Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Godt forklart!!! Jeg føler det også sånn. Snodige greier, men jeg må si meg enig med de andre her. De første 12-13 ukene gikk grusomt sakte. Jeg telte dager og var glad for hver dag som gikk men så gikk tiden unna, spesielt etter uke 20!

Jeg tror du får baby på en fin årstid Eeyore. Tenk om et år så kan h*n ligge på et pledd i hagen og rulle rundt! :rødme:

Ha en fin dag på jobb! :klem:

Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet da... Er litt lite igjen av det etter et år med prøving :ler: Men er veldig glad for terminmåneden ja. Gleder meg allerede til neste sommer :)

Du får sendt, men du må krysse av dersom du vil ha de i utboksen :)

God morgen snuppa :)

Nå reiser vi til Impala og mannen, og jeg skal selvsagt hilse dit :tommel:

Kos deg med rydding på jobben så lenge ;)

stor :klem:

Kose meg rydding :overrasket: Bruker heller litt tid på KG jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg fått laget meg ticker også :) Men jeg er jo så kort på vei at blomsten fortsatt er inne ved magen :ler:

Om alt er greit etter UL i uke 8, tenker jeg at jeg flytter inn til de andre gravide også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der fikk endelig jeg også med meg at du er gravid!

gratulerere så utrolig mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag :)

Fin ticker ja, du skal se blomsten får seg turbofart etter hvert ;) Selv blir jeg stadig overrasket over hvor ofte jeg må oppdatere signaturen min.

Jobb ja... greit nok, for ferie i dette været er nesten en parodi, men allikevel fryyyyktelig stille... Har bestilt finværet i august, da skal jeg ha et par uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig ticker da.

Det kan virke som om tiden står stille nå, men om noen få uker raser den. De første spark kjennes, mannen kan kjenne det utenpå, magen vokser og blir alles oppmerksomhet. Plutselig en dag opplever du at folk hilser på magen før de hilser på deg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin ticker :) God morgen forresten :)

Og god ettermiddag til deg :ler:

der fikk endelig jeg også med meg at du er gravid!

gratulerere så utrolig mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk! Håper alt står bra til hos Petra også :klem:

God ettermiddag :)

Fin ticker ja, du skal se blomsten får seg turbofart etter hvert ;) Selv blir jeg stadig overrasket over hvor ofte jeg må oppdatere signaturen min.

Jobb ja... greit nok, for ferie i dette været er nesten en parodi, men allikevel fryyyyktelig stille... Har bestilt finværet i august, da skal jeg ha et par uker :D

Nei, nå kan det godt regne hele uka og være fint i helgene.

Nydelig ticker da.

Det kan virke som om tiden står stille nå, men om noen få uker raser den. De første spark kjennes, mannen kan kjenne det utenpå, magen vokser og blir alles oppmerksomhet. Plutselig en dag opplever du at folk hilser på magen før de hilser på deg... :ler:

Takk. Har veldig lyst til å kjøpe evt få laget en sånn t-skjort hvor det står "Don't touch the bump". Jeg er nemlig veldig sær på intimsonen min og er redd det kan bli et problem etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk svært få som tar på magen min og de som har gjort det til nå har det faktisk vært helt greit..

men dersom visse personer prøver seg å ta på den så får de nok høre det ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt veldig lite magetafsing. Ingen ukjente. Kun familie som har tatt på og da har jeg faktisk ofte spurt om de vil kjenne :). Trodde før magen kom at det skulle bli et stort problem og at jeg skulle føle meg veldig ukomfortabel, men heldigvis ikke :tommel:. Er så fasinert av magen at jeg vil at flest mulig skal kjenne :fnise:. Kommentarer angående størrelsen på magen er en annen historie :sjenert:. Tror jeg skulle hatt en t-skjorte hvor det står :"ikke kommenter størrelsen" :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er faktisk svært få som tar på magen min og de som har gjort det til nå har det faktisk vært helt greit..

men dersom visse personer prøver seg å ta på den så får de nok høre det ja :ler:

Det var godt å høre :)

Sånn t-skjorte har jeg faktisk :ler:

Det er vel av deg jeg har fått ideen tror jeg... :sjenert:

Jeg har også hatt veldig lite magetafsing. Ingen ukjente. Kun familie som har tatt på og da har jeg faktisk ofte spurt om de vil kjenne :). Trodde før magen kom at det skulle bli et stort problem og at jeg skulle føle meg veldig ukomfortabel, men heldigvis ikke :tommel:. Er så fasinert av magen at jeg vil at flest mulig skal kjenne :fnise:. Kommentarer angående størrelsen på magen er en annen historie :sjenert:. Tror jeg skulle hatt en t-skjorte hvor det står :"ikke kommenter størrelsen" :ler:

:klem:

Om magen ikke er altfor tung, så gjør det da vel ikke noe at den er stor? Sælig ikke om man er stolt av den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:regn::regn::regn:

Lurer på hvorfor de har laget denne smilien? :ler:

Heffalompen og en kompis skal ut og dykke hele helgen, og han var litt skuffet når han våknet i morges. Har jo egentlig ikke så mye å si, siden de skal være under vann uansett. Men er jo kjedelig å måtte skifte og ta på utstyr når det regner, dessuten blir vannet mer grumsete og sikten dårligere og mørkere. Men så dilla som Heffalompen har på dykking om dagen, så blir det nok ikke avlyst :ler:

Igår var jeg og kjøpte min første alkoholfrie vin. Heffalompen har nemlig lagt lista veeeeldig høyt iforhold til mine venninner, med alltid å sjekke om de drikker og spiser spekemat osv.(han er nemlig veldig "furt" på en venninne som "løy" for oss når hun var gravid på en middag hos oss for noen år siden :ler: ) Har prøvd å fortelle ham at det bare vil slå tilbake på oss selv, men han synes det da bare er enda mer moro om vi faktisk klarer å lure dem...

Han kompisen som Heffalompen skal dykke med (som egentlig er min kompis...) skal ligge over og hadde lyst til å ta noen pils på verandaen, og kommer sikkert til å bli mistenksom om jeg ikke drikker. Så jeg tenkte å gjemme flaska på kjøkkenet og håper at han ikke spør om å få et glass.

Neste helg skal jeg i 30-årslag til en venninne, og da kommer alle venninnene mine til å være der. Så da må jeg virkelig være gjennomført. Har allerde spurt om å få ligge over, så de regner med at jeg skal drikke. Planen er å helle alkoholfri vin over på en vanlig flaske og korke igjen. Regner ikke med at de kommer til å merke noe, og håper at det ikke er noen andre der som skal være edru også, og merker at jeg ikke blir fullere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man parer et esel og en elefant får man da en kengeru?

:ler:

Den alkoholfrievinen jeg har drukket har faktisk smakt ganske godt og jeg kunne egentlig ikke kjenne om det var alkohol i den eller ikke. Dette har vært hvitvin da, rødvin har jeg ikke testet ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man bor i Hundremeterskogen så... :sjenert:

Godt å høre at vinen har vært god. Stod på den at den var dealkoholisert, så jeg regner med at den smaker omtrent som vanlig vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei vennen :)

Ja, de alkoholfrie hvitvinene er faktisk veldig gode. Har og prøvd de. :) Syns det er en kjempegod ide å helle det over på en annen flaske. Mannen min har allerede lagt det som plan når det blir vår tur. Ett helt prosjekt han skal i gang med. Han har og tenkt på å prøve å bytte etiketter på de :ler:

Fine menna våre som engasjerer seg :hjerter:

Ang. det med magetafsing :) Min søster er og veldig var på hvem som fikk ta på magen hennes. Jeg for min del, tror ikke jeg vil bry meg, men bruker alltid å spørre venninner, familie osv om å få kjenne før jeg "tar meg til rette". Da har de sagt at de syns det er utrolig flott av meg å spørre først. :)

Ha en strålende helg, vennen. Kos deg masse med vinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er desverre ikke noe glad i vin, så jeg kan ikke prøve å lure noen ved å drikke alkoholfri vin.. Måtte i såfall blitt at jeg drakk mozell.. Men jeg vet ikke hva jeg skal helle det over på. Skal på utdrikningsfest for svigerinnen min på neste lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i allefall vært fornøyd med de typene jeg har prøvd ut :)

Alkoholfri vin er faktisk ganske namme, spesielt hvitvin :)

Da satser jeg på at den jeg har kjøpt også er god :)

Håper du får en god helg! :klem:

Du også! Jeg skal bare slappe av :)

Hei hei vennen :)

Ja, de alkoholfrie hvitvinene er faktisk veldig gode. Har og prøvd de. :) Syns det er en kjempegod ide å helle det over på en annen flaske. Mannen min har allerede lagt det som plan når det blir vår tur. Ett helt prosjekt han skal i gang med. Han har og tenkt på å prøve å bytte etiketter på de :ler:

Fine menna våre som engasjerer seg :hjerter:

Ang. det med magetafsing :) Min søster er og veldig var på hvem som fikk ta på magen hennes. Jeg for min del, tror ikke jeg vil bry meg, men bruker alltid å spørre venninner, familie osv om å få kjenne før jeg "tar meg til rette". Da har de sagt at de syns det er utrolig flott av meg å spørre først. :)

Ha en strålende helg, vennen. Kos deg masse med vinen :)

Det er så deilig med menn som virkelig ønsker seg barn :rødme:

Jeg er desverre ikke noe glad i vin, så jeg kan ikke prøve å lure noen ved å drikke alkoholfri vin.. Måtte i såfall blitt at jeg drakk mozell.. Men jeg vet ikke hva jeg skal helle det over på. Skal på utdrikningsfest for svigerinnen min på neste lørdag.

Men du kan jo kjøpe sånne kjølere til øl. Jeg brukte det når jeg var i Australia, og hadde en av mine lange sykluser, så jeg var usikker på om jeg var gravid. Da var det ingen som så hvor mye jeg hadde igjen av ølen ;) Og når vi var ute bestilte jeg sprite og alle trodde jeg drakk Gin&tonic :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...