Gjest Rick Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Hvorfor er det slik at homofile ikke kan gi blod, mens heteroseksuelle kan det? Om man knuller på en man nettopp har blitt sammen med av det motsatte kjønn,kan man jo ikke vite om personen er "syk". karantenetid eller slik da? Hva om man har analsex, damene er vel ikke renere bak der eller? Egentlig burde bare jomfruer få gi blod,eller? Fortell også om andre faktorer som spiller inn?
Knurr Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Gi Blod.no Vær så god. Sjekke litt rundt kanskje? De er passelig strenge, ja. Jeg ble satt i karantene i et år fordi jeg hadde oppholdt meg i et rom hvor det ble røyket hasj.
Saeria Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Hvorfor er det slik at homofile ikke kan gi blod, mens heteroseksuelle kan det? Det er en litt større frekvens av STD hos denne gruppen. Om man knuller på en man nettopp har blitt sammen med av det motsatte kjønn,kan man jo ikke vite om personen er "syk". karantenetid eller slik da? Ved bytte av partner er det alltid karantene. HIV smitte kan f.eks ikke sjekkes ordentlig før etter 6 mnd. Hva om man har analsex, damene er vel ikke renere bak der eller? Sex er sex. Er det med fast partner en har hatt over lang tid - ingen karantene. Er det en ny - karantene Egentlig burde bare jomfruer få gi blod,eller? Næh, hvorfor det. Fortell også om andre faktorer som spiller inn? ← Se ellers på www.giblod.no
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #5 Skrevet 27. juni 2006 jeg kan ikke gi blod fordi jeg har sex med en som er født i asia, bare fordi han er født der..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå