierestaurant med nydelig mat. nero
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #4 Skrevet 28. juni 2006 Et romantisk tips: gå en tur langs themsen, ved området Tate Modern og London Eye...
Vela Skrevet 28. juni 2006 #5 Skrevet 28. juni 2006 Å, heldiggrisen.. jeg vil også til London igjen.. GOD TUR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå