Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

UL i dag? Spennende :) Håper vi får rapport. Skjønner godt at dere ikke vil vite kjønn, det ville ikke vi heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spennende med UL da! :hoppe:

Håper alt ser bra ut :)

(jeg tror ikke jeg vil vite neste gang... mannen vil, men han får ikke vite uten at jeg får vite :sjarmor:)

Endret av Mrs N
Skrevet

jeg skulle jo sende deg sms med lykke til i dag jeg tenkte jeg. Men mobilen gikk tom for batteri og jeg satt fast i et møte, just kommet inn døra her.

venter spent på oppdatering... :sjenert:

Skrevet

Jeg er visst litt treg... :sjenert:

Glemte at jeg skulle på yoga idag, så måtte ile avgårde til det rett etter at vi kom hjem.

Kengubarnet har det bare bra og sprellet og smattet så Heffalompen ble helt rørt og satt ut :rødme: Hvordan skal det gå med ham på fødelsen? :fnise:

Terminen ble utsatt 3 dager til 30. mars, så nå er jeg sikker på at det kommer til å bli et april-barn. Orker ikke stille på tickeren min enda. Får i alle fall vente til jeg har kommet halvveis, jeg hadde jo bare en uke igjen :sukk:

Slik ser i alle fall vidunderet ut :-D

post-3980-1193774290_thumb.jpg

Skrevet

Helledussen for en aldeles skjønn baby - et perfekt lite kengubarn :klemmer:

Skrevet

Så pen! :hoppe:

Min termin ble også flyttet litt. 2 dager frem. Skal vi begynne med tippeliste snart eller? Ble ivrig nå jeg :fnise:

Skrevet
:hjerte:

Herlig!

:hjerter:

:rødme: Så fiiin mageboer!

Var det ikke gøy?

Så fin baby!

Helledussen for en aldeles skjønn baby - et perfekt lite kengubarn :klemmer:

Ja, ikke sant? Verdens herligste :hjerter_rundt:

Skrevet
Så pen! :hoppe:

Min termin ble også flyttet litt. 2 dager frem. Skal vi begynne med tippeliste snart eller? Ble ivrig nå jeg :fnise:

:overrasket: Det var kanskje litt tidlig eller? :fnise: Vil ikke ha super-prematurbarn altså, så vi får i alle fall vente til nyåret ;)

Skrevet

Det er så deilig å vite at alt er bra med kengubarnet. Nå er det bare å vente videre... :filer: Men med flytting og jul imellomtiden, regner jeg med at det kommer til å gå fort unna.

Heffalompen var helt over seg av begeistring etter UL, og har nå bestemt at vi SKAL ha 3D-UL! Nå angrer jeg litt på at vi ikke bad henne skrive ut bilde av den perfekte lille foten som lå og sparket. Det var så herlig å se :rødme:

Idag synes jeg selv at jeg har vært riktig så effektiv på jobben. Julevarene begynner å strømme inn, og jeg har vært flink å rydde plass. Det er faktsik under 2 måneder igjen til jul... Har allerede begynt å få litt angst for julegaver. Særlig siden jeg regner med at mye tid faller bort i flytting. Har samlet masse esker på jobben, så vi får vel begynne å pakke snart... Det er den absolutt kjedeligste delen med flytting altså... :sjenert: Skulle ønske jeg var Harry Potter akkurat nå :ler:

Skrevet (endret)

Så herlig bilde :rødme:

Husker svigermor sa med en gang hun så bildene, "Det blir en gutt!". Der tok hun feil gitt :fnise:

Endret av Impala
Skrevet

Hvis dere skal ha 3D-UL så er det vel kanskje store muligheter for at dere kommer til å se kjønnet da? Har Heffalompen tenkt på det? ;)

Vi må snart begynne å få tak i esker vi også.. Men vi skal ha visning her til helgen igjen, så vi får vente til etter det..

Forresten så har husleien gått opp igjen nå.. og naboen skal også selge.. Vi er så HELDIGE.. Urk..

Skrevet

Kan man ikke nevne at man ikke vil se kjønnet også unngår de det området? 3D-UL er jo tross alt såpass sent at det kan jo kanskje gå an? :)

Skrevet

Er bare å nevne at man ikke vil vite kjønnet tenker jeg...

på min 3D så konstentrete legen seg hovedsaklig om hodet

(vi ville vite kjønnet da.. men det så han bare i 2D.. gjorde ikke om der)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...