Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Disse kroppene våre er rare, så alt er absolutt mulig :)

Krysser fingrene for at du har EL nå jeg også :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uhuuu!! :hoppe: Stå på!! Ha sex hele døgnet, og så skal vi se du kommer over til oss gravide om et par uker!! :ler:

Skrevet

Er du og Heffalompen opptatt enda eller :sjarmor:

Håper du har hatt noen bra og fruktbare dager :klem:

Skrevet

Pi@*2: :klem: Er det virkelig noe innenfor prøving du ikke vet noe om :overrasket::ler:

Liljen: Ja, så lenge tanta ikke viser seg så er det vel det :)

Yamaha: Godt å høre at det ikke er unormalt å være rar :ler:

Iss: Så bra! Håper ditt ord er lov :ler:

83`: Det er jo drømmen det ja.... :sjenert:

Angelou: Vi gjør så godt vi kan da :sjarmor:

Missbublebee: :klem: Nå har du vært som mye innom her at jeg får litt dårlig samvittighet for at det er veldig lenge siden jeg har vært innom deg... :sjenert:

Takk for at dere fortsatt har troen og gir meg håp, det hjelper virkelig :klem:

Denne pp må jeg nok håpe på enten veldig tidlig eller sen EL, for mellom dag 16-22 har det vært litt tørke i heimen... Men kroppen har vært utrolig rar hele uken. Mye aktitivitet i høyre side av mageregionen helt fra bak hoftebeinet opp til ribbeina... Umulig å forstå seg på, og Donna-testen har heller ikke blitt noe mer positiv, så jeg føler at jeg fortsatt famler litt i blinde her... Neste pp blir det definitivt temping, og legebesøk hvis EL forstatt klarer å gjemme seg.

Skrevet

Tja, nå vet jeg jo ikke om jeg faktisk har hatt EL da, selv om symptomene er der, men donna-testen har ikke vært positiv... Tenker jeg tester hvis ikke tanta har dukket opp innen dag 35 som er 7. november. Det er lenge til det.... :tristbla:

Skrevet

Ja, skjønner at du synes det er lenge til. Jeg synes ofte de siste 3/4 dagene er verst jeg, før det tenker jeg egentlig ikke så mye på det :klem: Du får trøste deg med at vi blir skikkelig gode på å vente etterhvert...ikke at det hjelper så mye, men vi blir sikkert tålmodige mødre da :ler:

Skrevet

:sjenert: jeg hadde også vært innom her altså, men mitt navn er ikke nevnt... :sjenert:

:grine:

vel er jeg hormonell om dagen, altså - men så ille er det ikke :ler:

uffja - denne ventingen. er det ikke det ene - så er det det andre man skal vente på... du må jo bare bruke pallen med tålmodighet flittig!!!

:klem:

Skrevet (endret)

Å nei :overrasket: har jeg oversett deg når jeg svarte Petra! Det var absolutt ikke meningen :tristbla: Blir litt til og fra her på jobben, så da har du vel falt av i en sving... :sjenert:

STOOOOOR unnskyldings :klem:

Er jeg tilgitt?

Trenger nok mye tålmodighet ja.... Men holder med Angelou at vi kommer til å bli tålmodig mødre :ler: Vet nå ikke helt det da, jeg har en tendens til å være veldig utålmodig med små barn.... :sjenert: Men det bli kanskje annerledes med egne, for da slipper jeg å tenke hærsens foreldre som ikke kan oppdra ungene sine :ler:

Endret av Eeyore
Skrevet

selvfølgelig er du tilgitt :)

Skrevet

Heisann, takk for at du kom innom dagboka mi Eeyore. Da er det jo bare rett og rimelig at jeg gjengjelder "tjenesten" ;) Så spennende lesing... Håper du finner ut av syklusen snart.

*Sender masse gode vibber til Eeyore og alle dere andre som prøver!*

Skrevet
Pi@*2:  :klem: Er det virkelig noe innenfor prøving du ikke vet noe om :overrasket:  :ler:

Ser nesten slik ut :sjenert::ler:. Nå tuller kroppen min så fælt også at jeg tror jeg har mista grepet som prøver/mensensymptomer-guru :ler:

Skrevet

Mrs N: :klem:

Petra: Takk! :):klem:

Wayah: Har du lest HELE dagboken? :overrasket: Takk for gode vibber, det trenger vi alle :)

Pi@: Yamaha sier det er normalt at kroppen er rar, så da stoler jeg på det... :ler:

Ellers ser det lite nytt fra denne fronten. Fortsatt aktivitet på høyre side av magen, og kun begynnende positiv donna-test. Begynner å tro at stress kan utsette EL, for da ligger jeg litt dårlig an jobbmessig sett... :sjenert:

I går skulle Eeyore få splitter nye vinterdekk på bilen. Skulle få felget de om og satt de rett på bilen, så jeg slapp å styre noe mere med det. Men... det skal jo aldri være enkelt, så jeg hadde selvsagt glemt boltene til vinterdekkfelgene hjemme i garasjen... :sjenert: Dermed fikk jeg bare felget de om og nå må Heffalompen ut og bytte dekk allikevel. Han var litt gretten da ja :forvirret:

God helg til dere alle!

Skrevet

Det er ikke bra å stresse, vennen, og stress kan ødelegge for veldig mye ja!!

men jeg tror fortsatt du har hatt EL jeg altså!! :)

7 november er da ikke lenge til. Krysser masse for deg!! :hoppe: :hoppe:

Hva skal du finne på for noe kult i helgen da??

Ha en fantastisk helg

stor stor stor :klem:

Skrevet

Enda mer positiv EL-test i ettermiddadag :hoppe:

Ikke helt EL enda, men jeg nærmer meg :)

Bare synd at vi skal ha overnattingsgjester i helgen og at Heffalompen drar til Trondheim for å feier seriegull til søndag... :tristbla: Vi får gjøre en innsats i kveld :sjarmor:

Da blir jo IKM enda mer forskjøvet, men det kan jeg nok leve med så lenge jeg har EL :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...