Adonia Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 fristen for ettersending av karakterer er 1 juli. problemet mitt er at jeg enda ikke har fått karakteren i ett av emnene jeg har tatt denne våren. har sendt mail for å høre når sensuren er, men ikke fått noe svar. kommer til å ringe i morgen men begynner å bli litt småstresset. så jeg lurer på om noen av dere har noen erfaring med dette. problemet er at selv om jeg får karakteren før fredag, er jeg nødt til å hente karakterutskriften på uio (å få sendt i posten kommer til å ta for lang tid) og jeg er nå i full jobb fra 8-16, og de har kun åpningstid fra 12-15 er det mulig å få noen til å hente karakterbeviset for meg, eller må man møte opp personlig? hvordan kan jeg ellers få ordnet dette?
Gjest Gjest_Landra_* Skrevet 27. juni 2006 #2 Skrevet 27. juni 2006 Hei! At dette ikke har blitt forandret skjønner jeg ikke. Lå noen søvnløse netter da jeg ikke fikk karakterene mine. Dette er snakk om 3-4 år siden. Du kan snakke med arbeidsgiveren din og be om fri noen timer, eller ringe skolen som du skulle hatt karakteren fra. Hvertfall lykke til!
Adonia Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2006 ja er helt håpløst. men fikk ringt dem, og alle hadde visst fått rettefrist til fredag- så måtte komme å hente det da. men med fullmakt + leg så kunne noen hente beviset for meg. så bestefar som har fått den oppgaven! :icon_neutral: ved å bruke så lang til til retting lager de veldig mye problemer for mange spør du meg.
Gjest Gjest_Landra_* Skrevet 29. juni 2006 #4 Skrevet 29. juni 2006 Hei igjen! Jeg og venninna mi snakket om det senest i går. Hun er super nervøs og går rundt og tenker på dette hele tiden. Syntes virkelig de skulle forandret opplegget. Kanskje ha eksamen litt tidligere så man får bedre til på seg. Ikke alle bor rundt storbyer. Noen må FAKTISK flytte ganske langt og få seg ny jobb før studien begynner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå