Pasha Skrevet 27. oktober 2006 #661 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du får samle opp noen soldater og putte i fryseren :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. oktober 2006 #662 Del Skrevet 27. oktober 2006 Så bra det ser ut som om kroppen din fungerer slik den skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 28. oktober 2006 #663 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jada, jeg har lest hele Det har seg slik at jeg sitter nattevakt foran en pc hele denne uka, og da må jeg jo ha noe spennende å gjøre så ikke jeg sovner. Så da leser jeg litt dagbøker, blir fryktelig engasjert, feller et par tårer her og der, og sender gode vibber til alle jeg leser om. Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 28. oktober 2006 #664 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tror du er veeeldig opptatt nå , men ville bare ønske deg ei god og fruktbar helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. oktober 2006 #665 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så bra at det var nesten positiv EL-test Antar du har vært opptatt i helgen nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. oktober 2006 #666 Del Skrevet 30. oktober 2006 får hoppe litt for positiv EL-test jeg også! håper du har kost deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #667 Del Skrevet 30. oktober 2006 alle sammen, takk for hilsner og oppmuntringer Fredag var en lykkens dag. Positiv EL-test på kvelden, aktiviteten på høyre side av magen hadde gått over til hærjinger, om ikke EL-slim så i alle fall masse "lotion-utflod". Heffalompen og jeg gikk iherdig inn for saken , og jeg tenkte at kroppen har skjønt at jeg har vært usikker, så nå gir den meg alle tegn Så kom lørdagen... :icon_question: Blod-dråpe i senga... og mer når jeg var på do... Hadde jo hørt om EL-blødning, men trodde at det skulle være mer som litt spotting. Begynte desperat å søke etter EL-blødning på nettet, og fant etter hvert ut at en slik en kan være ganske kraftig, så jeg slo meg til ro med at dette var enda et tegn. Men jeg blør fortsatt... Ikke like mye som ved mensen, men allikevel så mye at jeg må bruke bind. På lørdag morgen var EL-testen avtakende, men i går kveld var den positiv igjen. Hva er det som skjer???? Det er jo ihvertfall ikke normalt å ha både positiv EL-test OG mensen? Om dette er mensen (noe jeg tror nå), så kan jo det stemme med ingen EL, og heller kort syklus, 26 dager. Hadde jeg ikke testet ville jeg jo tro at det var det. Men hvorfor positiv test? Og smertene er bare på høyre side, og ikke i magen som de pleier å være ved mensen. Hvorfor er kroppen min sånn??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. oktober 2006 #668 Del Skrevet 30. oktober 2006 :klø: Det her forstår jeg meg ikke på. Har du tatt graviditetstest? Mener å ha hørt at enkelt eggløsningstester også slår positivt ut når man er gravid. Synes nesten du skal høre med legen din jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #669 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har testet EL med Donna, som slår ut på saltnivået i spyttet, så jeg vet ikke om det har noen sammenheng med mensen/graviditet? Men gravid kan jeg vel neppe være med denne blødningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 30. oktober 2006 #670 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kanskje du skulle tatt en graviditetstest for å bekrefte/avkrefte det?? Er enig med pi@, syns nesten du skulle hørt med legen din jeg. Håper uansett du finner ut av dette, vennen. Ikke noe morro å gå slikt i usikkerheten nei. Håper du får en strålende mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. oktober 2006 #671 Del Skrevet 31. oktober 2006 :klø: så merkelig denne kroppen din oppfører seg, da! uff, det er jo så irriterende når det er sånn jeg hadde nok tatt en tur til legen hvis det var meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #672 Del Skrevet 31. oktober 2006 Uff, det var dumt at kroppen din fungerer tullete. Hvor lenge siden er det siden du sluttet på pillen da? Jeg er ikke helt i gjenge igjen før nå, og jeg slutta i mars. Og det kan jo hende at disse testene bare gjør deg mer forvirra. Legen kan sikkert gi deg svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #673 Del Skrevet 31. oktober 2006 En ting er nå i alle fall sikkert: gravid er jeg ikke! Testen i morges var blank som nysnø. Tror nok jeg holder med Angelou at etter 12 år med piller (pilleslutt i juni), så er nok kroppen rimelig f*****.... Tror det beste er å bare ta det med ro til ihvertfall over jul, så får jeg høre med lege da. Kommer til å fortsette å teste med Donna, men prøve å ikke ta sånn på vei når jeg ikke skjønner noen ting. Jeg blir nok gravid en gang jeg også Glad jeg er forberedt på at det kan ta tid i alle fall, selv om det er kjedelig å vente til dere alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. oktober 2006 #674 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ååå det er så godt å se du har slik positiv innstilling, vennen Klart du blir gravid en gang. Jeg har selv gått 13 år på pilla, og er og rimeli innstillt på at ting tar tid. Meeen det kan fortsatt bli spennende fremover dette, vennen. *krysser fingrer masse* stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #675 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er godt vi er flemer med innstillingen om at tid og tålmodighet er de viktigste faktorene for en graviditet Selv om det er litt frustrerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 31. oktober 2006 #676 Del Skrevet 31. oktober 2006 Frustrerende er bare mellomnavnet - jeg synes egentlig det er greit at jeg ikke har vært i rute igjen før nå, for "da er det sikkert derfor det ikke har klaffa enda" Så på en måte begynner jeg litt på PP1 igjen.....da føles det ikke som om det har tatt så lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 31. oktober 2006 #677 Del Skrevet 31. oktober 2006 Heisann Eeyore, så rart med blødningene. Men en må vel bare tvinge seg selv til å godta at kroppen er en rar sak som gjør som den selv vil fullstendig uavhengig av hva du vil... , håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 31. oktober 2006 #678 Del Skrevet 31. oktober 2006 Synes du har en veldig god innstilling . Jeg brukte ca et halv år da jeg slutta på pillene til syklusen min hadde stabilisert seg, så det tar tid . Glad jeg slutta for mange år siden og ikke nå da vi begynte å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. oktober 2006 #679 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så rart det der var da :klø: Har ingen forklaring til deg desverre, men jeg hadde også en blødning ved EL tider nå sist gang (har aldri hatt det før da), og det var også mer enn spotting, men ikke så mye som mensen Ellers så var min syklus rimelig i gjenge rett etter pilleslutt selv om jeg hadde brukt piller litt på og av i 14 år, så det er vel som alt annet, individuelt. Du skal ha ros for innstillingen din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. november 2006 Forfatter #680 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Takk for gode oppmuntringer jenter, dere er så søte Virklig godt å ha dere i slike situasjoner, og ikke minst høre om deres situasjoner Liljen: var dine sykluser stabile fra dag 1? Toblerone: Så koselig å se deg igjen, du har vært savnet Hvordan går det med prøving og flytting? Angelou: Kanskje vi bare skulle si at hver syklus er en ny start, ergo kun pp1 Wayah: Takk det håper jeg også, helst litt fort.... Pi@: Skulle ønske nå at jeg også hadde planlagt litt bedre ja Yamaha: Men vet du at du hadde EL også? Mine sykluser var ganske greie mht mensen til å begynne med, men jeg har jo sannsynligvis ikke hatt EL da Ellers spottet jeg litt i går og i dag ser det ut til å stoppe, så da tror jeg at jeg kaller dette for mensen og kort syklus på 26 dager. Så får jeg bare se hvordan det fortsetter. Tester videre med Donna, men setter ikke noe ny IKM. Endret 1. november 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå