Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag er det :sol: Typisk det når jeg begynner å jobbe til mandag :sur: Men idag nyter jeg tilværelsen på verandaen, og inspirert at Smile har jeg begynt å strikke. Først denne til meg selv i hvitt, så får vi se om det ikke blir noen babyklær etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig bolero! :rosasmil: Og så bra du er inspirert! Du må strikke nå mens du har tid, det har brått blitt mye mindre strikking her nå!

Skrevet

Jeg strikket masse babyklær, men i alt styret med ny baby, jobb og pakking (flytte hus) så glemte jeg å bruke de og nå er det meste for lite :grine:;)

Du får prøve å ikke gjøre samme feilen ;)

Skrevet

Næmmen, hva leser jeg?

Gratulerer så kjempemye! :klem:

Snakker om gode nyheter, hormonelle meg måtte nesten tørke tårer her :ler:

Skrevet

Her skal man ikke være lenge borte før det skjer ting.

Gratulerer såååå masse!!!!! :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Skrevet
Nydelig bolero! :rosasmil: Og så bra du er inspirert! Du må strikke nå mens du har tid, det har brått blitt mye mindre strikking her nå!

Synes også den er fin, men spørs om jeg klarer å strikke like fint da... :sjenert: Men tenkte igår, blir ikke magen iveien for strikking etterhvert?

Jeg strikket masse babyklær, men i alt styret med ny baby, jobb og pakking (flytte hus) så glemte jeg å bruke de og nå er det meste for lite :grine:;)

Du får prøve å ikke gjøre samme feilen ;)

Å så kjedelig :tristbla: Men den kan jo hende du får brukt det til en nr 2 da, eller? ;)

Næmmen, hva leser jeg?

Gratulerer så kjempemye! :klem:

Snakker om gode nyheter, hormonelle meg måtte nesten tørke tårer her :ler:

Takk! :klem:

Her skal man ikke være lenge borte før det skjer ting.

Gratulerer såååå masse!!!!! :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Et år er det fort? :klø: :ler: Nei, ble litt overrasket selv må jeg si, for jeg hadde trodd vi måtte lenger ut i utredningen :)

Skrevet (endret)

:sol: igjen! :juhu:

Da blir det mere strikking på verandaen :) Har kommet halvveis på ryggen allerde. Høres veldig mye ut, men siden den er så kort, er det jo egentlig ikke det... :sjenert::ler:

Må vel ut i hagen og klippe litt gress og luke litt også :( Kjedelig! Håper Heffalompen får gjort litt på hengeren til mor&far idag. Den er ganske gammel og etter at vi har lånt den ville Heffalompen overraske de med å pusse bort rusta og lakke den på nytt. Han var godt igang i juni, men siden det har det jo regnet :tristbla:

Spotter forresten bittelitt fremdeles. Ikke hver dag, men sånn av og til. Vet at det ikke er unormalt, men lurer på om det egentlig betyr at slimproppen ikke er tett?

Endret av Eeyore
Skrevet

Så ferien din er slutt? Huffda. Du er heldig som har sol de siste dagene iallfall, for her regner det og blåser og er 14 grader. Himmel og hav, det har jo ikke vært sommer i år!! :sur:

Skulle ønske vi valgte å reise til syden i sommer. *misunnlig på Liljen*

Så flink du er som strikker og sånn da. Skulle ønske jeg kunne slikt!

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Utrolig fantastisk!!! Det er ikke ofte jeg er innom her, så dette var supre nyheter!!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Spotting kommer vel ikke fra bak slimproppen gjør det? Trodde det kom fra noe annet. Uansett er det nok ikke noe uvanlig å spotte og jeg tror ikke det er noe fare med slimproppen (ikke med mindre du plutselig får ut masse slim da :))

Skrevet

Jeg tror heller ikke at det har noe med om proppen er tett eller ikke. Det kommer vel fra livmortuppen og du er mer lettblødende når du er gravid, pga hormoner fikk jeg høre iallefall.

Magen blir ikke i veien for strikking nei ;) Den blir bare fin å legge fra seg strikketøyet på :) Men det kan jo hende at pinnene stikker litt borti, iallefall hvis du strikker med 5 pinner men jeg la ikke merke til det.

Skrevet

Og så er det visst noe med at i begynnelsen av graviditeten så produserer ikke kroppen nok hormoner til å stoppe mensen helt, og derfor kan man gjerne spotte litt i begynnelsen....leste jeg et sted ;) Var det kanskje Mrs N som forklarte det slik når jeg dreiv med blødningene mine :sjenert:

Skrevet

Må titte litt innom her!

Så flink du er som strikker. Jeg kan ikke strikke, så her blir det nok mormor som må trå til med strikkepinnene for at den lille skal få noe strikkede klær å ha på seg.

Skrevet
Så ferien din er slutt? Huffda. Du er heldig som har sol de siste dagene iallfall, for her regner det og blåser og er 14 grader. Himmel og hav, det har jo ikke vært sommer i år!! :sur:

Skulle ønske vi valgte å reise til syden i sommer. *misunnlig på Liljen*

Så flink du er som strikker og sånn da. Skulle ønske jeg kunne slikt!

Men på den annen side så blir ferien kjedelig og veldig lang når det er dårlig vær, så jeg føler at jeg har hatt mer enn 3 uker ferie :ler:

Gratulerer så masse!!! Utrolig fantastisk!!! Det er ikke ofte jeg er innom her, så dette var supre nyheter!!! :hoppe: :hoppe:

Takk Netten! Håper det skjer noe utventet hos dere snart også :)

Gratulerer med liten knert i magen!!! :hoppe:

Takk!

Spotting kommer vel ikke fra bak slimproppen gjør det? Trodde det kom fra noe annet. Uansett er det nok ikke noe uvanlig å spotte og jeg tror ikke det er noe fare med slimproppen (ikke med mindre du plutselig får ut masse slim da :))

Neida, er ikke bekymret for det heller. Bare lurte litt...

Jeg tror heller ikke at det har noe med om proppen er tett eller ikke. Det kommer vel fra livmortuppen og du er mer lettblødende når du er gravid, pga hormoner fikk jeg høre iallefall.

Magen blir ikke i veien for strikking nei ;) Den blir bare fin å legge fra seg strikketøyet på :) Men det kan jo hende at pinnene stikker litt borti, iallefall hvis du strikker med 5 pinner men jeg la ikke merke til det.

Ja, den magen kan visst fungere som avlastning for mye :ler:

Og så er det visst noe med at i begynnelsen av graviditeten så produserer ikke kroppen nok hormoner til å stoppe mensen helt, og derfor kan man gjerne spotte litt i begynnelsen....leste jeg et sted ;) Var det kanskje Mrs N som forklarte det slik når jeg dreiv med blødningene mine :sjenert:

Takk, det var en fin forklaring :)

Må titte litt innom her!

Så flink du er som strikker. Jeg kan ikke strikke, så her blir det nok mormor som må trå til med strikkepinnene for at den lille skal få noe strikkede klær å ha på seg.

Jeg er vel kanskje ikke så flink, men øvelse gjør mester har jeg hørt :)

Skrevet

Da er det siste dag av ferien, og den skal jeg bare bruke til å kose meg :)

Igår skulle vi grille hos foreldrene mine, men da været ikke ble helt topp serverte de spekemat istedefor :forvirret: Vi la slagplan at jeg skulle forskyne meg med lite spekemat og masse tilbehør, og så skulle Heffalompen sitte og rappe biter av meg. Men etter at 3 nevøer løp til bordet for å sette seg, så ble det ikke plass til Heffalompen og meg ved siden av hverandre... Så da ble det til at jeg måtte spise litt spekemat allikevel. Men leste på nettet før vi dro at norsk spekemat allerede er fryst, og at det egentlig ikke er farlig.

:hoppe: litt for at jeg ennå ikke har merket noe til kvalme :) Jeg nyter hver dag, og håper at den ikke dukker opp heller.

Skrevet

Du er heldig som slipper kvalme. Her er det kvalme hele dagen lang, men heldigvis ingen spying!

Skrevet

Jeg spiste salami til det tytet ut av ørene på meg i de første 3 månedene og Tiny har ikke fått fem ører eller 24 tær, så spekemat skal du ikke bekymre deg så mye for tror jeg ;)

Skrevet

Strikke? Der sa du noe. Er enda ikke ferdig med genseren jeg begynte på i våres. Bør vel prøve å få tid snart, så den kan bli brukt...

Typisk at slagplaner går i vasken, men går somregel bra :)

Ellers har jeg også hørt at småblødninger/spotting kan være kroppen som kvitter seg med en tvilling... Det er visstnok mange som starter som tvillinger, men så er kun en levedyktig, og den andre blir enten støtt bort, eller absorbert av livmoren. Vet ikke om det stemmer, men.

Skrevet

GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE

Jeg ble så glad da sms'en kom at jeg fikk tårer i øynene. Dette fortjente du, vennen :)

Kos deg masse i graviditeten, og nyt det :)

stor stor :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...