Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Nå har jeg svaret på di billigetestene jeg. :Nikke:

Tok en nå sammen med den digitale, og den digitale ble positiv pang med en gang, EL strimmelen fra billigeteste der ble teststreken sterkere en kontrollstreken. :) Jeg ble iallefall litt klokere på di billigetestene nå.

Ha en strålende fredag, og god helg.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei-hei alle sammen!

Blir bare en rask tur innom i dag. Det merkes at det er skolestart på mandag, så i dag har jeg ikke rukket å tenke en egen tanke fra jeg kom på jobb. Men er man hekta på KG, bruker man pausen flittig :ler: Så her sitter jeg og koser meg med KG og tacocalzone...

Må le av Liljen jeg også :ler: . Tester hele dagen, og når testen endelig gir etter for masingen, så kringkaster hun det for hele KG at planen for kvelden er lagt :ler: Sitter på pauserommet og humrer nå jeg leser dagboken din.

Godt å høre at det er flere som har lang lutealfase :) Men det har gjort at jeg bare har blitt enda mer skuffet over forrige pp. For da trodde jeg at det ikke ble noe fordi vi bommet på EL... Men jeg er vel ikke alene om å truffet på EL uten resultat. Og ska ikke se bortifra at det kan skje igjen heller... :sjenert:

Og nå er vi snart en hel bønsj som har IKM rund måndesskifte :hoppe: Nå må du få opp lista snart Liljen, så vi kan holde oversikt. Men du er kanskje opptatt? :ler:

Ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så vi burde starte en lang lutealfase klubb :ler:. Det er veldig greit i forhold til lengde fra mensen til EL, MEN det er IKKE greit å gå å vente på IKM :sur:. Nå blir det bare venting på meg også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kunne ha valgt selv ville jeg vel ha ventet lenger på EL enn IKM, da er det ikke så mye symptomer å lete etter og sånn... Men det er jo ikke bra med for kort lutealfase heller, så jeg får vel være fornøyd. Lite jeg kan gjøre med det uansett :ler:

Røykeslutten til Heffalompen går fortsatt bra, men har er til tider veldig rastløs. Og gjett hvem det går utover :forvirret: I går hadde han bestemt seg for at det var "hvor-mange-ganger-kan-jeg-skremme-Eeyore-dagen". Begynte allerede i det jeg skulle ta i ytterdøra, hvor han plutselig bare kom hoppende frem :overrasket: Hadde en noe paranoid dag, da han stadig vekk kom snikende på.

Hadde også en liten uenighet om hvem som skulle lese Ikea-katalogen først. Burde jo aldri vist ham at den var kommet med posten før jeg var ferdig med den... Heffalompen mente jeg brøt reglene da jeg låste meg inne på do med den :ler: Men etter at vi begge hadde tittet i den var vi enige om at den egentlig var så bra... Begynner å skjønne at vi er etablerte nå, siden det ikke er så mye vi trenger lenger.

Ellers går jeg her og venter på IKM da... :sjenert: Kjedelig tidsfordriv i og med at det er hele 12 dager til :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppis :)

Bare 12 dager til IKM. Tiden går veldig fort ser du. 14 dager til min..

Skal lage til lista mi om ei uke. :)

Ja Ikeakatalogen har kommet her og, og vi har ikke lest i den ennå :ler: Har ikke hatt tid heller. Kjøkkenbygging og andre ting :sjarmor:

Var ikke fint gjort av deg å låse deg inne på do :ler:

Ha en strålende lørdag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme Heffalompen som skremmer deg :klem:

Vi har også fått Ikea katalogen, men jeg har ikke åpnet den enda. Vi er jo som dere veldig etablerte, og da er det begrenset hva man trenger, men de har da endel kjekke ting på Ikea for det. Men tror ikke jeg kommer til å gidde å dra dit nå med det første, det er vel smekkfullt der nå en stund fremover tenker jeg :ler:

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blendavasket smådjevel??? Det er jo en treffende beskrivelse av meg, det :hoho::hoho::hoho::hoho:

Kjenner vi hverandre?

Lykke til med hostesafta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Endelig sunket ned i sofaen. Puster ut... Skolestart tar på en liten stakkar. Det er moro også da, når det virkelig er liv i butikken. Men jeg er glad det ikke er sånn hver dag. Da hadde jeg nok ikke hengt sammen til slutt.

I går var Heffalompen og jeg ute og gikk laaang tur. Det var virkelig deilig å få rørt litt på seg i det fine været. Om kvelden så vi filmen Geisha. Var veldig spent på den på forhånd, for boken er en av de aller beste jeg har lest. Heldigvis var filmen også utrolig fin :)

Ja, nå er det visst bare 10 dager igjen til IKM. Det er godt du holder tellingen når jeg er fraværende Liljen :klem: På do istad var det en svaaak brun utflod :klø: Ikke lett å bli klok på dette med prøving. Får nok bare ta det som kommer. Kommer til å blir småsprø om en skal analysere hver minst lille ting.

Nå skal jeg slappe av videre i sofaen med KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke vil analysere så altfor mye, men jeg klarer ikke å la være å gjøre det for deg.... :sjenert:. Det hørtes ekstremt spennende ut med det blodet :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende blod du har Eeyore! :ler:

Var i bokhandelen selv i dag. Skulle kjøpe litt kontorrekvisita til skolen. Var vanvittig med folk! Så kom jeg på det magiske ordet: "Kunnskapsløftet". Nå må vel alle førsteklassinger til videregående kjøpe helt nye bøker! På skolen vår har vi i alle fall valgt de nyeste bøkene til pensum, for vi skal jo følge Kunnskapsløftet... Så jeg tenker at bokhandlene må gjøre det skikkelig godt i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...