Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

da jeg skulle til gynekolog sist var det ventetid på ca en måned. juli er da altfor lenge til... :sjenert:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det ordner seg med time raskt. Hadde vært greit å få noen svar :klem:

Skrevet

Nå har jeg brukt hele kvelden på å oppdatere meg (og chatte litt med Toblis...)

Så jeg får heller skrive mer i min egen i morgen :ler:

Skrevet

Innom og hilser på etter å ha vært litt selvopptatt en stund ;)

Håper du får en fin dag :klem:

Skrevet

har du fått ordnet deg gynekolog time før juli, eller?

Skrevet

Vi har kjøpt hus i natt!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Kollegaen min så rart på meg da jeg fortalte det i dag, men vi var faktisk ikke hjemme før kl 04:30 :ler:

Vi var på et par visninger i helgen og begge husene var forsåvidt fine, men vi ville allikevel ha pusset opp en del. Og etter å ha tenkt litt fant vi ut av vi ville gi vennene til venneparet vårt et tilbud på huset deres. For selv om det koster oss 100 000,- mer så er det virkelig verdt det. For det er helt strøkent og vi kan flytte rett inn. Om vi må pusse opp, så blir det fort like mye penger, og da må man gjøre jobben i tillegg + bo i kaoset. Så vi ga de et tilbud på søndag og i går rinte de og sa at de ville selge til oss :hoppe: Heffalompen er jo bare så ivrig og ville se på huset og ta en prat med de med en gang. De kunne ikke før etter kl 22, så jeg fikk litt sjokk da Heffalompen rinte meg på jobb og fortalte at vi skulle dit så sent. Men de var kjempekoselige og vi tittet på huset og pratet med de helt til kl 03 :overrasket: Godt at jeg begynte sent på jobben i dag ;)

Ååå, er så glad. Og nå kan jeg bare bli gravid for vi har plass til mange :babyjente::babysmokk::babygutt: Hele 4 soverom faktisk :D

Men siden jeg sov desto lenger i dag, så fikk jeg ikke ring gynekologen i dag heller... :sjenert: Begynner sent i morgen, så jeg får ta det da istedet :)

Skrevet

Gratulerer så masse med hus! Hurra!! :hoppe:

Jeg husker så godt den herlige skrekkblandede fryd-følelsen vi fikk etter å ha kjøpt hus, så nyyyyt det! :klem:

Skrevet

Gratulerer med hus! DET blir bra vettu, høres iallefall helt flotters ut :klem:

Skrevet

ooooæææææææææ!!!!!!!! :hoppe:

Grattis med hus!!!!!!

Skrevet

Oi oi!! Gratulerer så masse med hus :hoppe: hørtes helt kjempedigg ut altså!! :hoppe:

OG hvilken dag er det i morgen ;) Jeg har ikke glemt det!!

stor stor :klem: til verdens beste Eeyore

Skrevet

Bippe: Takk! Først skal vi nyte en sommer til her i huset vårt, og så flytter vi antakeligvis i oktober :)

Angelou: Takk! Det virker veldig flott også. Har vært og sett på det to ganger og hatt samme gode følelesen begge gangene. Og han har pusset opp alt selv og han er visst et petimeter :)

Toblerone: Takk! Fikk ikke tatt noen bilder, men skal tilbake dit snart, så da håper vi å få tatt noen da :)

Smile: Takk! Er kjempefornøyd :)

Liljen: Takk! Nei du har vel ikke glemt det nei... :klem: til favoritt-Liljen også.

Nå har jeg omsider fått meg time hos gynekolog også :hoppe: )Takk for tipset Petra ;) ) Fikk time 16. mai, så jeg synes ikke det er så galt. Tenkte at jeg måtte jo bare ta en time som jeg fikk, og så fikk jeg en som passet veldig bra. Like i nærheten av der jeg jobber og om morgenen en dag jeg begynner sent. Veldig deilig å skulle slippe å måtte ta fri :)

Nå må jeg bare få tak i Dong Quai snart (de er visst utsolgt fra leverandøren) og prøve det i måneden frem til timen.

Ha en flott onsdag jenter! :klem:

Skrevet

Dette var flotte nyheter :hoppe:

Bra at du fikk time såpass "fort" :)

Hva er Don Quai?

stor :klem:

Skrevet

Gratulerer med huskjøp!! :) Må være helt utrolig spennende. Gleder meg til det blir min tur.

Gratulerer også med time hos gynekolog!! :)

Ha en fin onsdag :klem:

Skrevet

:hoppe: grattis med huskjøp!!! :hoppe:

:danse::danse::danse::danse::danse:

så deilig å ha kjøpt hus - jeg vil også :sur:

:ler:

flott at du fikk ordnet deg time hos gynekologen. (-og bare hyggelig å kunne være til hjelp ;) ) hun er veldig ok, så dette går sikkert kjempefint!

Gjest Kardemomme
Skrevet

Hei! Inne og oppdaterer meg litt...

Gratulerer med huskjøp, så artig! :klem:

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN :bursdag::blomst::dagens-rose::flagg::perebrus::hoppe::klappe::gratulerer:

Håper du får en fantastisk dag, og maaangen gaver.

Stooooore bursdags - :klem: :klem: fra liljen

Skrevet

Jeg så du hadde ny avatar, og så tenkte jeg - hm, har Eeyore bursdag eller?

Og så har du det jo, vuhu - gratulerer masse med dagen!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!!

Titta etter deg på msn, men der var du inte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...