Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er det ikke i de tre vårmnd det fødes flest barn da? (mars, april, mai)... folk har det tydligvis travelt om sommeren :ler:

ellers må jeg bare :hoppe: litt mer for deg jeg.. dette var jo så moro

Ja det stemmer nok det. Når vi begynte å prøve for et år siden så tenkte vi jo at det kanskje skulle klaffe så vi kunne få et apri, mai, junibarn. Og det ble det jo nesten... bare et år senere :ler:

å fordele utgiftene er jo veldig kjekt ja.

kan fort bli dyrt å handle alt på engang.. og selv om man sikkert kunne ha vært flink og spart disse pengene og deretter kjøpt alt på engang er det jo mye morsommere og handle litt etter litt..

Moro å dele på gledene da :-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Leiababe
Skrevet

Ikke vært her inne på en stund nå, og hva får jeg se når jeg kommer tilbake??? GRATULERER!!!!!!!!!!!! Så utrolig moro :hoppe::klem:

Skrevet

Må bare innom å klemme litt på gravide Eeyore-vennen :klem:

Skrevet

Gratulerer så masse med en spire i magen! :blomst:

Skrevet

Gratulerer så mye! :heiajente:

Det var flotte nyheter.

Håper du får en super svangerskap.

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!!!

Har lest litt i dagboka di og etter anbefalingen din skal jeg også begynne med DQ. Håper det skal hjelpe for meg også:)

Ha et flott svangerskap!!:)

Gjest Kardemomme
Skrevet

Så artig å lese Eeyore :klem:

GRATULERER SÅ MASSE :hoppe::hoppe::gravid:

Skrevet
Ikke vært her inne på en stund nå, og hva får jeg se når jeg kommer tilbake??? GRATULERER!!!!!!!!!!!! Så utrolig moro :hoppe::klem:

Jeg fant det jo ikke ut før mandag, så du har ikke gått glipp av så mye da :klem:

Må bare innom å klemme litt på gravide Eeyore-vennen :klem:

Så søt du er :klem:

Gratulerer så masse med en spire i magen! :blomst:

Takk!

Gratulerer så mye! :heiajente:

Det var flotte nyheter.

Håper du får en super svangerskap.

Takk! Håper selvsagt også på et fint svangerskap.

Gratulerer så masse!!!!!!

Har lest litt i dagboka di og etter anbefalingen din skal jeg også begynne med DQ. Håper det skal hjelpe for meg også:)

Ha et flott svangerskap!!:)

DQ anbefales på det varmeste herifra ja :)

Skrevet

:juhu: Jeg har sett spiren! :juhu:

Skulle jo til gynekologen for å få svar på prøvene mine idag. Og selv om jeg har blitt gravid vil jeg jo gjerne vite hvordan det gikk. Og tente at hvis jeg ba pent, kanskje hun var så snill å ta en innvendig UL også... :sjenert:

Hun begynte med å si at jeg ikke hadde hatt EL den syklusen prøvene ble tatt. Hvorpå jeg svarte at det har jeg hatt nå, for nå er jeg gravid. Da begynte hun å klappe og ba med sette meg i stolen med en gang. Siden jeg bare er 4+1 måtte hun lete litt for å finne spiren, men etter ikke lange stunden fant hun et "knappenålshode" :hoppe: Jeg hadde aldri iverden sett det på egenhånd, men veldig moro når hun pekte på den. :-D

Så booket hun time til meg i uke 8 også, for at jeg skulle kunne se hjertet :rødme: Da skal selvsagt Heffalompen også være med, og vi gleder oss allerde!

Gjest Kardemomme
Skrevet

Åh, det hørtes artig ut! :rødme: Kan nesten ikke vente til det blir min tur. :)

Skrevet

:legrine: Å, så glad jeg ble på dine vegne da den nye tittelen på dagboka di lyste imot meg :) Ikke langt unna tårer da jeg leste at du hadde blitt gravid, og reaksjonen til Heffalumpen heller.

:klem: Gratulerer kjempemasse!

Skrevet

Og så gøy at du har sett spiren allerede!

Skrevet

:legrine: :legrine: :legrine:

GRATULERER!!!!

Dette var utrolig hyggelig å høre!!!! åååååååh! Nå ble jeg skikkelig glad!!! :juhu:

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg måtte sjekke hvorfor smile hoppet for deg i boka si, og nå skjønner jeg det jo! Gratulerer så mye :smilyblomst:

Skrevet

Så moro at du har sett spiren allerede, og ennå mere moro at du skal på en ny UL :hoppe:.

:klem:

Skrevet

Neimen sååå utrolig da! Tenk at du allerede har sett spiren din! Åj, det var litt av en pangstart. Kan tenke meg at dette gjorde at ting ble litt mer virkelig for deg nå! :klem:

Skrevet
Nååh.. så koselig :D

Takk!

Åh, det hørtes artig ut! :rødme: Kan nesten ikke vente til det blir min tur. :)

Det blir nok snart din tur også. Jeg ble veldig overrasket at det klaffet nå, hadde trodd vi måtte litt lenger i utredningen. Sender masse babystøv din vei ;)

:legrine: Å, så glad jeg ble på dine vegne da den nye tittelen på dagboka di lyste imot meg :) Ikke langt unna tårer da jeg leste at du hadde blitt gravid, og reaksjonen til Heffalumpen heller.

:klem: Gratulerer kjempemasse!

Takk! Ja, Heffalompen er helt fantsatisk, og gleder meg til å se ham når han endelig kan kjenne spark, og ikke minst når han får det lille nurket i armene :rødme:

:legrine: :legrine: :legrine:

GRATULERER!!!!

Dette var utrolig hyggelig å høre!!!! åååååååh! Nå ble jeg skikkelig glad!!! :juhu:

Takk!

Jeg måtte sjekke hvorfor smile hoppet for deg i boka si, og nå skjønner jeg det jo! Gratulerer så mye :smilyblomst:

Takk! Jeg blir helt rørt over hvor glade alle er på mine vegne... :sjenert:

Så moro at du har sett spiren allerede, og ennå mere moro at du skal på en ny UL :hoppe:.

Ja, hadde ikke trodd at jeg skulle få to UL før uke 12. Kjempemoro!

Neimen sååå utrolig da! Tenk at du allerede har sett spiren din! Åj, det var litt av en pangstart. Kan tenke meg at dette gjorde at ting ble litt mer virkelig for deg nå! :klem:

Vet at jeg ikke er innbilt eller kjemisk gravid ja :ler: Men abortspøkelset er litt større og skumlere enn jeg hadde trodd ja :forvirret:

Skrevet (endret)

Igår var vi på spillkveld hos hun venninnen som også er gravid, sammen med flere venner. Men hun var stor til å bare være 12 uker altså :overrasket: Riktignok er hun 2.gangsfødende, men så ut som om hun var godt passert 20 uker allerde. Hun hadde på seg en løs topp, men allikevel var magen veeeldig tydelig. Håper ikke jeg får så stor mage, for da får jeg problemer med å holde det skjult... :sjenert:

Ser ut som det blir fint vær i dag :hoppe: Da tror jeg jammen Eeyore skal ta seg en lang gåtur. Må prøve å få av litt av feriefettet før spiren begynner å legge på seg :ler:

Endret av Eeyore
Skrevet

:overrasket: Er det normalt at brystene er veldig ømme noen dager, og andre dager ikke i det hele tatt?

Det er litt tilstander til panikk i hodet mitt akkurat nå, etter at jeg oppdaget at brystene nesten ikke gjør vondt idag :tristbla: Merket litt forskjell opp og ned før jeg testet positivt, men etter det har de vært konstant ømme og det eneste tegnet jeg har hatt på graviditeten.

Uff, får prøve å ikke henge meg så mye opp i det og heller tenke på andre ting. Det er jo ingen spotting eller vondt i magen, så det er vel i orden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...