Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Ja, jeg hadde tatt en test jeg, så vet du iallefall. Ingen grunn i det hele tatt å føle sei dum. :)

Har du noen tester hjemme??

stor stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du usikker så ta en test.

jeg kjøpte en pakke med tester på billigtester for å ha til det formålet; noen ganger er det bedre å vite enn å lure... -og det ville blitt litt dyrt i lengden å kjøpe clear blue på apoteket :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et godt tips Petra, tester fra billigtester er nå bestillt. Har et par hjemme også, så jeg bør kanskje ta en test i morgen... Akkurat nå er magen veldig murrete... Stod og lurte i morges, men turte ikke. Vet jo at det blir negativt, men hva hvis den ikke er det?

Det er godt å høre at jeg bør føle meg dum i alle fall :ler:

:klem: til dere jenter! Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det vitenskapelig bevist: Eeyore er IKKE gravid!

Etter råd fra dere og siden Liljen også gjorde det, så ble det testing i morges. En kontrollstrek som nesten ble svart, men ikke så mye som et spor av teststreken... Ja, ja, det var jo forventet da. Men hvorfor er det alltid en liten djevel nede i magen som maser "kanskje, kanskje"? Er det noen som vet hvordan man blir kvitt han? Tror selv ikke den store sekken med tålmodighet jeg hentet hos Petra Prøvedokke i går hjelper til å jage han bort... :tristbla:

Heffalompen synes det er best å EL-teste, så da kan jeg bruke han som unnskyldning når jeg begynner å teste til fredag. Selv kunne jeg nok ha klart meg med å følge lystene, for jeg tror de gi ganske klare signaler på når det er "tid for action" :ler:

I morges fikk jeg forresten litt av noen nyheter på mail. Det paret jeg skal besøke i Australia, har akkurat gjort det slutt... Men de bor fortsatt sammen i kollektivet og er fortsatt venner, så det gjør ingen ting annerledes fordet. Har egentlig hatt en følelse av at det ville skje før eller senere, utifra de siste mailene/chattene jeg har hatt med de. Men, men både de og jeg gleder oss fortsatt til besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra du tok en test. Så vet du iallefall :Nikke: Nå er det ny pp, nye muligheter.

Hadde di gjort slutt?? Okei.. Hva syns du om det da i forhold til at du skal besøke di nå??

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller liten rolle for meg det. Jeg er venner med de begge hver for seg også. Sitter jeg faktisk og chatter med han nå, og det viser seg at det har vært slutt siden mai... Før jeg bestilte billetten faktisk, så da byr det nok ikke på noen problermer. Men jeg synes jo det er litt rart at de ikke har sagt noe før da...

Stor :klem: til deg også Liljen. Og :klem::klem::klem: til angelou, Petra og Toblerone som var innom her tidligere i morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de er fortsatt de samme menneskene og fortsatt mine venner, så vi får det nok fint uansett :) Har chattet lenge med han nå, og det blir faktisk litt bra å komme ned der å prate med de også. Ved mitt forrige brudd var de to mine nærmeste venner og veldig gode å ha og prate med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ordner jo alt sei til det beste likevell :) Du får nok en fantastisk tur.

Begynt å pakke da?? :ler: Ååå jeg er sååå missunnelig på deg... Vil vil vil jeg og... :sjenert:

Ha en strååålende dag

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får sikkert en kjempefin tur til australia :Nikke:

hvis de fortsatt bor i samme kollektiv så virker det jo som om de fungerer bra sammen selv om de ikke er kjærester lenger...

du er heldig... :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...