Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 ..akkurat nå for noen min. siden på foten. Det svir! Noen med gode råd som lindrer.
Viviwoom Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 sjekk at ikke brodden sitter igjen. Også går det jo over etter en stund Isbit kan være bra
ashera Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Xylocain liniment har lokalbedøvende effekt. Får du en sterk reaksjon etter stikket, kan du ta en allergitablett (reseptfri, f.eks. Zyrtec) og en Ibux eller to, som virker betennelsedempende (dette rådet har jeg fått av fastlegen min).
Morgan Skrevet 29. juni 2006 #7 Skrevet 29. juni 2006 Skjær en løk i to og hold den i mot! Gammelt stuert-triks.
Gjest Catwoman Skrevet 29. juni 2006 #8 Skrevet 29. juni 2006 Jeg har alltid hørt at sukkerbit dyppet i eddik - som du holder mot stikket - skal hjelpe.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2006 #9 Skrevet 29. juni 2006 Og vepsestikk er vondt! Jeg ble stukket i går, rett bak øret og det er kjempevondt! Forbaskede flyvende, stikkende fanskap.....
Brunhilde Skrevet 29. juni 2006 #10 Skrevet 29. juni 2006 Hvis du eller noen i din nærhet røyker så kan du ta aske fra sigaretten og blande med litt spytt. Smør dette på stikket og svien forsvinner fort. Neida, ikke lekkert i det hele tatt, men effektivt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå