Eeyore Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1121 Skrevet 5. mars 2007 Jeg får vel høre på dere da... Skal bare vente til denne pp er ferdig, for da har jeg litt bedre grunnlage mht til temping og sånn. I dag ville ikke bilen min starte Og jeg som hentet den fra service på fredag Virket som om batteriet var tomt, men jeg hadde ikke latt lysene stå på. Kan de ha klart å lage en strømlekasje på verkstedet? Måtte komme meg tidlig på jobben i dag, siden vi starter kjempesalg, så jeg tok bilen til Heffalompen... Han var ikke videre fornøyd med det, men jeg får kanskje ringe han og høre om han har funnet ut av det...
Mrs N Skrevet 5. mars 2007 #1122 Skrevet 5. mars 2007 Så mye problemer du har med denne bilen din da! Vi la merke til at lakken har begynt å komme av ved hjulet på bilen vår, så det blir vel ny lakkering her snart.. For det er jo billig!
Eeyore Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #1123 Skrevet 5. mars 2007 Det har jo vært litt sånn at vi har prøvd å grave frem alt som er galt med bilen også, slik at vi får det med på den servicen som er innkludert når vi kjøpte den Så slipper vi å måtte betale for det selv senere. Men nå skulle den jo være i orden da
Gjest Leiababe Skrevet 5. mars 2007 #1124 Skrevet 5. mars 2007 usj, billproblemer er så utrolig irriterende. Kjedelig å bruke tid og penger på, men så er man liksom avhengig av den og. Jeg ønsker meg jobb i gå-avstand, men tviler på at det noengang kommer til å skje.. Håper du får en fin dag ellers da
Gjest Kardemomme Skrevet 5. mars 2007 #1125 Skrevet 5. mars 2007 Ikke noe gøy med biltrøbbel nei, funnet feilen? Tror jammen jeg skal gå meg en liten tur nå, er så nydelig vær ute. Håper du får en fin kveld!
Toblerone Skrevet 5. mars 2007 #1126 Skrevet 5. mars 2007 Bilproblemer er kjedelige saker altså. Var opptatt da du var på msn i går jeg. Håper vi "møtes" der snart.
angelou Skrevet 5. mars 2007 #1127 Skrevet 5. mars 2007 Dumme bilen Håper de finner ut av det da, ha en fin dag på jobben
Impala Skrevet 6. mars 2007 #1128 Skrevet 6. mars 2007 Så kjedelig med bilrpoblemer da Hadde noen småting med min bil også når jeg kjøpte den, men det fikset de på bruktbilgarantien, og etterpå har den gått som ei klokke. Håper dere får fikset det. Ha en fin, og sikkert travel uke
Eeyore Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #1129 Skrevet 6. mars 2007 I dag kan jeg stille til VM i idioti Heffalompen fikk låne batterilader til bilen i går og satte igang med friskt mot, men da begynte det å frese og lukte knallgass Så stakkars bilen min må nok til doktoren igjen Måtte derfor låne bilen til Heffalompen igjen, og skulle fylle bensin. Har jo aldri gjort det på den bilen før og hadde litt problemer med å skjønne hvordan jeg skulle få opp bensinlokket. Det var da det fatale skjedde... I min iver etter å trykke på knapper klarte jeg å trykke på den knappen som låser bilen og samtidig lukke igjen døra Så da stod jeg der da med nøkkelen og veska med mobilen innelåst.. Fikk låne en telefon på butikken, men Heffalompen ta selvsagt ikke telefonen når han sover og det er et ukjent nr Snille mannen på butikken kjørte meg hjem så jeg kunen finne ekstra nøkkelen, men den var selvsagt også søkk vekk Heffalompen begynte å le da han fikk mistanker om at min ekstranøkkel muligens lå i veska innelåst i bilen... Heldigvis fant den i skibuksa, etter å tenkt gjennom hvor jeg hadde brukt den sist. Så da var det bare å vekke svigers for å låne deres bil Men vi fant ut at det var en mening med det, for Heffalompen hadde lagt igjen pc'n sin i bilen, og hadde jeg dratt av gårde med den hadde ikke han fått gjort noe jobb Og hvis noen lurer på hvorfor ekstranøkkelen lå i skibuksen, så skyldes det at jeg hadde lett etter mobilen min i bilen etter forrige skitur. Da vi prøvde å ringe til den for å høre den så var det noen som svarte... Den hadde ramlet ut av skijakka på parkeringsplassen... Enda godt jeg ikke hadde mistet den i løypa Men ellers er det en bra dag
Mrs N Skrevet 6. mars 2007 #1131 Skrevet 6. mars 2007 Huff Du høres ut som meg du Eeyore. Men jeg kan heldigvis skylde på hormoner jeg da Over den siste uken har jeg begynt å glemme de rareste ting, som hva jeg snakker om når jeg har kommet midt i en setning.. Fryktelig plagsomt
Gjest Leiababe Skrevet 6. mars 2007 #1132 Skrevet 6. mars 2007 Godt å lese at det ikke bare er meg som kløner
Vannmelon Skrevet 6. mars 2007 #1133 Skrevet 6. mars 2007 Fantastisk! Noen dager er bedre enn andre...
Eeyore Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #1137 Skrevet 7. mars 2007 Angelou: Godt jeg kan spre glede hos andre i alle fall Mrs N: Skulle gjere ønske at jeg kunne skylde på en graviditet da... Leilababe: Er vi fler? Enda godt å høre Vannmelon: Den var faktisk ikke så ille. Særlig siden Heffalompen ikke ble sur i det hele tatt. Han koste seg stoooort over at jeg også kunne være sosete, og skulle leve på dette leeeeenge Petra: Når man ser på den fra den humoristiske siden så var den ikke så ille Toblerone: litt ekstra på deg når du er innom, får jo ikke besøkt deg i din dagbok så.... Impala: Men i dag er det en ny dag med ny muligheter (til å gjøre dumme ting...) Jeg begynner å lure på om termometeret mitt har gått i stykker :klø: Leste på FF at dersom kurven var relativt flat kunne det hende at termometeret hadde dårlig batteri eller var ødelagt. Min har de siste ukene bare gitt resultatene 36,29 og 36,39... Og i går begynte jeg å spotte bittelitt Skal prøve å få tak i nytt batteri i dag og se om det kan være grunnen til at jeg ikke har funnet EL. Men jeg er nå egentlig mest sikker på at det er fraværende EL og ikke termometeret som er problemet
Liljen Skrevet 7. mars 2007 #1138 Skrevet 7. mars 2007 Æsj, dumme termometeret.. Er det gammelt?? Og FOR en dag du hadde i går da Det der hørtes ut som noe jeg kunne funnet på ja Ha en strålende dag stor
smile Skrevet 7. mars 2007 #1139 Skrevet 7. mars 2007 Åååh det er litt da... Har du kjøpt eller har du oppskrift? Jeg har leite hele nettet rundt etter oppskrift uten hell... ← Yes! Her fikk jeg sitert fra dagboka til Bippe faktisk! Så fant jeg ut at jeg ikke har vært i dagboka di enda så jeg kunne jo benytte sjansen! Jeg kjøpte kake i helga men har fått en oppskrift som ser alldeles digg ut. Alt ligger klart i skapet til å lage denne lekkerbisken!!! Ser ikke den knall ut? Jeg fant oreo-kjekt på rimi og rema faktisk! Den tempinga di skjønner jeg meg dessverre ikke noe på så jeg har ingen gode råd å gi deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå