Vannmelon Skrevet 19. juni 2007 #1601 Del Skrevet 19. juni 2007 Håper båten falt i smak og ikke synker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 19. juni 2007 #1602 Del Skrevet 19. juni 2007 håper du har en fin dag - kos deg i bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. juni 2007 #1603 Del Skrevet 19. juni 2007 Sikker på at du ikke er gravid da vennen?? Artig bursdagsgave, nevøen blir nok kjempeglad Ha en flott kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. juni 2007 #1604 Del Skrevet 19. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 19. juni 2007 #1605 Del Skrevet 19. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 19. juni 2007 #1606 Del Skrevet 19. juni 2007 Det er morsomt med fjernstyrte leker! Ønsket meg alltid det da jeg var liten, men fikk det aldri Litt sårt minne, det der Håper du holder motet oppe mellom mens og eggløsning. Kjedelig det tar så lang tid, ja. Hvordan merker du det forresten, når du har eggløsning. Det hadde jo vært perfekt om du merket det noen dager i forveien, så dere visste når dere skulle kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #1607 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg sank en fjernstyrt båt en gang Etter det har jeg ikke fått lov til å ha fjernstyrte leker Ja, jeg er spent på å se hvordan det går på sjøen Håper båten falt i smak og ikke synker. Båten falt absolutt i smak. Og begge storebrødrene var veldig misunnelige og ville gjerne prøve, men lillenevø holdt godt fast i fjernkontrollen håper du har en fin dag - kos deg i bursdag Bursdager er alltid stas. Kaker!!! Sikker på at du ikke er gravid da vennen?? Artig bursdagsgave, nevøen blir nok kjempeglad Ha en flott kveld stor Akk hadde det bare vært så vel... Men tempen er lav, så jeg tror ikke det nei Dobbelt tilbake! Det er morsomt med fjernstyrte leker! Ønsket meg alltid det da jeg var liten, men fikk det aldri Litt sårt minne, det der Håper du holder motet oppe mellom mens og eggløsning. Kjedelig det tar så lang tid, ja. Hvordan merker du det forresten, når du har eggløsning. Det hadde jo vært perfekt om du merket det noen dager i forveien, så dere visste når dere skulle kose dere! Ja, det var det for Heffalompen også, så det var derfor valget ble som det ble. Etter at jeg begynte på DQ så har jeg faktisk fått økt EL-slim, så nå burde vi ha muligeten til å kunne time innsatsen. Men det er jo ikke så moro, når EL kommer, og vi er på besøk i brodern's sommerhus med veeeeldig lytte vegger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #1608 Del Skrevet 19. juni 2007 Det ble en lenger bursdag enn forventet. Og jeg rakk ikke hjem til Frustrerte Fruer engang... Men det var moro da. Vi spilte kubbespill og svigerinnen min er en utrolig dårlig taper, så vi måtte spille om igjen og omigjen helt til det i alle fall ble uavgjort Nå er det snart senga. Heldigvis begynner jeg sent i morgen. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. juni 2007 #1609 Del Skrevet 19. juni 2007 Hei vennen Så koseli i bursdag. Og det flotte været, må jo nytes Jeg har og tatt DQ en mnd nå, og for første gang siden prøvestart har jeg vært helt uten el-smerter som varer til sammen en uke. Bare det var verd det Gleder meg til vi får tatt en lunsj en gang :juhu: Det må vi prøve å få til i sommer, helt klart. God natt, sov godt Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. juni 2007 #1610 Del Skrevet 20. juni 2007 Hørtes ut som en koselig bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 20. juni 2007 #1611 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei og hopp! Innom med en liten Høres ut som en morsom bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. juni 2007 #1612 Del Skrevet 20. juni 2007 Det hørtes ut som en morsom bursdag ja Begynner syklusene dine å stabilisere seg litt nå eller? Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 21. juni 2007 #1613 Del Skrevet 21. juni 2007 Innom og setter spor. Litt dårlig til det, men er innom og leser stadig vekk altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #1614 Del Skrevet 21. juni 2007 Nå er det bare en dag og en uke igjen til ferie :juhu: Det skal bli ordentlig deilig! Ble litt overrasket igår kan du si. Satt og leste i sofaen mens nyhetene stod på. Så hørte jeg plutselig om den saken med han presten som ikke ville døpe fordi fadderene var homofile. Hauk er jo et rimelig spesielt navn, og jammen var det ikke venninnen min Nå har det heldigvis ordnet seg for de med dåp i en annen kirke. Men det er helt utrolig hva preste kan få seg til å si og gjøre Jammen glad jeg er ateist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #1615 Del Skrevet 22. juni 2007 Så deilig med kort tid til ferie da :juhu: Skal dere gjøre reise bort, eller bare være hjemme? Vittig når det er folk man kjenner som er på tv ja. Godt det ordnet seg for de. Jeg ble skikkelig forbanna når jeg hørte den saken første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. juni 2007 #1616 Del Skrevet 22. juni 2007 Når lillesøstra mi ble døpt måtte hun døpes i annen kirke fordi et samboerpar ikke fikk være faddere Det er riktignok noen år siden, men lell.... Synes det er helt utrolig! Vi lever i 2007!!!! Snart ferie jo, så delig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. juni 2007 #1617 Del Skrevet 22. juni 2007 AAahrg sånn syns jeg og er så forbanna idiotisk At noen skal være så trangsynte og gammeldagse er helt fantastisk egentli (pms har inntatt hos meg, så.. ) Håper du får en superduper helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. juni 2007 #1618 Del Skrevet 22. juni 2007 han presten er jo bare helt håpløs... skal du ha ferie om en uke? lenge eller? store planer? (ha ha- jeg lever gjennom andre om dagen. får jo ikke planlagt stort selv...) håper du får en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 22. juni 2007 #1619 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei sveis. Håper du får en superduper helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 23. juni 2007 #1620 Del Skrevet 23. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå