Gå til innhold

Klare dere uten sex?

Fremhevede innlegg

Gjest ghostwriter
Skrevet

Sitter her og leser litt i denne seksjonen på KG. Flere som forteller at dem går i spinn hvis det går 1 dag uten fysisk kontakt og sex. Jeg kunne fint klart meg i flere år uten at jeg skulle gått helt kokko, mens andre tviler på at dem klarer 2 dager, og 1 uker er det samme som et nakkeskudd.?

Det er selvsagt dager jeg ønsker det og er veldig kåt, mens andre dager skulle jeg ønske at som her sensualitet og "presset" som det fører med seg var borte. Kan jo ikke se tv eller lese et blad uten at du blir minnet på det!!! Kjedlig.

Hvor lenge hadde du klart å avstått fra sex? Jeg hadde fint klart så lenge jeg ville, om jeg noen gang skulle hatt bruk for det eller måtte.

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Det hadde vært kjedelig, kjipt og crap, men det hadde jo gått. Hadde ikke tatt kvelden på grunn av det, liksom.

Men det hadde nok blitt litt mer "selvkos" ;) . Og sjansen for at jeg ville senket standardene mine for hvem jeg hadde sex med er så absolutt også tilstedet ;)

Gjest Banana
Skrevet

Hehe, jeg er såpass tåpelig at jeg regner dager siden sist jeg jumpa rundt i høyet og akkurat idag har jeg 200dagers jubielum! Hurra for meg ja....

Jeg blir ikke helt desperat av å tenke på det og føle at jeg bare MÅ ha meg noe som går på to bein..det er heller det at jeg rett og slett nærmest glemmer hva jeg går glipp av ( sier kanskje litt om kvaliteten sist jeg gjorde det :ler: )

Men jeg håper ikke det blir nye 200 dager... :sjenert:

Skrevet
Og jeg er mann btw.

Men er du i et forhold?

Skrevet

det går fint hvis det er lenge siden sist gang, men synes det er vanskeligere jo kortere tid det er siden. F.eks hvis man har hatt kjæreste og er vant til å ha sex ofte så er det noe man må venne seg av med.

Gjest LilSweetie
Skrevet
det går fint hvis det er lenge siden sist gang, men synes det er vanskeligere jo kortere tid det er siden. F.eks hvis man har hatt kjæreste og er vant til å ha sex ofte så er det noe man må venne seg av med.

Ja, eller hvis kjæresten din er bortreist, for eksempel.... Da er to uker utrolig lenge, men hvis man er singel over lang tid er jo ikke to uker noe særlig tid

Gjest Gjest
Skrevet

I et forhold hadde jeg nok begynt å lure etter en stund, men mer pga hva sex betyr for meg psykisk enn den rent fysiske tilfredsstillelsen.

Som singel tror jeg ikke jeg hadde giddet onani og lignende, husker hvor trist jeg pleide føle meg etterpå.

Skrevet

som singel har jeg ingen problemer med å gå lenge uten sex, jeg glemmer ikke hvordan det føles, jeg ser frem til jeg ikke lenger er singel slik at jeg kan ha sex igjen, men jeg blir heller ikke desperat og senker kravene mine for hvem jeg har sex med.

i ett forhold som fungerer derimot, ville jeg nok syntes en uke var lenge.

Gjest Gjest
Skrevet
Sitter her og leser litt i denne seksjonen på KG. Flere som forteller at dem går i spinn hvis det går 1 dag uten fysisk kontakt og sex. Jeg kunne fint klart meg i flere år uten at jeg skulle gått helt kokko, mens andre tviler på at dem klarer 2 dager, og 1 uker er det samme som et nakkeskudd.?

Det er selvsagt dager jeg ønsker det og er veldig kåt, mens andre dager skulle jeg ønske at som her sensualitet og "presset" som det fører med seg var borte. Kan jo ikke se tv eller lese et blad uten at du blir minnet på det!!! Kjedlig.

Hvor lenge hadde du klart å avstått fra sex? Jeg hadde fint klart så lenge jeg ville, om jeg noen gang skulle hatt bruk for det eller måtte.

For veldig mange er det vanlig. jeg selv er uten 6 uker i gangen pga jobben. Slik er verden for de fleste av oss.

Skrevet

Det er rett og slett litt som å slutte å røyke. Den første uka er helt forferdelig, den andre enda verre - deretter blir det bedre. Dette forutsetter selvsagt at røyken ikke er i nærheten - med en røykpakke på nattbordet hadde det ikke blitt bedre.

Jeg er singel, og jeg drar ikke på byen for å finne meg en kuk bare fordi jeg holder på å bli gal. Fordi kuken gjerne skal sitte fast på en fyr jeg har veldig lyst på, går det gjerne en stund mellom hver gang jeg har sex, og det går helt fint. Dersom fristelsen er der (og situasjonen passer) må det selvkontroll til for å la være, men hvis fristelsen ikke er der så trenger man jo ikke å kontrollere seg selv heller?

Hvis jeg bare er generelt kåt, fikser jeg det selv. Ellers hadde jeg muligens blitt litt mer frustrert.

Gjest King James
Skrevet

Har ingen problemer med og greie meg uten sex. Er så vant med det nå at jeg ikke lenger tenker over det.

Skrevet

Jeg er nylig blitt singel så jeg har ennå tilgode å finne ut hvor lenge jeg klarer meg uten sex.

Men det er allerede en god stund siden sist (mer enn 3 mnd siden) og foreløpig har jeg ingen "plagsomme" behov for den slags nærhet.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror det blir en vanesak. I starten av et forhold syns man det er lenge siden sist om det går en dag uten, etterhvert syns man det er lenge med ei uke - og om det etterhvert går enda lengre mellom hver gang så begynner man bare å sette enda mer pris på det når det først blir no'! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg gikk faktisk 1 måned, 3 uker og 3 dager sist gang. Det var ikke akkurat Disneyland.

Skrevet

Null problem! Har altid fått intrykk av at jenter blir mer avhengig av sex enn gutter... Å dere sier at vi tenker mye på sex :legrine::legrine::legrine:

(bortsett fra dere her på KG da, dere inrømmer at dere er non jævla griser :tunge1: )

Skrevet

Nesch går greit det. Har vært uten sex i snart 2 år. Siden jeg er enke så har det ikke vært det jeg har savna. Men nå merker jeg at jeg godt kunne kjent varm hud og hatt sex. Orker ikke å stresse med det så da vil det vel ta en stund til det blir noe action. :ler:

Skrevet
:grine: jeg vil ikke være singel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...