Mrs N Skrevet 24. november 2006 #761 Del Skrevet 24. november 2006 Ahh Mannfolk er søte ja. Mannen min pleier å legge hånden veldig forsiktig på magen og si "min baby". Synes det er søtt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 24. november 2006 #762 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg ble helt rørt til tårer av det juleønsket til Heffalompen din jeg... Skulle ønske mannen min også hadde kommet så langt, men han har noe mer laidback holdning til baby. "Det skjer når det skjer, ikke noen vits i å tenke noe mer på det nå" sier han bare. Krysser fingrene (og tilogmed beina) for deg nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 24. november 2006 #763 Del Skrevet 24. november 2006 Men Heffalompen er veldig herlig da. I går satt han og så gjennom reklamen i posten og kommenterte alt han ønsket seg til jul. Det var selvsagt alt fra verktøy til videokamra og plasmaTV, men så kom han til noen parkdresser på tilbud og da sa han at det han ønsket seg aller mest var en som kunne fylle en sånn dress Denne pp er han også mer interessert enn vanlig og spør stadig hvordan det går med mensen. Har jo fortalt ham at jeg har hatt litt symptomer, men prøver å roe det hele litt ned for han synes jo at jeg tenker og stresser altfor mye om dette allerde... Hm, jeg??? ← Så herlig sagt av heffalompen. Jeg har også en samboer nå som er ekstremt klar for å bli pappa. Jeg har også prøvd å dysse ned symptomene mine. Føler på en måte at det blir ennå værre når mensen kommer hvis vi skal drive å gire hverandre opp. Hvis det ikke klaffer for dere denne måneden og syklusene dine fortsetter å være så merkelige og uregelmessige så synes jeg virkelig at du burde gå til legen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 25. november 2006 #764 Del Skrevet 25. november 2006 God morgen Eeyore! Jeg er veldig glad for at du deler mine sviktende planer for helgen! Jeg skjønner ikke hvorfor det alltid blir sånn. Jeg kan sitte på fredagskveldne og tenke at i morra; ja DA skal jeg støvsuge, tørke støv, vaske bad osv. Men så kommer lørdagen, og da faller planene i fisk. Men som sagt; jeg er glad for at vi er flere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. november 2006 Forfatter #765 Del Skrevet 25. november 2006 God morgen jenter! Det er deilig å ha en engasjert mann ja. Her i huset er det faktisk Heffalompen som har ventet på at jeg skulle bli klar til å få barn, så jeg vet at han gleder seg veldig Du har faktisk gitt meg mindre dårlig samvittighet for manglende husarbeid nå Bippe. Nå vet jeg at det ikke bare er jeg som har et rotete hus i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 25. november 2006 #766 Del Skrevet 25. november 2006 Du har faktisk gitt meg mindre dårlig samvittighet for manglende husarbeid nå Bippe. Nå vet jeg at det ikke bare er jeg som har et rotete hus i helgen ← Kan meddele at vårt hus ser ut som en byggeplass, så her er det langt fra reint. !!!! Nå må du vell føle deg enda bedre?? Hvordan står det til i dag med symptomer og alt?? stor stor stor til deg og tusen tusen tusen takk for kjempeoppmuntring i går, du er virkeli unik!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. november 2006 #767 Del Skrevet 27. november 2006 Tipper du er gravid jeg. Altså, hvis du hadde positiv EL - test for 14 dager siden på fredag.....og du har symptomer........når skal du teste da? Eller er du slik som meg som helst skal vente til 14 dager over tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 #768 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg satser på deg denne måneden . Noen MÅ få to blå på Liljen sin liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 27. november 2006 Forfatter #769 Del Skrevet 27. november 2006 Liljen: Da er du unnskyldt for rotet da Bippe og jeg er bare litt late... I går var det så ille at til og med Heffalompen begynte å vaske opp Og du vet at det er du som er unik? Det er nemlig helt umulig å ikke like deg Angelou og Pi@: Det er godt det er noen som har troen.... Jeg tror ikke jeg er gravid Alle symptomene er som blåst bort og nysgjerrig som jeg er måtte jeg jo teste på lørdag og den var negativ. I går hadde jeg bittelitt blod i utfloden når jeg tørket meg, og i dag har jeg en anelse beige utflod, så jeg har polstret meg med truseinnlegg og regner med å begynne å spotte i løpet av dagen... Men bilen kjører igjen da Flinke Heffalompen som kan fikse Har selvsagt veeeeldig lyst på ny bil, og særlig etter å ha kjørt broderns 2 år gamle toyota nå i 3 dager. Men da må jeg vel vinne i lotto først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. november 2006 #770 Del Skrevet 27. november 2006 Det var ikke noe gøy å høre at det ser ut som du begynner å spotte nei Vet akkurat hvordan det er da selv om det ikke er noen trøst. Bra at bilen virker igjen da Fortsatt fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 #771 Del Skrevet 27. november 2006 så bra at bilen funker igjen!!!! flinke heffalompen!!! hva skjer'a? har spottingen startet, eller er det fortsatt håp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 #772 Del Skrevet 27. november 2006 Håper virkeli vi snakker festeblødning her altså.. *krysse krysse og jage bort den dumme tanta* hurra for bilen Og du.. Det er absolutt helt umulig å ikke like deg, vennen stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. november 2006 #773 Del Skrevet 27. november 2006 Det er lov til fortsatt å håpe så lenge du bare spotter, det bruker jeg å gjøre i allfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. november 2006 #774 Del Skrevet 28. november 2006 Håpet er lysegrønt helt til tanta kommer. Er jo mange som spotter når de er gravide også Som du sikkert skjønner er jeg fortsatt sterk i troen Ha ei fin uke, håper tanta holder seg laaangt borte Sånn, litt skremselpropaganda kan vel hjelpe bittelitt kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 28. november 2006 #775 Del Skrevet 28. november 2006 Spotting betyr jo ikke at du ikke kan være gravid Men når skal du teste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. november 2006 Forfatter #776 Del Skrevet 28. november 2006 Takk for entusiasmen, det varmer virkelig Men... noen rene bloddråper på papiret i morges og nå er spottinga i gang som vanlig Dessuten fikk jeg utslag på Donnatesten og det gjorde jeg rett før forrige mensen også. Er ikke så skuffet som jeg trodde jeg skulle bli, men utrolig motløs Skal dette aldri gå? Denne pp skal jeg begynne å tempe har jeg bestemt meg for, for jeg kan ikke helt skjønne at jeg har hatt EL på dag 14 og ennå har ikke mensen kommet ordentlig. Det blir jo en veldig lang lutealfase :klø: Om det i det hele tatt skulle være noe håp nå, så henger det i et utrolig tynt snøre som snart ryker tror nå jeg. Jeg får ønske meg noe annet til jul istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. november 2006 #777 Del Skrevet 28. november 2006 Uff, det var dumt Eeyore Men hvis du hadde positiv EL test på fredag for litt over to uker siden er det jo ikke sikkert du hadde EL før på lørdag/søndag, og da er jo ikke lutealfasen din så lang Det blir jo (teller dager - DET er jeg god på altså) 17 eller 18 dager det, og en lutealfase mellom 14-18 dager er ganske normalt. Var vel ikke mye til trøst, skjønner hva du mener med motløs - særlig når dere prøver såpass aktivt med testing og sånn. Hvor mange dager endte syklusen din på nå da, begynner du å bli stabil igjen eller? En god klem fra meg ihvertfall Håper du får motet opp igjen etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. november 2006 Forfatter #778 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg hadde positiv EL-test på onsdag og torsdag for snart 3 uker siden, så jeg regern med at EL var på fredag. Det stemmer også godt med mensmurringen på lørdag uken etter. Så nå er jeg på dag 19 etter EL, og jeg har jo ikke fått mensen ennå så jeg vet ikke hvor lang syklusen til slutt blir, men jeg pleier å spotte 4-5 dager... Det skulle bli en lutealfase på 21-23 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #779 Del Skrevet 28. november 2006 Hvis du skal begynne å tempe, så anbefaler jeg termometer med 2 desimaler. Ang lutealfase, så er det innenfor normalen med 10-18 dager. Kortere enn 10 dager er ugunstig. Over 18 dager vet jeg ikke om har noe å si Når har du egnetlig tenkt å teste da Eeyore-vennen? Vil ikke gire opp, men vet flere som har spottet og så vært gravide altså Håper for deg og mannen nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. november 2006 Forfatter #780 Del Skrevet 28. november 2006 Synes du sa vi ikke skulle stresse med IKM jeg Toblerone Men takk for håping Jeg testet jo lørdag og den var negativ, så nå venter jeg og ser om mensen kommer. Og hvis den mot formodning ikke skulle det så tar jeg det til helgen igjen. Takk for den gode klemmen Angelou, det hjelper virkelig. tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå