Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Godt du koser deg og nyter livet i sommervarmen. Det gjør jeg også. Gleder meg til i morra, til nok en dag med strålende sol fra blå himmel. Kan det bli bedre?

Ha en fortsatt flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et vær :sol: Har svettet som en hvalross ute idag :ler:

Igår var jeg og så på en kollega som giftet seg. Det var så rørende og jeg hadde selvsagt glemt lommetørkle... Barna deres var brudepike/svenner og det var helt tydelig at dette var det største jenta hadde vært med på i hele sitt liv. Hun var kjempesøt i kjolen og gikk opp midtgangen så andektig at hun ikke så hverken til høyre eller venstre. Kollegaen min så selvsagt helt fantastiske ut, og kjolen hennes var helt nydelig.

Og så har jeg begynt å spotte :sur: Hadde trodd at jeg ikke skulle begynne med det før i morgen, men neida. Da blir det 4-5 dager med spotting før mensen kommer torsdag eller fredag regner jeg med :frustrert: Var jo forberedt på at det ikke klaffet, men det hadde vært så moro å teste fredag, for da har Heffalompen bursdag.

Nå skal jeg 3 dager på seminar (gleder meg ikke til det i varmen...) så da blir jeg borte noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med den spottinga da :klem:

Men som jeg har sagt til deg før, jeg spottet litt også de gangene jeg testet positivt, så alt håp er enda ikke ute :klem:

Kos deg på seminar i varmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, vennen :)

Så synd med spotting, men alt håp er selvsagt ikke ute :) Jeg krysser fortsatt fingrer jeg altså!!

Kos deg på seminar. Gleder meg til du kommer tilbake :hoppe:

:klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Æsj, så kjedelig med spotting da. Krysser likevel fortsatt fingrene.. Håper du har det greit på seminar!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så dumt med spotting da..

Men men, som de andre sier er ikke alt håp ute. Vi klamrer oss til de halmstråene vi kan få tak i, gjør vi ikke? :tommel:

Det er jo det som gjør hverdagen litt mer spennende. Bare synd at fallhøyden blir desto høyere da. Men det bryr vi oss ikke om på en dag som denne, eller hva? ;)

*optimistisk i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til dere alle!

Endelig tilbake fra seminar. Det har vært veldig lærerikt og alltid moro å treffe kolleger fra andre steder. Men fy så varmt det har vært. Hvorfor blir det bestandig så varmt i sånne konferansesaler?

Tror nok ikke det er så mye håp nei. Spotter fortsatt og idag har jeg hatt litt murringer, regner med at tanta kommer på besøk i morgen. Og om det hadde vært en liten spire der, har nok jeg skyllt den vekk med alkohol disse dagene tenker jeg... :sjenert: Ble en time for sent og 1 øl for mye på mandag i alle fall :forvirret:

Nå skal jeg ta en liten dagbokrunde før jeg fortsetter på bursdagskaken til Heffalompen. Blir selvsagt Oreo-kake :sikle: Og den har jo godt av å stå noen dager. Har sagt til Heffalompen at om den ikke forblir helt til fredag, så får han ikke noen presang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konferansesaler er helt pyton på denne tiden av året ja :klem:

Dumt at mensen ser ut til å være på vei da. Husker ikke om jeg hadde murringer også i tillegg til litt spotting når jeg ble gravid. Er definitivt medlem av korttidminneforeningen :ler:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde definitivt murringer og det ut av en annen verden i starten av mine graviditeter. Var skikkelig skikkelig vondt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde mensenmurringer de to/tre første ukene etter IKM, så sterke at jeg var sikker på at mensen skulle komme hele tiden ;)

:klem: til Eeyore-vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde skikkelig murringer helgen før jeg testet positivit - og var helt sikker på at mensen skulle komme. var ikke noe spotting her, men det pleier det aldri å være ellers heller.

:klem: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne oreo-kaken er snart offisiell KG-kake :ler:

Husker ikke om jeg hadde murringer før positiv test, men tror det er veldig individuelt uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Leiababe

Å, oreo kake er skikkelig digg. Lagde det for ikke så lenge siden jeg også. NAM :sikle:

Hvordan går det med spottingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende tanker jenter :klem: Dere er fantastiske :)

Spottingen holder stand. :sur: Trodde mensen skulle komme i dag, men det ser ikke slik ut. Men når jeg var på do nå sist var de en liten blødning på papiret så da kommer den vel i løpet av nattet. Litt dumt for jeg skulle jo ta blodprøver på dag 2. Om den kommer i natt, så tror jeg at jeg drar dit i morgen tidlig.

I kveld skal jeg prøve å legge franske manikyr på meg selv igjen. Har jo ikke lykkes så bra de foregående gangene jeg har prøvd, men lever under troen at øvelse gjør mester :ler:

Skal bare skifte vann på fiskene først...

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Æsj for den teite spottingen da :sur:

Har du fisker, så koseli :) Hvilke type fiker har du da??

Ha en flott kveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fremdeles fingrene for at mensen holder seg unna :klem:

Fransk manikyr har jeg aldri prøvd, og hvis det er sånn tålmodighetsarbeid, så er det ikke noe for meg :ler:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...