Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Hei hei vennen :)

Jeg hadde stabile sykluser fra første pp... Variasjon på 26 til 29 dager. Det er ikke så ille da. Fikk EL bekreftet skikkelig etter ca 3.

Jeg har flere venninner som har slitt med å få skikkelige sykluser etter pilleslutt, men det stabiliserte sei til slutt for di og. :)

Jeg er sikker på det stabiliserer sei for deg nå. :Nikke: Vi får gå på med friskt mot nå i november. :)

Stor stor :klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yamaha: Men vet du at du hadde EL også? Mine sykluser var ganske greie mht mensen til å begynne med, men jeg har jo sannsynligvis ikke hatt EL da :forvirret:

Ellers spottet jeg litt i går og i dag ser det ut til å stoppe, så da tror jeg at jeg kaller dette for mensen og kort syklus på 26 dager. Så får jeg bare se hvordan det fortsetter. Tester videre med Donna, men setter ikke noe ny IKM.

Jeg hadde positiv EL-test, men det betyr jo ikke at jeg hadde EL.

En syklus på 26 dager er da ikke uvanlig, jeg varierer mellom 26-29. Hovedtyngden er på 26-27 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eeyore! Takk for hilsen i dagboka mi! Koselig du stakk innom. :-D

Ellers skjønner jeg frustrasjonen din. Du er nemlig ikke alene om å ha en irriterende kropp. Jeg har venta i 70 dager på mensen nå, og det er rimelig frustrerende.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)

Liljen: Ja, jeg vet at det ordner seg til slutt, jeg er bare litt utålmodig... :sjenert: Sikkert ikke alene om det heller :ler: Går hardt utover pallen fra Petra Prøvedokke :)

Yamaha: Nei, det er jo ikke så ille, men jeg har aldri verken med eller uten piller vært under 30 dager :forvirret:

Bippe: Du kan gjerne få litt av meg! :ler: Nå har jeg hatt mensen fra dag 1-6, spottet dag 14-19 og mensen igjen dag 26. Begynner å bli litt lei av å blø nå... Skal jo ha plass til å :humpe: innimellom også ;)

Sitter nå her på gjerdet og henger jeg da. Egentlig like greit, for jula begynner å strømme inn i butikken her (enten jeg vil eller ikke), så jeg har nok av annet å tenke på :)

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her innimellom og titter da vettu, men har prøvd å dempe fokuset på prøvingen her inne ;) Men vi gjør fremdeles vårt beste, inne i PP5 nå... :roll:

Flyttingen går også bra, ferdig utflyttet ogholder på å pakke ut enda. MEn nett er det dårlig med på den nye plassen :tristbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld jenter :vinke:

Her skjer det ikke mye om dagen kan jeg fortelle. Drømte i natt at jeg var gravid, og det var så virkelig at jeg nesten ble litt skuffet da jeg våknet opp :ler:

Har også søkt litt på nettet ang. uregelmessige blødninger og har funnet noe som heter ektopi som visstnok er veldig vanlig etter å ha gått på p-piller i mange år. Pga østrogenet "vokser" livmorhinnen ut av livmorhalsen og inn i skjeden. Dette er ikke farlig men kan forårsake blødninger ved samleie, EL og spotting før mens. Nå har ikke jeg blødninger etter sex, men det andre stemmer. Tenkte på se an en pp til før jeg får sjekket det opp hos lege. Heffalompen og jeg er ikke tilhengere av å :humpe: under mensen, og setter dermed heller ikke pris på flere blødninger under syklusen. Blir litt vanskelig å være prøver da... :sjenert:

På fredag satt jeg barnevakt for store- og lillenøvø. Lillenevø har kommet litt i trassalderen og det var ikke snakk om at tante skulle pusse tenner eller legge. Så da måtte storenevø trå til (han er så utrolig flink med lillebroren sin at det er helt rørende å se på). Så det ble i det hele en enkel jobb for meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke mye om dagen kan jeg fortelle. Drømte i natt at jeg var gravid, og det var så virkelig at jeg nesten ble litt skuffet da jeg våknet opp :ler:

Jeg har også hatt slike drømmer flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den syklusen di bedrer seg, jeg har også hatt masse spotting oppgjennom, og ja det blir vanskelig å prøve da :klem:

Ha en fin mandag :)

Endret av Yamaha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, frustrerende med rare sykluser! håper de bedrer seg snart!!

du får bare bruke av den pallen altså - jeg kan skaffe en til hvis det er behov for det!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vi får støtte hverandre i frustrasjonen over rare sykluser, Eeyore! Eller manglende sådan i mitt tilfelle.

Tror jeg må nødt til å forsyne meg kraftig av den pallen med tålmodighet snart. Spørs om det ikke må bestilles en til om kort tid, dersom dette ikke endrer seg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. :)

kunne kanskje vært lurt å sjekke det hos lege hvis det ikke bedrer sei neste syklus heller. Kanskje det til og med er noe legen kan gjøre for deg? :)

Det ordner sei nok tror iallefall jeg :Nikke:

Koseli å sitte barnevakt. Det gjorde vi og på lørdag. Men den gutten var bare noen uker gammel da, så han sov for det meste :)

Ha en strålende tirsdag.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en fin dag :klem: Håper det blir litt orden på de syklusene dine snart, og at du greier å være tålmodig i mellomtiden (selv om jeg vet det ikke er enkelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var hos legen og fikk råd om å gå av p-sprøyten fikk jeg beskjed om at det kunne ta over ett år å få normale sykluser! Og for meg tok det rundt 8 måneder før jeg fikk mensen i det hele tatt, og etter det var den jo ustabil i 8 måneder før jeg ble gravid :)

Legen min sa at hvis mensen uteble eller var ustabil i lengre enn 8-10 måneder må man snakke med en lege om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Og for meg tok det rundt 8 måneder før jeg fikk mensen i det hele tatt, og etter det var den jo ustabil i 8 måneder før jeg ble gravid :)

Huff, jeg risikerer visst å gå i ørten måneder før jeg får mensen. Jeg har allerede gått i 76 dager, synes det er lenge nok jeg.. :sjenert:

Men vi kan vel ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for at det går fortere med oss, Eeyore!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...