Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Eeyore! :vinke:

Innom for å ønske deg riktig god helg!! Ser du har IKM 30. sept., så da er det jo ikke så rart at EL ikke har kommet ennå? Den kommer jo ca. 2 uker før mensen den. :) Det vil si sånn ca. i dag!! *krysser fingrene* Jeg har 30 dagers syklus og har hatt en pp hvor jeg ikke fikk positiv EL-test før dag 17.

Hang in there!! :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. EL på gang!! Bare 2 uker til vi får vite om det har klaffet denne mnd. for dere! Håper det, hadde vert kjekt om du kom så kjappt etter meg!! ;)

GOD HELG!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, disse EL greiene er noe mystiske saker.... 1pp var på 34 dager, testet ikke men EL-slim på dag 14. 2pp var 30 dager med positiv EL-test og EL-slim på dag 17. Nå har jeg testet fra dag 13 t.o.m igår dag 19, og den er fortsatt ikke positiv... :tristbla: Har bruk opp alle de digitale testene og har en stavtest igjen til i kveld. Brukte en sånn i går også og da var teststreken nesten like sterk, men de var veldig svake begge to da... Dette er veldig vanskelig å forstå, så jeg har egentlig gitt opp, og lar det bare stå til. Og jeg ikke skulle være så heldig å bli gravid, så håper jeg bare at jeg får mensen, så ikke alt bare blir tullet til.

Ellers har jeg det veldig bra om dagen :) Litt gretten på Heffalompen akkurat nå, fordi han sover fremdeles :overrasket: Han har jobbet ekstra som nattevakt hele uka, men om han skal komme tilbake i vanlig døgnrytme igjen, må han jo heller legge seg tidliger og ikke sove hele dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har smittet meg :ler: Kroppen min er også helt rar denne syklusen.Tester ikke for El jeg, men har rimelig mange sikre tegn på når den kommer, og nå har jeg ikke merket et eneste ett. Nei, gir opp denne symptomjakten denne måneden jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk funnet noe som er mere vanedannende enn KG! :overrasket:

Heffalompen kjøpte "The Sims" på lørdag, og jeg er glad alt :husarbeid: var gjort unna før han kom hjem, for etter det ble det ikke mye gjort... :sjenert: Satt oppe til kl 04:00 natt til lørdag, og på søndag bestilte vi pizza til middag, fordi ingen av oss ville lage :ler:

Ellers lever kroppen som Angelou sin et eget liv, så det får den bare gjøre.

Ha en fin uke alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims er fryktelig vanedannende ja.

Jeg tror jeg må spille litt nå jeg ;)

Du må kjøpe Sims Dyreliv som kommer ut i neste måned. Det ser kjempebra ut ;)

Stoooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ejg er litt glad jeg ikke er helt klar over hva sims egentlig er akkurat nå... :sjenert:

:klem:

Samme her! :ler: Det er fryktelig lett å bli hektet på data- og tv-spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er faktisk imun mot slike dataspilll - har ennå ikke funnet ett spill som gjør meg hekta! :smilorange:

hvordan går det med kroppen, da? lever den fortsatt sitt eget liv? :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :vinke:

Jeg har det så bra som jeg kan ha det om dagen. Er superstressa på jobben (men ikke i pausene da, for de er hellige til KG :ler: ) Skal på varetelling i en annen butikk i morgen, og forberede og gjennomføre telling i vår til mandag. I tillegg til masse møter og alt jeg skal ha gjort før jeg drar på ferie... *puh, puster ut og prøver å tenke klart*

Skal bli virkelig godt med en ferie nå, selv om jeg fremdeles ikke helt kan tro det at jeg drar neste onsdag (har du begynt å pakke Petra?).

Kroppen er litt oversett i alt dette, men nå begynner jeg vel å spotte snart, så er det bevist at dette ikke går veien. Kan ikke skjønne noe annet etter denne oppførselen.

:klem: til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange her som sier at den måneden de var helt sikre på at det ikke klaffet var den måneden de ble gravide, så nå er jeg forhåpningsfull for begge oss to jeg. Tenk at du skal reise fra oss snart :grine: Det er godt vi skal være med i kofferten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til Sims-avhengigheten ja... Har ikke installert det på den nye pcen min, og tror jammen ikke det er så lurt å gjøre det heller... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...