Gå til innhold

Begynner det å synes?


SuperNova

Anbefalte innlegg

Begynner det å synes på dere at dere er gravide? Og merker dere noe til magen?

Jeg kommer fortsatt inn i klærne mine, men de sitter nok litt strammere, ja. Og jeg begynner å merke en fin, rund mage som kommer snikende :)

Tror ikke det er så lett å se på meg at jeg er gravid, men i forrige uke kom en kollega bort til meg, og hun kikket litt granskende på meg. Så spurte hun prøvende: Er du....? Og jeg som ikke eier pokerfjes, måtte innrømme at ja, det er jeg. Så man kan kanskje se det hvis man vet hva man skal se etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Just-Me*

JA!!! det begynner å synes.... tror jeg da hvertfall.. :ler:

Er 13 uker. Har litt ekstra på kroppen fra før av da, med litt mage. men det har forandret seg. Jeg har ikke lagt på meg ennda, men magen er liksom litt forandret. blitt litt sånn gravidkul på, en svak en....

Går fint inn i klærne mine ennda, men noen bukser begynner å stramme rundt magen, og bhene begynner å bli småe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 7+4, men jeg synes at jeg har fått større mage allerede. Nå er det bare litt over 10 måneder siden jeg fødte forrige gang, så jeg regnet med at magen skulle komme litt fortere denne gangen, men ikke sååå fort.

Dessuten er det ikke noen fin gravid-kul, det er mer jevnt fordelt over hele. Jeg ser rett og slett enda litt tjukkere ut.... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 11. uke nå, og har vel ikke noe videre mage. Har fått litt ekstra fett på magen, men ikke noe kul. Hadde mer før når jeg var litt oppblåst, men det var visst bare oppblåst. Nå passer alle klærne helt greit og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer alle klærne fortsatt, men har oppdaget nå at jeg HAR fått mage. Jeg har særlig merket det denne uken. Er 13 uker i morgen.

Utrolig rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13+6 og kan vel ikke si at det synes på magen min enda. Har ikke lagt på meg et gram, så hvis noen syns jeg har fått litt ekstra rundt magen så er det nok bare luft. Gleder meg til det vises bedre at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 12+6 og har sett forandring på magen siden uke 8. Synes ikke det er noen fin kul enda, mer at jeg ser tjukk ut, så jeg er ikke så veldig glad for det. Klær er litt varierende, de som skal sitte i livet passer ikke men lave skjørt/bukser og skjørt jeg kan dra over magen fungerer bra. Håper jeg kan vente litt med å kjøpe gravidetøy, men har planer om å investere i noen nye (lengre og videre) topper snart.

Vekta var helt stabil fram til forrige uke, da jeg plutselig hoppet opp 1,5kg. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen mage her i gården, har nok lagt på meg litt i rompa bare, buksen strammer litt rundt lårene og rompa. Fikk ikke mage før halvveis forrige gang, men jeg regner med at den kommer tidligere med nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, her synes det altfor godt!!!

er jo bare 8+3 men har allerede en kul på magen. Sånn som jeg ser ut nå, så jeg ut da jeg var 5 mnd på vei forrige gang jeg var gravid...

men i følge legen er det helt naturlig at magen kommer tidligere i 2 svangerskap.. :frustrert:

Vi må visst fortelle det til foreldre og søsken til helga, for vi klarer ikke å holde det skjult mye lenger... Og vi som egenltig ville vente til uke 12 :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 11 uker i dag.. (11 uker i går etter mens, 10+6 i dag etter tidlig ul), og magen min er ganske tydelig... Men det er ikke babymage synes jeg, det er fett. Det er helt umulig å holde sjult i alle fall, og klærne mine har vært for små i fler uker allerede. I alle fall bukser og skjørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 + 3 og har ikke gått opp et gram i vekt ihvertfall. Det skyldes nok at jeg er veldig kvalm.

Magen min er oppblåst og jeg har i tillegg forstoppelse :forvirret: men jeg tror ikke det vises noe på meg ennå, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har magen min begynt å tute frem. :)

De siste dagene har den blitt rundere og rundere, og jeg har bare to bukser igjen som passer. Men vekten min har ikke gått noe opp. Gleder meg til kiloene kommer også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9 nå, og har blitt tjukkere. Tror ikke det er pga babyen, men alt annet som ikke får plass.. mat og sånn. Får veeeldig stor mage om kveldene etter jeg har spist middag som regel. Mest oppblåsthet sikkert. er jo ikke mulig å få mage så tidlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...