Vannmelon Skrevet 2. september 2006 #401 Del Skrevet 2. september 2006 Det hørtes veldig deilig ut med en tur til Australia. Har du vært der før? Godt med noe å se fram til, og tilbake på når høstmørket kommer. Håper du ikke blir altfor lenge borte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 2. september 2006 #402 Del Skrevet 2. september 2006 Så spennende med Austrlia tur da. Du skal se at det klaffer denne måneden, for nå har du jo turen å tenke på, og da slipper du tenke så mye på EL og sånn Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 2. september 2006 #403 Del Skrevet 2. september 2006 Ååå som jeg unner deg den turen. Du får det nok knaaalgøy. Er skikkelig missunnelig. Ha en strålende lørdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 2. september 2006 #404 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg har tenkt på å dra til Australia en gang jeg og.. Men jeg er så utålmodig at jeg tror ikke jeg klarer den lange flyturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 2. september 2006 #405 Del Skrevet 2. september 2006 Innom for å ønske deg en koselig lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. september 2006 #406 Del Skrevet 2. september 2006 Åh, Australia har jeg alltid hatt lyst til å dra til! Heldiggrisen.. *misunnelig* Ha en strålende flott helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. september 2006 #407 Del Skrevet 3. september 2006 God søndag *forter meg ut før jeg får for lyst til å bli med til Australia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 3. september 2006 #408 Del Skrevet 3. september 2006 God søndag Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 4. september 2006 #409 Del Skrevet 4. september 2006 Innom med en hilsen for den nye uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. september 2006 #410 Del Skrevet 4. september 2006 Hallo snupp Det er godt du får internettilgang der nede, ellers ville vi savnet deg fælt her. Vi må jo få med oss hvordan det går når det nærmer sei IKM og alt Ha en strååålende mandag, vennen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. september 2006 Forfatter #411 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Har aldri vært i Australia før nei, så jeg fant ut at jeg måtte benytte sjansen når jeg har noen venner som studerer der nede. Har begynt å gå opp for meg at jeg skal dra om 22 dager... Det er nemlig ikke lenge til. *begynner å pakke kofferten inni hodet* Skulle gjerne ha tatt dere med i en stoooor koffert, men dere må nok nøye der med evt. reisebrev Jeg får se det an etter når jeg får EL, men etter mine beregninger skulle EL være ca 15/ og da er jo avreisedagen 14 dager etter, så da tenkte jeg å kanskje teste på morgenen da... Er jo kjekt å vite før jeg drar, men det kommer helt an på EL altså! Ellers er det ikke så mye nytt. Går her og funderer på noen av livets rarieteter. En venninne og jeg diskuterte nemlig de som får mensen under graviditeten. Har de også eggløsning slik at de kan bli gravide flere ganger? Og dersom man får mensen og EL, hvordan kan man da vite om man er gravid? Det vil jo ikke vise seg på negative EL-tester heller da? Hm, mye rar man kan begynne å tenke på.. Endret 4. september 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. september 2006 #412 Del Skrevet 4. september 2006 Hei! Jeg har hørt om kvinner som har blitt gravide igjen mens de allerede er gravide, men det er visst eeeeeeekstremt sjeldent. Men har absolutt hørt om noen som får mensen mens de er gravide. Gjerne i flere måneder. Har vel noe med at kroppen er forvirra og ikke helt skjønner hva som pågår. Den første mensen etter man blir gravid (om man bare får en) kan jo ha noe med at egget festet seg sent og det allerede ble lagd mens så det må liksom ut. En nabo til foreldrene mine visst ikke at hun var gravid før hun dro til legen på grunn av magesmerter og fikk høre at hun var midt i fødselen Hun var ganske svær da, men hun hadde hatt mensen gjennom hele graviditeten og hadde ikke hatt noen tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. september 2006 Forfatter #413 Del Skrevet 4. september 2006 En nabo til foreldrene mine visst ikke at hun var gravid før hun dro til legen på grunn av magesmerter og fikk høre at hun var midt i fødselen Hun var ganske svær da, men hun hadde hatt mensen gjennom hele graviditeten og hadde ikke hatt noen tegn ← Da blir man tatt litt på senga! Men jeg kan liksom ikke skjønne at de ikke merker NOEN ting. Greit med mensen som fortsatt kommer, men hva med når babyen sparker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. september 2006 #414 Del Skrevet 4. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 4. september 2006 #415 Del Skrevet 4. september 2006 jeg kjenner en som fant ut at hun var gravid i 5 mnd... hadde ikke merket noen ting... -det er vel akkurat som at vi er veldig gode på å finne symptomer fordi vi gjerne vil ha de - de som ikke leter finner de heller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. september 2006 #416 Del Skrevet 5. september 2006 Om man inte är beredd på att vara gravid är det väldigt lätt att förneka alla symptom. Småblödningar liknande mens, eller en tidigare oregelbunden mens gör att du kanske inte funderar så noga. Alla barn sparkar inte så tydligt i magen heller, det kan vara fettlager på magen eller en moderkaka som ligger i vägen som gör att man inte känner. Jag har en väninna som gjorde abort men fostret hängde sig kvar ändå - och gömde sig för den slarvige läkaren som gjorde efterkontroll. Under sommaren gick hon upp i vikt, började banta, svällde upp i fingrarna av vatten men svor över värmen. Det var först i vecka 19-20 eller så som hon kände sig konstig i magen och undrade om inte hon var gravid igen - men hon åt ju p-piller... eller vad var det hon kände i magen? En tur till akuten/legevakten och ett ultraljud som chockerade både läkarpersonalen och min väninna och mannen såg de ett STORT foster och chocken var där. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 5. september 2006 #417 Del Skrevet 5. september 2006 Så hvis vi slutter å lete etter symptomer blir vi gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #418 Del Skrevet 5. september 2006 Kanskje det angelou, men jeg har jo hørt om folk som har innbildt seg at de har kreft og dermed har fått kreft.. Kanskje graviditet fungerer på samme måten? Håper du får en fin dag Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. september 2006 Forfatter #419 Del Skrevet 5. september 2006 Så hvis vi slutter å lete etter symptomer blir vi gravide ← Ja kanskje det, men du vet jo hvor dårlige vi er til å prøve å ikke tenke på det Saken er nemlig den at jeg føler meg småkvalm (og det faktisk etter måltidene...)og oppblåst nå etter mensen... Vet jo at det bare er å ta en test, men jeg vet at den helt sikkert er negativ og da føler jeg meg så utrolig dum... For jeg hadde jo vanlig blødning, men ikke så mye smerter som normalt.Så jeg venter vel og ser om jeg får noe utslag på EL-testene først. Burde sikkert hatt mange flere symptomer også, så det er vel bare nok en ønskedrøm inni hodet til Eeyore... Men eller har jeg det bra ja :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 #420 Del Skrevet 5. september 2006 Ta en test om du vil.. Eller ikke. Du trenger jo ikke fortelle noen at du har tatt den (med mindre resultatet er positivt), men du bør jo selv vite i tilfelle du skal ta medisiner eller drikke alkohol før neste mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå