Tinúviel Skrevet 25. juli 2007 #1801 Skrevet 25. juli 2007 Halloen! Du kan trøste deg med at vi blir ofte litt "avslepet" utover i svangerskapet, med tanke på frykt for toxoplasmose, listeria, spekemat, oster, fisk, passiv røyking(selv om akkurat dét fremdeles er forferdelig), og blablabla. Jeg hadde f.eks. ikke tenkt på at salami hørte til fy-maten og spiste glad og fornøyd på det i Danmark, da jeg bare var 12 uker eller så på vei. Det gikk helt fint Kvisene forsvinner vanligvis etter en stund også, så alt ordner seg for snille piker
Eeyore Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1802 Skrevet 25. juli 2007 Nå fikk jeg flachbacks over hvor saaaakte tida gikk i starten. Da jeg blødde brukte jeg også å tenke at så lite som kom kunne spiren umulig komme ut. Trøst deg med at tida går fortere og fortere etterhvert . Takk for det liksom... for 5 uker Hvis jeg har regnet riktig så er jeg akkurat 1 uke foran deg! Kanskje vi føder samtidig Ja, alt er mulig. Og etter å ha bommet på alle tippelistene her på KG så langt, har jeg ingen tro på at jeg kommer til å føde på termin Hei hei, vennen Og for 5 uker Tiden kommer til å gå kjempefort 3 kviser Ja, det var klart en fordel å gå på pilla ja, det har jeg og merket. Får masse kviser rundt menstider Ha en flott onsdag. stor Tida fra jul og hit har jo i alle fall gått fort, og høsten er jo en travel tid i min bransje, så vi får håpe det snart blir mars. Og da regner jeg med at du er gravid også Hils forresten til Impala når du ser henne imorge Halloen! Du kan trøste deg med at vi blir ofte litt "avslepet" utover i svangerskapet, med tanke på frykt for toxoplasmose, listeria, spekemat, oster, fisk, passiv røyking(selv om akkurat dét fremdeles er forferdelig), og blablabla. Jeg hadde f.eks. ikke tenkt på at salami hørte til fy-maten og spiste glad og fornøyd på det i Danmark, da jeg bare var 12 uker eller så på vei. Det gikk helt fint Kvisene forsvinner vanligvis etter en stund også, så alt ordner seg for snille piker Du kan å trøste altså
Eeyore Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1803 Skrevet 25. juli 2007 Synes IKKe dagene går fort på jobben fortiden altså. I tillegg er det jo helt stille her på KG også, så jeg har jo ingenting å gjøre... Ellers har Eeyore nå blitt flertall Heffalompen går hele tiden og kaller meg for "dere" Har ikke helt følelsen av å være to enda, men veldig koselig da :rødme: Ikke så mye nytt fra denne fronten. Må fremdeles kjenne på puppene innimellom for å faktisk bekrefte for meg selv at jeg er gravid
Kykkelikokos Skrevet 25. juli 2007 #1804 Skrevet 25. juli 2007 Mannen pleier å snakke til magen min av og til, og er så god og søt som passer på "oss". Litt rart å tenke på at det fremdeles kun er et embryo og ikke et foster engang.. Gleder meg til det kan kalles et foster.
Eeyore Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1805 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Det er jo bare helt fantastisk med sånne skjønne vordende fedre. Heffalompen har vært klar lenge før vi begynte å prøve, så han gleder seg som en liten unge. Endret 25. juli 2007 av Eeyore
Kykkelikokos Skrevet 25. juli 2007 #1806 Skrevet 25. juli 2007 Eier dere hus, Eeyore? Vi driver og titter litt etter hus, og så så jeg plutselig at du er fra Akershus Vi prøver å finne noe som ikke er mer enn 30 min med tog unna Oslo. Vanskelig og dyrt!
Eeyore Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1808 Skrevet 25. juli 2007 Hvorfor får jeg plutselig ikke sendt PM'er? :klø:
Kykkelikokos Skrevet 25. juli 2007 #1809 Skrevet 25. juli 2007 Fikk den du sendte i hvert fall Kanskje du har fullt i inn/ut-boksen din?
Eeyore Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1810 Skrevet 25. juli 2007 Nei, jeg var litt nerd og scrollet ikke langt nok ned på siden...
Eeyore Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #1811 Skrevet 25. juli 2007 Da er jeg endelig ferdig med en lang og kjedelig dag på jobben. Stor takk til Kykkelikokos som har holdt meg med selskap den siste tiden
Kykkelikokos Skrevet 25. juli 2007 #1812 Skrevet 25. juli 2007 Skulle bare mangle, når stakkars du må være på jobb så lenge
Pasha Skrevet 25. juli 2007 #1813 Skrevet 25. juli 2007 De første ukene mine gikk litt treigt synes jeg også.. men etter uke 8-9 har de bare flydd av sted... nesten litt for fort
Vannmelon Skrevet 25. juli 2007 #1814 Skrevet 25. juli 2007 Tida som gravid går på en måte sakte, men plutselig er man i siste trimester. Da føles det som om man ble gravid i går, samtidig som om det føles som om man alltid har vært gravid. Snodig. Og med en gang det er over, tror man ikke noe på at man har vært gravid, og ikke minst er det vanskelig å se for seg at nurket (nurkene ) man sitter med har vært inne i magen. Det er liksom ikke mulig det, for de ser så mye større ut på utsiden. Jeg klarte forresten aldri å bli vant til at mannen kalte meg for "dere"
pondusa Skrevet 26. juli 2007 #1815 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Vordende fedre kan være morsomme. Når vi hadde vært på besøk eller i selskap så var standardreplikken til sambo når vi dro hjem: Takk for meg og mine. Endret 26. juli 2007 av pondusa
Eeyore Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1816 Skrevet 26. juli 2007 Skulle bare mangle, når stakkars du må være på jobb så lenge Du er snill du Håper vi kan gjenta det en annen gang, for det var vedlig koselig De første ukene mine gikk litt treigt synes jeg også.. men etter uke 8-9 har de bare flydd av sted... nesten litt for fort Jeg tenker at jeg har blitt gravid på et litt teit tidspunkt Hadde det vært rundt juletider er jeg sikker på at tiden hadde rast avgårde... Men veldig glad for at jeg slapp å vente så lenge altså! Tida som gravid går på en måte sakte, men plutselig er man i siste trimester. Da føles det som om man ble gravid i går, samtidig som om det føles som om man alltid har vært gravid. Snodig. Og med en gang det er over, tror man ikke noe på at man har vært gravid, og ikke minst er det vanskelig å se for seg at nurket (nurkene ) man sitter med har vært inne i magen. Det er liksom ikke mulig det, for de ser så mye større ut på utsiden. Jeg klarte forresten aldri å bli vant til at mannen kalte meg for "dere" Det å være gravid er egnetlig en rar greie. Og egentlig burde det være litt ekkelt at man har noe som beveger seg under huden Vordende fedre kan være morsomme. Når vi hadde vært på besøk eller i selskap så var standardreplikken til sambo når vi dro hjem: Takk for meg og mine. Er veldig glad for at Heffalompen er engasjert så tidlig. Må jo være enda vanskeligere for ham å ha noe forhold til det når det ikke synes enda.
Eeyore Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1817 Skrevet 26. juli 2007 Da var det på'n igjen... Har bestemt meg for å rydde masse på jobben idag i håp om at dagen kanskje går litt fortere da.
Eeyore Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1818 Skrevet 26. juli 2007 Lurer på om jeg skal tørre å legge inne en ticker...
smile Skrevet 26. juli 2007 #1819 Skrevet 26. juli 2007 Tida som gravid går på en måte sakte, men plutselig er man i siste trimester. Da føles det som om man ble gravid i går, samtidig som om det føles som om man alltid har vært gravid. Snodig. Og med en gang det er over, tror man ikke noe på at man har vært gravid, og ikke minst er det vanskelig å se for seg at nurket (nurkene ) man sitter med har vært inne i magen. Det er liksom ikke mulig det, for de ser så mye større ut på utsiden. Godt forklart!!! Jeg føler det også sånn. Snodige greier, men jeg må si meg enig med de andre her. De første 12-13 ukene gikk grusomt sakte. Jeg telte dager og var glad for hver dag som gikk men så gikk tiden unna, spesielt etter uke 20! Jeg tror du får baby på en fin årstid Eeyore. Tenk om et år så kan h*n ligge på et pledd i hagen og rulle rundt! :rødme: Ha en fin dag på jobb!
Liljen Skrevet 26. juli 2007 #1820 Skrevet 26. juli 2007 Hvorfor får jeg plutselig ikke sendt PM'er? :klø: Du får sendt, men du må krysse av dersom du vil ha de i utboksen God morgen snuppa Nå reiser vi til Impala og mannen, og jeg skal selvsagt hilse dit Kos deg med rydding på jobben så lenge stor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå