Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Gratulerer så masse med dagen, på etterskudd!

:bursdag::gratulerer::blomst:

Jeg husket du hadde bursdag på torsdag, og jeg tenkte på deg. Hadde bare ikke mulighet til å stikke innom her akurat da.

Men nå fikk jeg iallfall gratulert deg. Sent, men godt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har vært en overrraskeleses dag!!!!

Ikke helt edru nå, så jeg ttor jeg skriver mer i mogen jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var en fin bursdag :)

Du får komme med flere detaljer når du har blitt edru :ler:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Jeg følte meg så fin da jeg kom hjem, men fant fort ut at fingrene ikke var helt venner med tastaturet :ler:

Det var en helt fantastik dag, og jeg har en samboer som er helt skjønn :hjerter:

Det begynte med at Heffalompen og jeg skulle på spa. Men når vi kom dit stod 4 av venninnene mine der :hoppe: Så Heffalompen skulle ikke være med i det hele tatt og jeg skulle kose meg hele dagen på spa med venninnene mine og champagne :-D

Da vi var ferdige på spa kom Heffalompen hoppende frem sammen med mennene til venninnene mine og forelderene mine. Da hadde de satt opp krokket og kubbespill på en stor gressplen, så vi spilte, drakk øl og hadde det helt topp i sola.

Etterpå fikk jeg kommet hjem og gjort meg i stand til festen jeg hadde innvitert til. På veien skulle vi bare innom en restaruant og hente is som vi skulle ha med oss. Der inne ble jeg ovrrasket av alle som hadde vært med tidligere på dagen, samt enda mer familie og venner :hoppe:

Så det viste seg at Heffalompen hadde begynt planleggingen av festen leeenge før meg, og at det var helt med i planen at jeg skulle invitere selv, for da ville det være mindre sannsynlig at jeg oppdaget det. Og derfor har jo også venner og familie mer enn gjerne stilt opp og sagt at de kunne lage mat og dekke bord slik at "skadeomfanget" av min planlegging ble minst mulig :ler:

Så dagen ble MYE bedre enn jeg hadde forventet og ikke minst slapp jeg å vaske lokalet dagen etter. De hadde til og med snakket med hun jeg leide av på forhånd, slik at hun skulle si jeg ikke kunne få nøkkelen før lørdag slik at jeg ikke hadde begynt å dekke bord på fredagen...

I går var det bare slappe av dag på sofan. Drakk heldigvis bare øl, så formen var helt fin. men deilig å ikke gjøre noe :)

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter_rundt: han heffalompen din høres helt herlig ut, altså!

høres ut som du hadde en helt strålende bursdag! -og jeg er sikker på at det var vel fortjent :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren for en mann du har :) Håper du er flink til å fortelle han det også, og jeg er sikker på at du fortjener all den oppmerksomheten du fikk :klem:

Høres iallefall ut som en helt knall bursdagsfest ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, jeg er fantastisk glad i Heffalompen :hjerter_rundt:

Og jeg er også imponert over at de har klart å holde det hemmelig, for absolutt ALLE jeg kjenner har visst om det både familie, venner og kolleger.

De er noen lystløgnere hele gjengen :ler:

Og jeg tror at jeg har hatt EL for første gang på leeeeenge :hoppe:

Fortalte jo at jeg fikk veldig EL-slim etter å ha begynt på Dong Quai i forrige uke, og etter det har tempen steget, og nå har den holdt seg på ca 36,9 i to dager. Er litt skeptisk for jeg har ikke trua på at DQ har virket så fort, men det spille ingen rolle hvis jeg uansett har hatt EL :-D Og vi var ganske aktive i forrige uke, så om jeg har hatt EL og det klaffer, så kan det faktisk hende jeg har blitt gravid på bursdagen min :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...