Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, jeg er så irritert på legen til Heffalompen :sur:

Jeg gikk jo til min lege og ble sendt vider til gynekolog. Og både legen og gynekologen har sagt at mannen også bør sjekkes. Mens legen til Heffalompen bare rister på hodet og sier at det ikke er vanlig praksis å sende mannen på spermsjekk alene, men at man sender paret til utredning. Så først ville han ikke gi ham rekvisisijon, men etter mye om og med sendte han en søknad til sykehuset. Men sier at det ikker er sikkert Heffalompen får time, siden det bare er han og ikke oss begge :overrasket: :slåss: Hvis han mener dette burde gjøres på en annen måte, hvorfor sender ikke han oss begge videre da? Og hvis vi må henvises fra hver vår fastlege, hvordan skal det hele kunne samordnes da? :frustrert: Åh, hvis han skal være så vanskelig og firkantet så får jeg ta med meg de resultatene jeg får hos gynekologen min videre til en felles utredning da. Møkkamann!

Ellers har jeg det bra :) Bare en og en halv dag igjen til ferie :juhu: Har ikke sett noe til EL enda, men vi forberedte oss litt i går :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, vennen :)

Aaarrrgh!!! :frustrert: Alltid skal systemet være så jæv.. vanskeli. Blir så forbannet. En kasteball i systemet er alt vi er..

Jeg mener paret blir sjekket samtidig, iallefall er det sånn på kvinneklinikken.

Heldige du som snart har ferie, men jeg har bare en liten uke igjen jeg og :juhu:

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var først hos min lege som henviste meg til en idiot gynekolog. Var der, og han ville ha prøve av mannen , men pga at jeg syns hele mannen er en tosk, så krevde jeg ny gynekolog, som jeg fikk :) På kvinneklinikken undersøkte de meg, og de sa at de måtte og ha en prøve av mannen for å utelukke han . Det viste sei da at mannen hadde dårlige prøver (men det er jo en annen historie).

Det jeg prøver å skrive er at mannen henger automatisk med på lasset når du blir videresendt til utredning. Mannen min trengte ingen henvisning fra legen så lenge jeg hadde.

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det her også. Min fastlege henviste meg til gynekolog. Gynekologen min mente at mannen også burde testes for å utelukke eventuelle problemer der. Hun henviste ham derfor til sædanalyse og blodprøver på sykehuset. Han trengte ikke prate med sin egen lege en gang.

Så rart at det er annerledes for dere. Makan til møkkalege! Jeg hadde også blitt fly forbanna! :frustrert:

Jeg vile tatt det opp med gynekologen din hvis jeg var deg. Så får sikkert mannen din en henvisning derfra. Men egentlig synes jeg det er rart han ikke allerede har fått det.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Åh, det er så mange idiotiske leger rundt omkring. Noen burde gått ekstra kurs i sosial intelligens og empati!!! :frustrert:

Håper dere får samordnet det, og at dere møter på noen bra leger/folk i systemet!!!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid noen som skal lage krøll for folk :frustret:

Dette hørtes jo utrolig merkelig ut, og jeg håpre virkelig at dere finner ut av det, så det ikke trenger å gå lengre tid enn det må :klem:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjenner jeg ble skikkelig oppgitt på dine vegne nå - hadde jo vært greit om NOE gikk for seg selv liksom :roll:

Kasteball i systemet - er det det man så fint kaller det, fader også :frustrert: Håper dere får ordnet opp i rotet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at dere er irritert sammen med meg :klem: Det er godt å få bekreftelse på at det ikke er jeg som er dum. Skal prate med gynekologen om dette når jeg skal dit i midten av juli igjen. Forrige gang var hun litt stresset, så jeg håper hun har litt bedre tid til spørsmål denne gangen.

Og nå er det ferie :juhu:

Flyet går til Trondheim tidlig i morgen, og vi har bestilt SPA i morgen ettermiddag. Gleder meg masse :-D

Men jeg blir nok uten nett fremover, så dere får kose dere masse i sommer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...