Vannmelon Skrevet 18. desember 2006 #881 Del Skrevet 18. desember 2006 Det hørtes morsomt ut med reunion. Selv hadde jeg vel ikke husket halvparten av folka, men det høres ut som om dere hadde det veldig bra på videregående. Ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 18. desember 2006 #882 Del Skrevet 18. desember 2006 å, så moro med reunion!! det er alltid så moro å møte gamle kjente, flott at noen klarer å ta ansvar og arrangere!!! håper alt er bra med deg i førjulsstria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. desember 2006 #883 Del Skrevet 18. desember 2006 reunion høres kjempemorsomt ut . Håper noen av di jeg gikk med gidder å gjøre noe slikt når den tid kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #884 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er nettopp det som er saken fant jeg ut at alle går og venter på at andre skal gjøre det, så da måtte jeg bare ta saken i egne hender. Gjorde det veldig enkelt og bestilte bord på en restaurant som hadde julebuffet. Da kunne vi ha induviduelle regninger så slapp jeg å drive og samle inn penger på forhånd. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 18. desember 2006 #885 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er helt sant. Gleder meg utrolig til vi skal ha reunion med videregående Får satse på at EL også kommer snart da, så er det jo bare å sette i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 18. desember 2006 #886 Del Skrevet 18. desember 2006 Heihei Eeyore Bare innom og "hilser på". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 19. desember 2006 #887 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei hei vennen. Bare innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. desember 2006 #888 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har vel 10årsjubileum fra vgs om noen år ja. Enn så lenge tenker jeg å sitte på gjerdet og lag noen av de o'store organisatorene fra kullet mitt ta seg av den oppgave Håper du har den bra vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. desember 2006 #889 Del Skrevet 19. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 #890 Del Skrevet 19. desember 2006 Så flink du er som tok initiativ og organiserte en reunion! Det er nok jeg for lat til.. Men det var godt å høre at du koste deg og hadde det gøy! Jeg tror du virkelig trengte en fest nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #891 Del Skrevet 19. desember 2006 At jeg trengte en fest var det ingen tvil om nei Det blir liksom sånn at vi heller inviterer venner hjem istedenfor å gå du for der er det jo ingen kjente lenger allikevel. Så det er sikkert flere år siden jeg har vært skikkelig ute på byn som i helgen Og nå skal jammen Eeyore og Heffalompen få seg nye (pent brute) biler også Har drevet og stryret værre for å få tak i lønnslipp og faxe det til bilforhandleren for å få lån og greier. Vi fant ut at så avhengige vi er av bil er det dumt å kjøre rundt i to gamle nestenvrak. Det blir dyrt å ha de på verksted også selv om Heffalompen er flink til å mekke. Så da kan vi like gjerne bruke pengene på billån til nyere biler i stedenfor. Denne skal jeg kjøpe mens Heffalompen får en praktisk stasjonsvogn Da har vi plass til barnevogn etter hvert Så vi får vel litt press på oss fra venner og familie nå Ellers er det fortsatt ingen tegn til EL, så da blir vel dette en pp uten da ser det ut som.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 #892 Del Skrevet 19. desember 2006 Nokså bra biler dere skal ha. Har ikke så veldig mye erfaring med Opel, men VW er iallfall gode biler. Bippemannens favoritt! Her er det heller ikke tegn til noe som helst. Så jeg er fortsatt i pp1, jeg. Den har vart i 119 dager nå, gitt. Så vi kan godt være litt frustrerte sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. desember 2006 #893 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, dere lærer dere jammen å være tålmodige jenter Gratulerer med ny bil Tror nok sambo sysler med tanken også, men vi får se på penga etterhvert tenker jeg Fiiiine biler iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. desember 2006 #894 Del Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer med nye biler. Riktig fin julegave på dere i år . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. desember 2006 #895 Del Skrevet 19. desember 2006 Gratulerer med nye biler Dumt at det ser ut til å være en syklus uten EL da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 20. desember 2006 #896 Del Skrevet 20. desember 2006 Grattis med nye biler. Håper EL dukker opp snart da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 20. desember 2006 #897 Del Skrevet 20. desember 2006 Gøy med nye biler Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2006 #898 Del Skrevet 21. desember 2006 Håper du finner igjen EL og at du får ei strålende jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. desember 2006 #899 Del Skrevet 21. desember 2006 gøy med nye biler, da!!! håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 21. desember 2006 #900 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer så mye med nye biler. Ikke så veldig lenge siden jeg kjøpte selv, så vet det er stas Håper Du har det fint, og at EL dukker/har dukket opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå