Eeyore Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #621 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) er det slik at du bare mangler EL, men at du får mensen? i såfall burde vel ikke det ha noe med p-pillene å gjøre? trodde pillene kunne gjøre suklusene noe ustabile bare?? ikke det at jeg har sånn veldig peiling på det her, altså jeg gikk jo til legen og skrøt på meg noen ekstra måneder med prøving, jeg! det må da være greit når man ikke lenger er et par-og-tyve ha en fin torsdag! ← Det er det jeg lurer på også... Har prøvd å lese litt rundt her, men det eneste jeg vet sikkert er at iselin22 ikke hadde hverken EL, eller mensen. Og så leste jeg om hun som hadde mensen men ikke EL, men jeg vet ikke om de skyldtes p-piller. Kropp er innviklede greier! 3 - 6 mnd er vel ganske vanlig at det tar før kroppen er i gjenge igjen etter pilleslutt Har du prøvd temping da? Ikke alltid EL - tester slår ut, hos noen er det hormonet de slår ut på bare til stede noen timer, og det er jo ikke sikkert du tester akkurat da. Med temping finner du iallefall ut om EL har vært. ...og du, ikke si at du forbereder deg på å bli langtidsprøver allerede da, for da må jeg det også, siden vi har prøvd like lenge ← Du trenger jo ikke å tenke sånn du, bare fordi jeg gjør det Vil bare heller bli veldig overrasket om det skjer snart, enn å bli fryktelig skuffet fordi det tar lang tid... Og jeg vet ikke jeg, temping virker så pesete. Å huske det hver morgen før jeg står opp Endret 19. oktober 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. oktober 2006 #622 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hvis man mistenker at det er noe som er galt, så tror jeg legen vil ta deg inn uansett hvor lenge man har prøvd jeg da. Men det varierer vel fra lege til lege det også Men syklusene dine er regelmessige, er de ikke? Kan ikke huske at jeg har lest noe om manglende EL og mens jeg heller, men du kan jo spørre Malama, hun virker som hun har god peiling på alt som har med sykluser o.l. å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 20. oktober 2006 #623 Del Skrevet 20. oktober 2006 hvis du ikke har EL, men regelmessig mens - da ville jeg tatt en tur til doktoren! men jeg er jo som kjent litt utålmodig, da! ha en strålende fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 20. oktober 2006 #624 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei snupp Må bare si meg enig med di andre jeg. Men er det sånn at du mistenker at EL ikke kommer, så ville jeg pratet med legen uansett. Det var nemlig det første min lege spurte meg om da jeg sa vi hadde prøvd så og så lenge. Di kan måle deg igjennom en måned tror jeg å finne dette ut. Hadde bestillt time med en gang jeg, så får du snakket med legen din fort, for det er ikke noe morsomt å hele tiden tenke på dette.. Hvordan er det ellers da?? Ha en strålende fredag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. oktober 2006 #625 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg er helt enig med Liljen. Bestill legetime! Grusomt om du skal gå rundt å bekymre deg for det i tilllegg. Det får holde med vanlige prøverbekymringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 20. oktober 2006 #626 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er det bare meg som føler at det ikke skjer noe for tiden? Akkurat nå er jeg litt likgyldig til hele prøveprosjektet. Vi nå riktignok uten prevensjon, men jeg regner ikke med noen resultater av den grunn. Forrige pp, da mensen kom en uke etter at jeg hadde testet, og jeg tenkte at det kanskje hadde gått i boks, ble jeg allikevel mindre skuffet over mensen enn jeg har blitt tidligere. Jeg registrerte det bare, og gikk videre til neste pp. Er mulig det har en sammenheng med at jeg har mistanker om at kroppen ikke er helt i orden etter p-pillene enda, og at jeg har en følelse at jeg ikke har EL, selv om mensen er noen lunde regelmessig. Leste litt om fraværende EL her inne i går, og da var den en som sa at hun merket veldig godt de syklusene hun ikke hadde EL, for da var mensen mye kortere og uten smerter (som når man går på piller), og det har den vært hos meg de siste gangene også... Forrige pp fikk jeg ikke positiv EL test, og gangen før der var jeg jo veldig i tvil om disse strekene, og de var i alle fall ikke sterkere enn en andre, så det kan jo hende at kroppen bare har forberedt seg på EL, uten at jeg har hatt det? Noen som har noen erfaringer? Dette virket veldig deprimerende, men jeg er egentlig ved veldig godt mot altså ← Hei vennen!! Det er nok ikke bare du som føler at det ikke skjer noe, nei... Jeg fikk heller ikke positivt utslag på el-testene denne pp'en, så regner ikke akkurat med at det kommer til å skje noe her... Jeg har også blitt litt likegyldig på en måte... Har jo så lyst til å bli gravid, men føler det ikke kommer til å skje... Huff - for noen tanker! Hvor er du i syklusen nå da? Jeg har IKM om en uke, men tviler som sagt på at det skjer noe der... Utenom at den slemme tanten dukker opp... Nei - her var det mye negativt fra min side ser jeg! Fy, Netten! Du må ha en super helg, Eeyore!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 21. oktober 2006 #627 Del Skrevet 21. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 22. oktober 2006 #628 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 #629 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hallo??? Hvor er du da?? :klø: Håper du kommer snart tilbake Ha en strålende søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #630 Del Skrevet 22. oktober 2006 Bare vært uten nettverk noen dager. Går ikke alltid like bra å snylte på naboen.... Blir generelt ikke klok på denne kroppen min. Har ikke funnet EL denne pp og nå har jeg jammen i meg begynt å spotte igjen, og det fra dag 16!?!?!?! Hvordan er det mulig da? Er på dag 20 i dag, og hvis mensen er rett rundt hjørnet nå, så vil dette bli tidenes korteste syklus for min del. Har hverken før, under eller etter p-piller vært under 28 dager. Heffalompen og jeg har snakket om det i dag, og vi har blitt enige om at jeg skal tempe fra neste syklus, bare for å sjekke om EL er der eller ikke, og så går jeg til legen og sjekker. For hun kan vel sjekke det med en blodprøve eller noe sånt? Ellers har jeg det bra Har vært på besøk hos en venninne i dag, og tenkte jeg skulle være sprek å gå dit (ca 40 min hver vei), men underveis begynte det selvsagt å regne noe voldsomt, så jeg så nærmest ut som en druknet katt når jeg kom frem. Heldigvis hadde hun tørketrommel Hun tilbød å kjøre meg hjem igjen, men da hadde det sluttet å regne, så da gikk jeg hjem igjen også. Var deilig med en dusj da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. oktober 2006 #631 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei på deg, vennen Ja, jeg hadde virkeli tempet jeg. Og legen kan ta blodprøver gjennom en syklus for å sjekke om di rette verdiene stiger slik at EL skjer (husker ikke navnet på disse verdiene, men noen andre kan kanskje hjelpe deg med det?? ) Jeg er helt sikker på det ordner sei for dere vennen 100 % Jøss, så sprek du er Forstår godt det var herli med en dusj da du kom hjem Det er deilig å komme hjem etter en slik lang og god tur. En får sååå god samvittighet liksom. Nå må du ikke fryse i teltet i natt, vennen min. Har du superundertøy, eller vil du låne av meg?? Du kan få låne gjesterommet også Nattinatt, sov så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. oktober 2006 #632 Del Skrevet 23. oktober 2006 Høres lurt ut å tempe ja Hvis det ikke viser EL så er det bare å gå rett til legen, så finner de ut av det Hørtes deilig ut med gåtur, vi var også litt ute i regnet i går, og det hølja skikkelig ned en periode. Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 #633 Del Skrevet 23. oktober 2006 høres veldig lurt ut å tempe for å sjekke om du har EL!! -og det er ingen skam å gå til legen får å sjekke det ut! jeg så ut som en druknet katt da jeg kom på jobb i dag, jeg... paraplyen ligger på kjøkkenbenken hjemme... ha en flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 #634 Del Skrevet 23. oktober 2006 God morgen Sovet godt i teltet inatt?? *kommer ut å serverer frokost til Eeyore* Ha en strålende dag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 23. oktober 2006 Liljen*2: Du er nå virkelig søt da Yamaha: Det er faktisk litt deilig å gå i regnet også. I hvert fall når man vet at det finnes en varm dusj i vente Petra: Vi får håpe det ikke regner når du skal hjem igjen også da... Jeg fikk nesten ikke start på bilen i dag, og da blir alltid jeg lettere panisk Nå skjønner jeg virkelig ingen ting av denne kroppen min :klø: I morges våknet jeg med litte granne mensmurringer, og jeg tenkte ja, ja dette blir en veldig kort syklus, men det skjer vel innimellom, og er veldig greit når jeg allikevel ikke har hatt EL. Så skulle jeg ta denne spyttesten med Donna, og da så jeg at jeg hadde glemt å sjekke testen fra i går ettermiddag. Den viste seg å være begynnende positiv.... Og når jeg har gått nå så er jeg liksom litt øm bak den ene hoften. Dette gjør jo at jeg sitter igjen med ca tusen nye spørsmål: Er det vanlig å spotte rund EL? Ligger egglederen så langt ned som bak hoften? Kan det kjennes ut som mensmurringer når det er EL? Er dette EL, mensen eller ingen av delene? Hvorfor må kroppen min være så teit? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 #636 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, her var det noen spørsmål Skal prøve å svare på di, men det er ikke sikkert mine svar er riktige, så andre må veldig gjerne rette på dem 1. Spotte rundt EL?? Det er ikke en liten blødning akkuratt i det egget har sluppet og er på vandring på let etter en heffalompsvømmer?? 2. Hvor egglederen ligger?? :klø: trodde ikke det, men det kan godt være det er der du kjenner vond når du har EL smerter 3. Ja, det kan kjennes som mensmurringer. Det gjør det hos meg 4. Tror nok det er EL jeg 5. Kroppen din er absolutt ikke teit!!!! 6. Ja, noen som kan hjelpe Eeyorevennen med noen gode svar?? Jeg syns du skal spytte på donna og komme deg i sengen jeg Tror så absolutt det er EL smerter du kjenner og EL er like rundt hjørnet. Hos meg har jeg gjerne EL smerter en til to dager før EL testen er superpositiv Krysser fingrene for deg. Stå på vennen !! stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. oktober 2006 #637 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg syns du skal spytte på donna og komme deg i sengen jeg ← jeg tror det samme som Liljen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #638 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvor mye kan man kalle en liten blødning da? Har hatt brunlig utflod/spotting i 4 dager nå.... Men det er godt å høre at det er flere som har mensmurringer rundt EL. Da er det fortstatt håp Vet nok hva Heffalompen og jeg skal gjøre i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. oktober 2006 #639 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har ingen forklaring på spørsmålene dine. Jeg har ingen smerter eller blødning når jeg tror jeg har EL, bare EL-slim. Men alt er nok mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 23. oktober 2006 #640 Del Skrevet 23. oktober 2006 Klart det fortsatt er håp!! Vi heier på deg, vennen. Det er veldig forskjellig hvordan vi kjenner EL smerter, eller om en i det hele tatt har noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå