Mrs N Skrevet 2. november 2007 #2521 Skrevet 2. november 2007 19 uker er stort! 24 uker er vel neste store milepæl? Eller var det 23? :klø:
Liljen Skrevet 3. november 2007 #2523 Skrevet 3. november 2007 Hei hei, vennen:) Håper det ordnet seg med mobilen din Hva slags mobil har du kjøpt deg, forresten?? Skal og få ny av mannen. Han syns så synd på meg som har vært så uheldig med den jeg har (nokia n73). Har vært å sett på bilder Så utrooooolig bra ut! Gleder meg til det blir min tur jeg Håper du får en fortsatt strålende helg store
Eeyore Skrevet 3. november 2007 Forfatter #2524 Skrevet 3. november 2007 Åja, men 3 dager til er ikke så lenge da Hurra for 19 uker Jeg kan for 19 uker en gang til jeg :fnise; 19 uker er stort! 24 uker er vel neste store milepæl? Eller var det 23? :klø: Først er det uke 20 for meg, da er jeg halvveis... 19 uker - tida går! Ja, den gjorde det helt til uke 18 ble 3 dager lenger, så stoppet det litt opp Hei hei, vennen:) Håper det ordnet seg med mobilen din Hva slags mobil har du kjøpt deg, forresten?? Skal og få ny av mannen. Han syns så synd på meg som har vært så uheldig med den jeg har (nokia n73). Har vært å sett på bilder Så utrooooolig bra ut! Gleder meg til det blir min tur jeg Håper du får en fortsatt strålende helg store Joda, det gikk bra til slutt. Fikk låne simkortet til en kollega, og overførta alle kontaktene via bluetooth. Så nå kan jeg endelig bruke den Kjøpte en Nokia 6267, har ikke behov for sånn avansert som N73... Og du kan bare glede deg til du blir gravid, håper det ikke er lenge igjen nå Ha en fin helg du også
Kykkelikokos Skrevet 3. november 2007 #2525 Skrevet 3. november 2007 Hvilke bilder er det vi ser på? Er det noen jeg ikke har fått med meg? *Nysgjerrigper*
Eeyore Skrevet 3. november 2007 Forfatter #2526 Skrevet 3. november 2007 Regner med at Liljen har vært enten på Spacet mitt eller Facebook. Det er uansett de samme bildene
Gjest Kardemomme Skrevet 3. november 2007 #2527 Skrevet 3. november 2007 Nydelig UL bilde Håper du får ei fin helg
Kykkelikokos Skrevet 3. november 2007 #2528 Skrevet 3. november 2007 Regner med at Liljen har vært enten på Spacet mitt eller Facebook. Det er uansett de samme bildene Jeg fant dem
Eeyore Skrevet 3. november 2007 Forfatter #2530 Skrevet 3. november 2007 Ikveld er det visst ommøblering på hybelen til Kengubarnet :rødme: Og igår hørte h*n på mammaen sin! Jeg satt på kvelden og tenkte at jeg ikke hadde kjent noe liv, og rett etterpå så sparket det. Veloppdragen liten baby
Eeyore Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2533 Skrevet 4. november 2007 Idag synes jeg selv at jeg har vært riktig så flink. Vasket en maskin klær, støvsugd hele huset og vasket badet. Nå er det en liten KG-pause før jeg skal skifte på sengene. Tenker jeg tar en dusj før jeg legger meg, da skal det bli godt å krype til køys da
Kykkelikokos Skrevet 4. november 2007 #2534 Skrevet 4. november 2007 Det er alltid deilig å legge seg nydusjet i en ren seng Jeg tenkte jeg skulle bake litt flere skillings/kanelboller etterpå. Kan sende over noen som premie fordi du har vært så flink til å vaske i dag
Eeyore Skrevet 4. november 2007 Forfatter #2535 Skrevet 4. november 2007 Tar gjerne imot skillingsboller her altså
Mrs N Skrevet 4. november 2007 #2536 Skrevet 4. november 2007 Deilig med husvask da! Kommer du hit og hjelper meg etterpå eller? Jeg håper mannen vil hjelpe deg med husvasken senere for etter uke 36/37 kreves det en middagslur etter hver huslig oppgave. Spesielt å bytte på senga (noe jeg ikke klarte etter uke 39 mener jeg å huske, men vi har en kjempestor dobbeltdyne da)
Kykkelikokos Skrevet 4. november 2007 #2537 Skrevet 4. november 2007 Sender over noen nybakte skillingsboller med deilig perlesukker på toppen
Impala Skrevet 4. november 2007 #2538 Skrevet 4. november 2007 Jeg tror babyene skjønner det når mammaene vil at de skal si fra at de er der jeg
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #2539 Skrevet 4. november 2007 Det skjønner ikke min ennå! Så koselig at du kjenner masse liv da! Når kjente du første gang?
Flying Skrevet 5. november 2007 #2540 Skrevet 5. november 2007 Så stas med ul, 19 uker og full action! Nyt tiden! Plutselig er det bare noen få dager igjen.. Går fortere enn du tror skjønner du.. (prater av erfaring..)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå