angelou Skrevet 23. oktober 2007 #2441 Del Skrevet 23. oktober 2007 Så fort tiden går, 18 uker God tur til Stockholm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 24. oktober 2007 #2442 Del Skrevet 24. oktober 2007 18 uker allerede, her går det fort i svingene. Kos deg i Stockholm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2443 Del Skrevet 24. oktober 2007 Grattis med 18 uker :juhu: Kjekt å ha ting å holde på med så det går fort til UL ja God tur til Stockholm Med julen rett rundt hjøret, tror jeg resten av dette svangerskapet kommer til å bli borte i et svisj... Gratulerer med 18 uker! Moro å kjenne masse liv! I dag så jeg faktisk at babyen sparket innvendig. Det var en snodig opplevelse. God tur til Stockholm! Jeg kjente faktisk spark på utsiden selv igår. Har ikke gjort det tidligere, selv om Heffalompen har gjort det flere ganger. Var ikke helt forberedt, for hånda bare lå på magen, så det var en rar følelse Så fort tiden går, 18 uker God tur til Stockholm Ja, nå begynner det å dra seg på 18 uker allerede, her går det fort i svingene. Kos deg i Stockholm Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2444 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bare stress på jobben idag.... Tusen ting å gjøre før jeg drar, og sikkert mange jeg glemmer. Må le litt av Heffalompen. Jeg har snakket litt om Mei Tai og bæresjal, men det har han vært helt imot. Sånne feminine greier skal ikke han gå med, her skal vi ha babybjørn! Men nå har han plutselig sett at Brad Pitt og andre Hollywoodkjendiser går med sjal, og hørt at det er mye bedre for babyen, så nå er han helt med på bæresjal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. oktober 2007 #2445 Del Skrevet 24. oktober 2007 God tur, vennen Så bra Heffalompen er med på bæresjal da Det hjelper alltid på når en kjendis og bruker slikt store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. oktober 2007 #2446 Del Skrevet 25. oktober 2007 Oi, du er kommet deg over 18 uker allerede! Tida går så fort med alle andre enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 26. oktober 2007 #2447 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vi har flere ulike typer bæreseler. Mei tai er absolutt den mest behagelige. Mini snorker seg gjennom hele fredagsshoppingen på matbutikken Håper det går bra med deg og bekkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2448 Del Skrevet 28. oktober 2007 God tur, vennen Så bra Heffalompen er med på bæresjal da Det hjelper alltid på når en kjendis og bruker slikt store Det er rart det der ja... Oi, du er kommet deg over 18 uker allerede! Tida går så fort med alle andre enn meg! Du henger jo ikke lenge etter du heller da Bare 2 dager til UL for oss nå Vi har flere ulike typer bæreseler. Mei tai er absolutt den mest behagelige. Mini snorker seg gjennom hele fredagsshoppingen på matbutikken Håper det går bra med deg og bekkenet Håper at mamma kanskje kan sy MT til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2449 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er slitsomt å være på seminar ja... Var kjempegøy selv om Stockholm ikke viste seg fra sin beste side i tåka. Ble mye gåing, men bekkenet var eksemplarisk. Kjente jo at det var der, men hadde trodd at det skulle være mye mer problemer. Idag er det bare sløve dag. Vet ikke hva vi skal lage til middag engang... Nå er det skikkelig usjete vær ute. KG-vær med andre ord Glemte forresten å fortelle at jeg var på gravidyoga på tirsdag. Var litt annerledes enn jeg trodde, men tror det kan bedre både svangerskapet og ikke minst fødselen dersom man holder det vedlike. Så nå har jeg fått litt sånn begynnerhekta og skal bruke gavekortet fra bokklubben til yoga-pakka Tror nok jeg kommer til å melde meg inn i et par klubber til, for det var mye jeg hadde lyst på. Frustrerte fruer sesong 1 bl.a.... Til tirsdag er det UL :juhu: Vi gleder oss masse. Og idag er det faktisk ganske livat inne hos kengubarnet. Deilig, for det har vært litt stille de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. oktober 2007 #2450 Del Skrevet 28. oktober 2007 Pass på å melde deg inn i en og en klubb da, etter du har mottatt gavekortene.. Ellers risikerer du å motta noe annet enn gavekort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2451 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvorfor det? :klø: Har bare meldt meg inn i en nå, og fått gavekortet, men jeg kan altså ikke melde meg inn i flere på en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 #2452 Del Skrevet 28. oktober 2007 De nye reglene sier at man ikke kan få mer enn et gavekort. Så hvis du melder deg inn i flere samtidig kan du risikere å få medlemskapene annulert, eller at du får tilsendt en annen velkomstgave. Var det mange folk på gravidyogaen eller? Jeg føler meg alltid så dum når jeg begynner med sånne nye ting som jeg ikke har peiling på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. oktober 2007 #2453 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har meldt meg inn i to nye klubber ettr at en-klubb-regelen kom, og likevel fått gavekort. Så det er verdt et forsøk! UL på tirsdag?? Så spennende! Vil dere vite kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2454 Del Skrevet 28. oktober 2007 Da har jeg bestilt meg ny mobil :juhu: Og så melde seg inn i en ny bokklubb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2455 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har meldt meg inn i to nye klubber ettr at en-klubb-regelen kom, og likevel fått gavekort. Så det er verdt et forsøk! UL på tirsdag?? Så spennende! Vil dere vite kjønn? Skal prøve nå Nei, vi skal ikke vite kjønn. Vil spare overraskelsen til fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 28. oktober 2007 #2456 Del Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer med ny mobil! Var det dere som ikke ville vite kjønn på UL? Jeg er så nysgjerrig på om det blir en liten kompis eller venninne til lille jente-mageboeren vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. oktober 2007 #2457 Del Skrevet 28. oktober 2007 Synes det er bra at noen klarer å la være å ville vite kjønnet. Jeg hadde nok vært altfor nysgjerrig av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #2458 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du har UL samme dag som meg du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #2459 Del Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer med ny mobil! Var det dere som ikke ville vite kjønn på UL? Jeg er så nysgjerrig på om det blir en liten kompis eller venninne til lille jente-mageboeren vår Da må du nok være nysgjerring en stund ja... Synes det er bra at noen klarer å la være å ville vite kjønnet. Jeg hadde nok vært altfor nysgjerrig av meg... Er egentlig veldig nysgjerrig av natur jeg også, men akkurat dette ha jeg ikke lyst til å vite faktisk. Det er noe deilig med å gå å lure på det hele svangerskapet Du har UL samme dag som meg du! Ja, jeg vet. Gleder meg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #2460 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ja, jeg vet. Gleder meg masse Jeg og! Jeg er også en av de sære som ikke vil vite kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå