Liljen Skrevet 6. juli 2007 #1663 Skrevet 6. juli 2007 Hei, vennen Ha en flott flott ferie "snakkes" om noen uker her inne da. Skal sende deg en flott mms fra varmen jeg stor
Eeyore Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #1664 Skrevet 6. juli 2007 Da er vi som snarets en tur hjemmom før ferden går virdere til Sørlandet i morgen. Vaskemaskinen gikk for fullt i går, og håper at klærne tørker til nedpakking ikveld. Turen nordover var fantastisk! Fint vær hele tiden og midnattsola viste seg fra sin beste side :juhu: Trondheim var en kjempefin by, som jeg gjerne kan besøke igjen. Og det blir det vel anledning til ettersom Heffalompen er ivrig RBK-supporter. Han har forresten bare gått og glist etter at han fikk dykket i Saltstraumen. Og EL dukket opp undervis også. Fikk EL slim mandag og tirsdag og livmortappen stod høyt, så jeg var veldig spent på tempen når jeg kom hjem, og det er høy og fin Nå er det bare å vente 15 laaaange dager... For etter en romantisk weekend på hotell, har det ikke vært noe å si på innsatsen... Og for første gang har jeg også fått ømme pupper etter EL. Må de bare forbli det. Men nå må jeg få betalt litt regninger og sånn, så huseiren ikke kaster oss ut når vi kommer fra ferie Ha en fortsatt fin sommer alle sammen
angelou Skrevet 6. juli 2007 #1665 Skrevet 6. juli 2007 Hørtes helt topp ut du :rødme: Ha en fortsatt fin ferie (håper klærne tørker....) STor klem
Impala Skrevet 6. juli 2007 #1666 Skrevet 6. juli 2007 (endret) Så bra start på ferien da De melder ikke like fint vær sørover da, men det kan jo forandre seg fort det. Krysser fingrene for at innsatsen kommer til å bære frukter Fortsatt god ferie Endret 6. juli 2007 av Impala
Toblerone Skrevet 6. juli 2007 #1667 Skrevet 6. juli 2007 Tenk om en liten feriespire er plantet da! Kos deg på ferie sørover også
Mrs N Skrevet 7. juli 2007 #1668 Skrevet 7. juli 2007 Håper virkelig at det klaffer for dere nå Kos deg videre på ferie du
Catus Skrevet 9. juli 2007 #1669 Skrevet 9. juli 2007 Håper du har det fint på sørlandsferie! Vi har dessverre ikke verdens beste sommervær her enda, men det kommer forhåpentligvis snart. Kose deg videre!
Eeyore Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #1670 Skrevet 9. juli 2007 På et tyvlånt og litt ustabilt nettverk måtte jeg bare innom og melde om at jeg spottet litt igår på 5 DPO. Og puppene er fremdeles ømme :juhu: Nå har jo ikke jeg erfaring med ømme pupper til vanlig, så jeg vet jo ikke helt hva som er normalt, men de er ikke ømme over hele, men under og på siden... Frem til idag har jeg vært veldig rolig, og tenkt at jeg ikke skal henge meg så mye opp i symptomer, men nå er jeg redd jeg har blitt litt revet med. Ved normal syklus vil jeg begynne å spotte til helgen, så det blir spennende. Ellers er ikke Sørlandsværet det aller beste, men det regner i alle fall ikke i dag. Heffalompen ligger på brygga og fisker med lille- og mellomnevø, så får vi se hva jeg skal finne på i dag. Blir kanskje en rusletur i byen
Catus Skrevet 9. juli 2007 #1671 Skrevet 9. juli 2007 Hurra for ømme pupper! Måtte de bli det i en lengre, sammenhengende periode fremover!
Catus Skrevet 9. juli 2007 #1674 Skrevet 9. juli 2007 Hold meg oppdatert på sms a snuppa Jeg skjønner jeg er trøtt i dag, for jeg presterte visst å lese "hold meg oppdatert på PMS.."
Eeyore Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #1676 Skrevet 9. juli 2007 :hoppe: :hoppe: Må bare hoppe litt sammen med dere i håp om at det hjelper Jeg skjønner jeg er trøtt i dag, for jeg presterte visst å lese "hold meg oppdatert på PMS.."
Vannmelon Skrevet 9. juli 2007 #1677 Skrevet 9. juli 2007 Her var det spennende. Hørtes ut som om dere hadde en veldig god start på ferien, og kanskje den blir enda bedre? Setter meg her og venter på oppdatering (selv om det kanskje er litt fram i tid)
Liljen Skrevet 9. juli 2007 #1679 Skrevet 9. juli 2007 :juhu: :juhu: Dette var virkeli gode nyheter, vennen :) Hold meg og oppdatert på sms. Jeg krysser alt alt alt for dere!!! Ha en strålende dag, kos dere masse. Og atter en gang :juhu: stor
Impala Skrevet 9. juli 2007 #1680 Skrevet 9. juli 2007 Så spennende dette høres ut da :juhu: Krysser alt som krysses kan
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå