Liljen Skrevet 5. september 2006 #421 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, jeg hadde tatt en test jeg, så vet du iallefall. Ingen grunn i det hele tatt å føle sei dum. Har du noen tester hjemme?? stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #422 Del Skrevet 6. september 2006 er du usikker så ta en test. jeg kjøpte en pakke med tester på billigtester for å ha til det formålet; noen ganger er det bedre å vite enn å lure... -og det ville blitt litt dyrt i lengden å kjøpe clear blue på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 #423 Del Skrevet 6. september 2006 Står til i dag Eeyore? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2006 Forfatter #424 Del Skrevet 6. september 2006 Det var et godt tips Petra, tester fra billigtester er nå bestillt. Har et par hjemme også, så jeg bør kanskje ta en test i morgen... Akkurat nå er magen veldig murrete... Stod og lurte i morges, men turte ikke. Vet jo at det blir negativt, men hva hvis den ikke er det? Det er godt å høre at jeg bør føle meg dum i alle fall til dere jenter! Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #425 Del Skrevet 6. september 2006 jeg klarer å være litt lur innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. september 2006 #426 Del Skrevet 6. september 2006 synes du er lur jeg, ikke dum iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2006 Forfatter #427 Del Skrevet 6. september 2006 Åååh så fin den var den nye avartaren din var Angelou. Den forrige var også veeeldig søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 6. september 2006 #428 Del Skrevet 6. september 2006 Onsdag! Snart er det helg! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2006 Forfatter #429 Del Skrevet 6. september 2006 Ja onsdag er lillelørdag Men jeg skal jobbe denne lørdagen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #430 Del Skrevet 7. september 2006 Takk, Eeyore - jeg likte den veldig godt selv også Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #431 Del Skrevet 7. september 2006 har du det bra i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #432 Del Skrevet 7. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 Forfatter #433 Del Skrevet 7. september 2006 Da er det vitenskapelig bevist: Eeyore er IKKE gravid! Etter råd fra dere og siden Liljen også gjorde det, så ble det testing i morges. En kontrollstrek som nesten ble svart, men ikke så mye som et spor av teststreken... Ja, ja, det var jo forventet da. Men hvorfor er det alltid en liten djevel nede i magen som maser "kanskje, kanskje"? Er det noen som vet hvordan man blir kvitt han? Tror selv ikke den store sekken med tålmodighet jeg hentet hos Petra Prøvedokke i går hjelper til å jage han bort... Heffalompen synes det er best å EL-teste, så da kan jeg bruke han som unnskyldning når jeg begynner å teste til fredag. Selv kunne jeg nok ha klart meg med å følge lystene, for jeg tror de gi ganske klare signaler på når det er "tid for action" I morges fikk jeg forresten litt av noen nyheter på mail. Det paret jeg skal besøke i Australia, har akkurat gjort det slutt... Men de bor fortsatt sammen i kollektivet og er fortsatt venner, så det gjør ingen ting annerledes fordet. Har egentlig hatt en følelse av at det ville skje før eller senere, utifra de siste mailene/chattene jeg har hatt med de. Men, men både de og jeg gleder oss fortsatt til besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. september 2006 #434 Del Skrevet 7. september 2006 Det er bra du tok en test. Så vet du iallefall Nå er det ny pp, nye muligheter. Hadde di gjort slutt?? Okei.. Hva syns du om det da i forhold til at du skal besøke di nå?? Ha en strålende dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 Forfatter #435 Del Skrevet 7. september 2006 Spiller liten rolle for meg det. Jeg er venner med de begge hver for seg også. Sitter jeg faktisk og chatter med han nå, og det viser seg at det har vært slutt siden mai... Før jeg bestilte billetten faktisk, så da byr det nok ikke på noen problermer. Men jeg synes jo det er litt rart at de ikke har sagt noe før da... Stor til deg også Liljen. Og til angelou, Petra og Toblerone som var innom her tidligere i morges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 #436 Del Skrevet 7. september 2006 Håper du har det fint i dag Eeyore Kan jo bli en like hyggelig tur selv om de ikke er sammen lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 Forfatter #437 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, de er fortsatt de samme menneskene og fortsatt mine venner, så vi får det nok fint uansett Har chattet lenge med han nå, og det blir faktisk litt bra å komme ned der å prate med de også. Ved mitt forrige brudd var de to mine nærmeste venner og veldig gode å ha og prate med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. september 2006 #438 Del Skrevet 7. september 2006 Da ordner jo alt sei til det beste likevell Du får nok en fantastisk tur. Begynt å pakke da?? Ååå jeg er sååå missunnelig på deg... Vil vil vil jeg og... Ha en strååålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #439 Del Skrevet 7. september 2006 du får sikkert en kjempefin tur til australia hvis de fortsatt bor i samme kollektiv så virker det jo som om de fungerer bra sammen selv om de ikke er kjærester lenger... du er heldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #440 Del Skrevet 7. september 2006 Det blir sikkert en kjempefin tur - kan du ikke ta med en stor koffert med plass til meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå