Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle hilsenene :klem:

Da er kofferten pakket, og jeg må bare en snarest tur innom nettbanken for lå legge inn regninger som forfaller mens jeg er borte (hvorfor kan ikke bare de ta ferie også?).

Prøvde å legge ut bilder her på KG i går, og fant ut at jeg ikke kan lage mitt eget album med mindre jeg er supermedlem, men kan legge ut på fellessidene. Så vi får se hva jeg får til ;)

Tok forressten en test i morges, og som dere skjønner (siden jeg ikke hopper opp og ned) så var den negativ. Så jeg har pakket med både mensentruser og tester :ler:

Kos dere, det skal jeg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOOOOD TUR VENNEN!!! Tiden går så fort, og plutselig skal du dra! Kommer til å savne deg her inne... :sjenert:

Du BØR bare komme tilbake med gode nyheter!! :hoppe:

Ha det fint! :vinke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goooooooooooooooood tur, vennen.

Slapp av og kos deg masse, og som det skrives ovenfor, du bør komme tilbake med gode nyheter ;)

:grine::grine: for at jeg kommer til å savne deg mens du er borte :grine::grine:

stor stor godtur- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brev fra reisende Eeyore:

God morgen alle sammen :vinke:

Down under koser jeg meg stort :-D I går fikk jeg vel turens absolutte høydepunkt da jeg koste med en koala. Vi matet også kengeruer. De var faktisk mye mindre enn jeg trodde... Flere av de hadde små kengubarn i pungen, og de var så søte. Har tatt MASSE bilder, så jeg får vel melde meg som supermedlem når jeg kommer hjem, og få laget mitt eget album.

Lørdag var vi på pub kl 10:30 om morgenen for å se det West Coast Eagles (fotballaget til Perth) i Grand Final. Det er nok noe ala SuperBowl i USA, og på tribunen var det nesten 100 000. Australsk fotball er ikke likt noe annet med en oval bane, og nesten ingen regler. Og de reglene som er er helt rare. Man får 6 poeng for å score og 1 hvis man bommer. WCE vant 73 mot Sidneys 72 og da sto jubelen i taket, og hele lørdagen var en fest :ler:

Fredag var vi på en sinnsyk strand. Alle så rart på meg da jeg skulle bade (for selv om det er 27-30 grader her på dagtid (riktignok ned i 10 om natten) så synes australierne at det er aaaltfor kaldt til å dra på stranda... Stod uti vannet og prøvde å overtale min venninne til å komme uti, da hun ble litt panisk og maste om at jeg måtte snu meg. Der kom en bølge som var ca 3 ganger så høy som Eeyore, og brøyt rett over meg, så bang der lå jeg nedi masse vann og sand... :sjenert:

I dag er venninnen min på universitetet så jeg skal ut på tur med kompisen min til et akvarium og aborigenis-museum, for det synes hun er grisekjedelig.

Har det vannvittig bra, mensen er ikke dukket opp, men jeg tør ikke teste. Litt fordi at jeg har lyst til at Heffalompen skal være med på det også. Det går veldig bra til tross for en del festing her nede. De har sånne gummikopper som holder ølen kjølig og dermed er det ingen som vet hvor mye jeg har igjen, og jeg kan gå rundt med den samme halvfulle ølen hele kvelden :ler: Ut bestiller jeg sprite og alle tror jeg drikker gin&tonic :)

Håper dere har det like fint som meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, så koselig å høre fra deg :)

Høres ut som du har det kjempefint :hoppe:

Så spennnende at du ikke ahr fått mensen enda da. Kommer du ikke til å teste før du kommer hjem?

Ønsker deg fortsatt god ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der nedenunder! ....øøh.... :ler:

Høres ut som du storkoser deg! Heldiggrisen!! :) Hvis ikke mensen dukker opp snart, klarer du vente med å teste til du kommer hjem?

Kos deg videre! Stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...