Gjest Gjest_ludde_* Skrevet 27. juni 2006 #1 Skrevet 27. juni 2006 Noen som har noen råd mot kalme? Har hatt omgangssyke med oppkst,diare og feber fra søndagen.Kvalmen henger fortsatt i og alt byr meg imot av mat.Har fått i meg noen kjeks og sitronbrus..
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. juni 2006 #3 Skrevet 27. juni 2006 Jeg lever på yoghurt og salat når jeg er kvalm. Altså lett mat.
Gjest Zenta Skrevet 27. juni 2006 #4 Skrevet 27. juni 2006 Kjøp Postafen tabletter på apoteket. Det hjelper. Ellers så er det jo det vanlige rådet da om å drikke cola eller sitronbrus.. men jeg sverger til postafen, og det funker. God bedring.
meta2 Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Kjøp Postafen tabletter på apoteket. Det hjelper. Ellers så er det jo det vanlige rådet da om å drikke cola eller sitronbrus.. men jeg sverger til postafen, og det funker. God bedring. ← Nå ville jeg ikke tatt tabletter siden jeg var kvalm, men supp. Jeg fikk resept på Afripan, og i stikkpilleform. Kommer ofte opp igjen når en tar tabletter.
Gjest Cosmic Girl Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Ingefær skal hjelpe, i alle variasjoner. Jeg pleier å ha ingefær i maten når jeg er kvalm, og føler det hjelper. Vet mange gravide også bruker ingefær som kvalme-stillende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå