Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Tusen takk for oppmuntrende ord og klemmer. Er mere positiv nå :)

:klem: tilbake til dere alle!

Nei, nei, nei, her må de positive tankene frem i lyset!! :fy_fy:

Tenk pooooositiiiivt!! Har forresten hørt at man kan visualisere at egget når seæcellen og at de smelter sammen for evig tid!  :ler:

Men egentlig skal man ikke le, for har faktisk hørt at det kan stemme...

:plystre:

Så hvis jeg sitter hele dagen på jobb og titter i "Et barn blir til" så blir jeg gravid? :ler: Da vet jeg hva jeg skal gjøre i dag :ler:

Jeg er fortsatt veldig forvirret av disse EL-testene da... På testen i går kveld var begge strekene svakere og teststreken en anelse svaker enn kontrollstreken (mente Heffalompen i alle fall...). Trodde den skulle bli helt blank jeg da? Tenker jeg fortsetter å teste frem til dag 20 når jeg egentlig forventet EL, så får vi se. Og om det ikke klaffer denne mnd, er det definitivt digitale tester neste mnd!

Heffalompen er fortsatt røykfri :) Hadde "sprukket" litt på jobb i går og tatt en, men tok bare 2 drag for det smakte skikkelig æsj. Og hver gang han har lyst på nå tenker han bare på hvor vondt det var :ler:

I går var jeg hjemme og spiste selvfisket makrell. Ordentlig nam-nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først må jeg :klappe: for heffalompen. Jeg syns han gjør en strålende innsats, og er allerede i ferd med å bli mitt forbilde :Nikke: Du må skryte masse av han hvor flink han er.

Jeg tror trygt du kan slutte å teste EL nå, for jeg er 100 % sikker på at du har hatt EL. Di testene fra billigeteste viser alltid 2 streker (om di ikke er like sterke) lenge før og etterpå. Iallefall hos meg. For meg var det di CB digital som var bra. Di viser EL når det er det, og blir negative med en gang etter EL er ferdig. :) Du må bare sette deg ned å se Ett barn blir til og drive yoga mens du tenker fine tanker slik at spiren setter sei fast hos deg ;) Krysser fingrene jeg *krysse, krysse*

stooooor tirsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen :klem:

innom på en liten dagbokrunde. tilbake fra ferie, og altfor mye å gjøre på jobb :sur:

ønsker deg en flott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest virkelig jeg bør bli fadder til barnet viss du blir gravid etter å ha brukt mitt råd om å visulaisere deg gravid! (lese bok teller med) :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst: til Heffalompen som er så flink! :)

Det er nok helt normalt med de testene! De måler jo LH-stigning i urinen, og den stigningen begynner ca. 2 dager før EL, men vil jo også være der et par dager! Og svake streker har ingenting å si. Så ikke bekymre deg! :klem:

Skal krysse fingrene for deg, jeg!! Har du fremdeles IKM 31. aug? Eller har datoen endret seg tror du?

Ha en super kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at røyken ikke smakte, da. Det tyder jo bra :)

Håper EL er på plass sånn at dere har sjansen til å få en liten :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først skal jeg takke og bukke så mye fra Heffalompen. Han er med god grunn veldig stolt av seg selv, og all skryt tas imot med et stort smil :)

Nå har Liljen talt, så da har jeg hatt EL! (selvom testomanen Eeyore nok kommer til å tisse på pinnen i kveld også...)

Og hvis visualiserigen til 83' virkelig virker er hun så spoooky at jeg ikke tør annet enn å utnevne henne til hedersfadder :ler: Men jeg tror nok at det fungerer best på inbilte svangerskap...

Kommer nok fortsatt til å regne med IKM 31/8 ja Netten. Den som venter på noe godt vet du ;)

:klem: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften! :)

Er bare innom for å lese og si lykke til over de neste par dagene!

Håper det går bedre denne gangen. Vet hvor vanskelig det kan være når man har brukt p-piller over en så lang periode :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liljen er testoman selv hun, og vet absolutt alt snart om di billigetestene :ler:

IKM 31 aug . :hoppe: 3 dager før meg. Jeg skal lage en liste i dagboka mi over di som har IKM den uken jeg har, så kan jeg følge med. Det bringte lykke sist måned med 2 av 6 som ble gravide. Håper på det samme nå :Nikke:

Ha en strålende kveld, vennen.

stor stor :klem:

Endret av Liljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri forsøkt disse EL-testene, jeg.. men jeg vurderer å forsøke hvis den slemme tanta dukker opp nå igjen...

MEN, jeg innser at det ikke er bare-bare å forstå seg på de!

det er godt man har KG slik at man kan få hjelp!!

ha en fin-fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen :vinke:

Vannmelon: Kanskje det...? Da kan jeg uansett resultat gå og trille innbilt barnevogn om 9 måneder :ler:

Mrs N: Har faktisk hørt at man bør regne 1 mnd for hvert år man har gått på piller. 12 år med piller, da kan jeg bare glemme å tenke på barn dette året :overrasket: Håper virkelig ikke det stemmer :tristbla:

Liljen: Ja, jeg vil gjerne stå på listen din :hoppe: Der er det gode odds har jeg hørt :sjarmor::ler:

Yamaha: I går klarte jeg faktisk å la være å teste :) Ingen andre tegn til at det skulle være EL nå (ikke slim, og ikke overdreven sexlyst slike jeg hadde tidligere i uka), så da kan det nok stemme at den har vært og at jeg bare har lang lutealfase. Nå er det bare å vente... :sjenert::forvirret: Kjedelig...

Petra: Ja man kan jamme klø seg i hodet av slike EL-tester :forvirret: Men om det blir en neste pp har jeg bestemt meg for å gå for de digitale. Koster "bare" 200 på billige-tester.no mot 350,- på apoteket. Noe sier meg at de har veldig god fortjeneste...

Og nå er det snart helg :-D

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Jeg gikk først på p-piller i 5 år, så p-sprøyte i 3 år. Når jeg sluttet med p-sprøyten gikk det 10 måneder før jeg fikk noe mens. Så fikk jeg plutselig mens 2 ganger i måneden, eller 3 ganger :sjenert:

Heldigvis stabiliserte mensen seg etter 3-4 måneder, men så var jeg så dum å ta p-piller i én måned i juni (skulle på badeferie) i år og mensen flyttet seg fra slutten av måneden til begynnelsen av måneden og nå til midten av måneden.

Men jeg fikk to røde streker på eggløsningstesten forrige måned da :klø:

Du skal nok se at vi får sånne superbabyer til slutt, med tanke på at vi har nok hormoner til 5 kvinner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lang lutealfase, hvis det skulle være til noe trøst :sjenert:. Aner ikke om det har noe og si, tror det er værre med kort fase. Tror faktisk ikke jeg har lyst til å finne ut om det har noe å si heller :ler:. Uansett vi har IKM på samme dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har ikm bare få dager før dere. Blir spennende dager når ikm nærmer seg ja :)

Ellers alt bra med deg Eeyore? Har liksom ikke fått oppdatert meg helt siden den korte (ehh...) ferien min... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en liten før mannen og jeg går å koser oss :sjarmor:

Jeg fikk positiv EL test for en time siden. Har testet hele dagen jeg.. 3 tester, men jeg følte det på meg ser du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en liten før mannen og jeg går å koser oss  :sjarmor: 

Jeg fikk positiv EL test for en time siden. Har testet hele dagen jeg.. 3 tester, men jeg følte det på meg ser du  :ler:

Jeg må bare le av deg altså Liljen. Du er så søt :ler:

Ellers så håper jeg du får en fin fredag, og fin helg Eeyore :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...