Liljen Skrevet 30. mai 2007 #1523 Skrevet 30. mai 2007 :hoppe: gratulere med salget :hoppe: Det var jammen flott Ha en superduper kveld, vennen stor
Ninen Skrevet 30. mai 2007 #1524 Skrevet 30. mai 2007 Så flott at salget gikk så bra! Deilig med de ekstra pengene
Eeyore Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #1527 Skrevet 1. juni 2007 (endret) Deilig med ekstra kroner ja Og hadde det ikke vært for lånet, så hadde jeg vært millionær Fikk snakket med en på legekontoret i går, og hun sa at om spotting var den formen for menstrasjon jeg hadde, så måtte jeg bare komme innom og ta prøvene når det begynte. Så det var i alle fall bra da. Vet ikke helt om jeg hadde EL på onsdag. Var mye EL slim og livmortappen var veldig myk, men tempen har ikke steget like mye som den pleier :klø: Ja, ja får vel bare vente å se... Og nå er det bare 3 timer til helg :juhu: Håper virkelig det blir fint vær i morgen altså, for jeg skal på båttur med reker og hvitvin, og det blir ikke stas i regnvær... Endret 1. juni 2007 av Eeyore
Liljen Skrevet 1. juni 2007 #1528 Skrevet 1. juni 2007 Hei hei Oi, EL :juhu: Nå er det bare å krysse fingrer for deg Ser ut som Dong Quai hjelper litt Hvor mye tar du av den til dagen? Jeg har nemli kjøpt meg en boks, tenkte det skader vell ikke en pp.. Båttur Såå koseli, tror de har meldt ganske bra vær til i morgen ja. Håper dere får en flott tur. stor
Impala Skrevet 1. juni 2007 #1529 Skrevet 1. juni 2007 Gratulerer med godt leilighetssalg Tror de melder opphold og bedre tempertur i morgen iallefall, så du får kose deg masse på båttur
Catus Skrevet 2. juni 2007 #1530 Skrevet 2. juni 2007 Gratulerer med salg av leiligheten! Det gikk jo kjapt! Håper ellers du har en flott helg!
Eeyore Skrevet 2. juni 2007 Forfatter #1531 Skrevet 2. juni 2007 (endret) Bare innom som snarest før jeg hopper i dusjen og drar på båttur (som jeg tror kommer til å bli knall i dette været ) Kan melde om at FF nå har satt EL til onsdag, så da satser jeg på at det faktisk har vært denne pp også :juhu: Virker altså som Dong Quai fungerer. Har jo kjørt på med full dose, 2 om morgenen og 2 om kvelden også da, så det er godt det blir resulatert. EL kom riktignok ikke før på dag 25, men heller sent enn aldri :-D Har nok litt dårlige odd denne gangen, siden de fleste aksjene ble lagt inn helgen, men vi får glede oss over en ting om gangen. Er jo veldig vanskelig å vite når man skal sette inn støtet, når man ikke vet når slaget står Endret 2. juni 2007 av Eeyore
smile Skrevet 2. juni 2007 #1532 Skrevet 2. juni 2007 Det er håp i hengende snøre!!! :juhu: Men så flott at noe skjer!!! Kos deg på båttur!! Litt misunnelig bare!!!....
Ninen Skrevet 3. juni 2007 #1534 Skrevet 3. juni 2007 Så været kom seg i tide til båtturen! Det var jammen bra Det kan ikke være lett å planlegge sengeaktiviteter riktig når du ikke vet tidspunktet, nei. Varierer det mye fra måned til måned? Kanskje det er best å stå på konstant Hvordan er det med disse Dong Quai, får du noen bivirkninger, eller merker du ingenting til dem (bortsett fra egglsøning, da)? Jeg er visst full av spørsmål i dag
Vannmelon Skrevet 3. juni 2007 #1535 Skrevet 3. juni 2007 Hørtes deilig ut med båttur. Håper ting går riktig vei for dere nå. Det høres jo ut som om ting bedrer seg litt i hvertfall... Ha en fin søndag.
Impala Skrevet 4. juni 2007 #1536 Skrevet 4. juni 2007 Håper det var fint på båttur Dere var heldige med været da
Petra Prøvedokke Skrevet 4. juni 2007 #1537 Skrevet 4. juni 2007 håper du hadde en super båttur!!!!!!!!
Eeyore Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1539 Skrevet 4. juni 2007 Det er håp i hengende snøre!!! :juhu: Men så flott at noe skjer!!! Kos deg på båttur!! Litt misunnelig bare!!!.... Det snøret er syltynt og ryker nok heller enn å holde Jeg er også litt misunnelig.. Men du har jo akkurat kommet hjem fra Danmark... Så været kom seg i tide til båtturen! Det var jammen bra Det kan ikke være lett å planlegge sengeaktiviteter riktig når du ikke vet tidspunktet, nei. Varierer det mye fra måned til måned? Kanskje det er best å stå på konstant Hvordan er det med disse Dong Quai, får du noen bivirkninger, eller merker du ingenting til dem (bortsett fra egglsøning, da)? Jeg er visst full av spørsmål i dag Det er bare å spørre ivei det Ha hatt sykluser på alt fra 26-85 dager, så det har vært stor variasjon ja. Begynte rimelig stabilt med 30-35 dager, men så ble det bare lenger og lenger. Da jeg begynte på DQ fikk jeg EL ganske med en gang og den syklusen endte på 85. Vet ikke om den hadde blitt lenger uten DQ da... Det har lest om DQ på nettet sier at syklusene blir gradvis kortere før de blir regelmessige, så jeg skal jo ikke klager for hvis jeg har hatt EL nå vil denne pp ende på ca 40 dager og det er jo halvparten av forrige. Men jeg er mest glad for EL jeg da DQ er naturpreparat og jeg har ikke hatt noen som helst bivikniger, og det er jo deilig.
Eeyore Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #1540 Skrevet 4. juni 2007 Håper det var fint på båttur Dere var heldige med været da Båtturen var kjempeknall, og jeg kunne godt ha vært lenger på sjøen jeg håper du hadde en super båttur!!!!!!!! Takk, det hadde jeg vet du Hurra for EL :juhu: Dette går veien det!!! Om det går helt i mål tror jeg nok neppe, men EL er jo et delmål som jeg er veldig fornøyd med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå