Eeyore Skrevet 9. august 2007 Forfatter #1941 Skrevet 9. august 2007 Leste litt på nettet om migrene under svangerskapet, og da fant jeg faktisk et sted hvor det stod at dersom man til vanlig har migrene med aura (synsforstyrrelser og lammelser), kan man ofte få bare "auranfall". Det stemmer jo egentlig godt med deg jeg har opplevd. Det er jo mer til å leve med enn kraftige anfall, selv om det er ubehaglig det også, så går det stor sett fort over. Jeg får uansett bare se det an, og ta det som det kommer. Det er lite jeg får gjort med det hverken for å gjøre det bedre eller værre. Men nå får jeg vel komme meg tilbake og jobbe litt
Kykkelikokos Skrevet 9. august 2007 #1942 Skrevet 9. august 2007 Hei på deg! Har du fått migreneanfall i det siste? Jeg kjeder meg
Gjest Kardemomme Skrevet 9. august 2007 #1943 Skrevet 9. august 2007 Hei Eeyore, hvordan er formen? Jeg var også veldig plaget med migreneanfall da jeg var gravid. En gang var det så ille (vondt i øynene og kvalme) at det endte på legevakta. Gikk over etter at jeg fikk ligge i et mørkt rom og fikk servert smertestillende.
Liljen Skrevet 9. august 2007 #1944 Skrevet 9. august 2007 Hei hei, vennen Tenker på deg, hvordan går det?? Ha en flott kveld stor
Gjest Leiababe Skrevet 9. august 2007 #1945 Skrevet 9. august 2007 Hei du! Håper formen din er bedre. Jager bort migrenen Ha en fin kveld
Eeyore Skrevet 10. august 2007 Forfatter #1946 Skrevet 10. august 2007 Hei på deg! Har du fått migreneanfall i det siste? Jeg kjeder meg Nei, nå har jeg sluppet unna siden mandag Når jeg kjeder meg på jobb, kan jeg tenke meg hvordan du har det hjemme i senga Hei Eeyore, hvordan er formen? Jeg var også veldig plaget med migreneanfall da jeg var gravid. En gang var det så ille (vondt i øynene og kvalme) at det endte på legevakta. Gikk over etter at jeg fikk ligge i et mørkt rom og fikk servert smertestillende. Har en venninne som ble veldig plaget med migrene under svangerskap, så jeg har vært litt redd for dette... Hei hei, vennen Tenker på deg, hvordan går det?? Ha en flott kveld stor Det går vel egentlig strålende. Nesten så smertefritt at jeg er redd for MA... Noe skal det jo alltid være Hei du! Håper formen din er bedre. Jager bort migrenen Ha en fin kveld Til å være gravid har jeg egentlig veldig lite problemer, så jeg skal absolutt ikke klage...
Eeyore Skrevet 10. august 2007 Forfatter #1947 Skrevet 10. august 2007 Og når jeg gleder meg over at jeg har hatt 4 migrenefrie dager, så begynner jeg selvsagt å spotte igjen Hvorfor må det alltid være noe? Begynner å bli litt nervøs for MA, og er veldig glad jeg skal til UL til onsdag. Ikveld skal jeg til en venninne og ligge over. Heffalompen skal ha siste kompiskveld med morgendagens brudgom, så da trakk jeg meg still unna. Blir koselig med venninnekveld også, og det er en stund siden jeg har sett henne. Prøvde forresten kjolen jeg skal ha på meg her forrige dagen. Den er skreddersydd i Thailand, men nå strammer den faktisk over puppene Går greit da, sikkert bare jeg som legger merke til at de er litt most Ha en fin helg!
Kykkelikokos Skrevet 10. august 2007 #1948 Skrevet 10. august 2007 Venninnebesøk høres kos ut. Lenge siden jeg har overnattet hos venninner, gitt. Jeg er spent på kjolen jeg skal ha på meg til bryllupet til svigerinnen min også. Redd den skal være for stram over magen.. Tør ikke prøve den enda. Hehe. Leit å høre med spottingen. Godt at du får sjekket med UL på onsdag. Håper og tror at alt er bra med lille spire
Toblerone Skrevet 10. august 2007 #1950 Skrevet 10. august 2007 Nei, så kjedelig med den spottingen Når har du time til UL igjen?
Liljen Skrevet 11. august 2007 #1952 Skrevet 11. august 2007 Hei hei, vennen. Jeg tror nok alt er i det skjønneste orden, og du vil nok få dette bekreftet på UL og. Godt det ikke er så lenge til, så slipper du gå rundt å bekymre deg. Håper du får en fortsatt strålende helg. store
Impala Skrevet 11. august 2007 #1953 Skrevet 11. august 2007 Så kjedelig med den spottinga da, men det går fort til onsdag og UL Kos deg i helgen
angelou Skrevet 11. august 2007 #1954 Skrevet 11. august 2007 Skjønner hvordan du har det med den spottinga,får liksom ikke roet nervene da, men er sikker på at alt er i orden jeg. Godt du har en UL-time på onsdag da
Eeyore Skrevet 12. august 2007 Forfatter #1955 Skrevet 12. august 2007 Bryllupet igår gikk kjempefint, og det var ingen som la merke til at jeg ikke drakk :juhu: Heldigvis fylte de på vinglassene hele tiden, så det var ingen som tok notis av at mitt ikke ble tommere Skålte med alle og lot som jeg drakk. Etterpå drakk jeg 7-up og alle trodde det var drink. Godt at ingen så jeg kjørte hjem etterpå Bryllupet var også kjempefint, men dessverre for brudeparet ble det ikke utevielese som de hadde planlagt. Pga regnet var gresset helt oversvømt. Heldivis fikk de ordent til et fint lokale inne på hotellet som middagen var, og det ble riktig så fint og koselig alikevel. Idag har jeg ikke gjort noen ting. Heffalompen og jeg har bestilt pizza og sett på film. Men i morgen må jeg virkelig trå til, for huset ser ikke ut...
Kykkelikokos Skrevet 12. august 2007 #1956 Skrevet 12. august 2007 (endret) Synes du skal piske Heffalompen litt, jeg. Du er jo gravid Endret 12. august 2007 av Kykkelikokos
Liljen Skrevet 13. august 2007 #1957 Skrevet 13. august 2007 Hei hei Ja piske heffalompen litt du Skulle og gjort litt husarbeid da... Ha en strålende tirsdag stor
angelou Skrevet 14. august 2007 #1958 Skrevet 14. august 2007 Hurra for 8 uker Håper alt står bra til - er det imorgen du skal på UL? Blir moro/spennende det da
Eeyore Skrevet 14. august 2007 Forfatter #1959 Skrevet 14. august 2007 Synes du skal piske Heffalompen litt, jeg. Du er jo gravid Nå er jeg overraskende oppegående til å være gravid, så jeg skal vel ikke overdrive. Sparer det heller til jeg trenger det Hei hei Ja piske heffalompen litt du Skulle og gjort litt husarbeid da... Ha en strålende tirsdag stor Han hadde vært flink og vasket opp og laget middag da, så jeg skal ikke klage! Hurra for 8 uker Håper alt står bra til - er det imorgen du skal på UL? Blir moro/spennende det da 8 uker ja Veldig spent på morgendagen
Eeyore Skrevet 14. august 2007 Forfatter #1960 Skrevet 14. august 2007 8 uker :juhu: Da var første milepel passert, halvveis til 12 uker med viten om graviditeten. Men de ukene har vær laaaaange altså! Det er pyton å gå å vente på 12. uke.... Gleder meg veldig til UL i morgen Jeg er jo overraskende oppegående, og siden jeg jo har spottet litt også, skal det bli godt med en bekreftelse på liv. Blir nok moro for Heffalompen å se spiren også. Er nok vanskelig for han å ha et forhold til det som ikke kjenner noe, og ikke merker så mye på meg heller. Igår redigerte vi filmen fra 60-årslaget til forledrene mine. De feiret jo på et sted på Sørlandet som de er hvert eneste år, så på slutten av filmen skrev vi " Sees til neste år... Mormor & morfar!!!" Skal vise den til de i helgen, for da har vi planer om å fortelle det til nærmeste familie. Heffalompen er så spent at han holder på å dø på seg, og jeg gleder meg veldig jeg også. Skal bli godt å ha noen å kunne snakke med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå