angelou Skrevet 19. oktober 2007 #2421 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er ikke lei spark i det hele tatt jeg :rødme: Ha ei fin helg, og ikke noe tung løfting som går ut over bekkenet
Liljen Skrevet 20. oktober 2007 #2422 Skrevet 20. oktober 2007 Hei hei, vennen Tusen takk for pakke :juhu: Gosh, du er gal Håper det bringer lykke nå. lykke til i flyttingen, pass godt på deg selv nå. store
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #2423 Skrevet 21. oktober 2007 God helg Eeyore Så herlig med spark!!! Når du ikke er så langt på vei så har babyen din veldig god plass enda så den snur på seg støtt og stadig fikk jeg beskjed om fra jordmor. Det er ikke før du nærmer deg uke 30 at den ligger mer bestemt på en side tror jeg det var. Strever du med bekkenet?? Vær forsiktig i flyttinga da!!! Men det sparker bare på den ene siden... Skal være forsiktig ja. Ingen bæring på Eeyore! God helg Jeg må krype til korset.. Det ser ut til at vi kanskje gå for en 3hjuling: TFK Joggster Twist. Den er på tilbud på Sandvika Storsenter..
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #2424 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er ikke lei spark i det hele tatt jeg :rødme: Ha ei fin helg, og ikke noe tung løfting som går ut over bekkenet Godt å høre Hei hei, vennen Tusen takk for pakke :juhu: Gosh, du er gal Håper det bringer lykke nå. lykke til i flyttingen, pass godt på deg selv nå. store Bare koselig! Det er jo bare dumt at de ligger i skapet mitt til ingen nytte Håper også at det bringer lykke for dere vennen
Eeyore Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #2425 Skrevet 21. oktober 2007 Dette har vært en deilig helg Lillenevø var kjempesnill og var ikke noe problem å passe. Igår var vi på bruktmarked med moren min, og det var en lønnsom afære. Kjøpte 4 bodyer for tilsammen kr 45,- og moren min spanderte lekegrind og babygym Ikveld ringte broren min mens han holdt på å rydde etter markedet og da fikk han med ammepute, vippestol og babycall helt gratis :-D Idag har Heffalompen og jeg vært og gått lang tur. Tok det veldig rolig og lå unna de værste bakkene mht bekkenet. Men det gikk veldig bra. Merket ingen ting før på slutten, men tror det like gjerne kan ha vært at vi ble stående litt og prate med en bekjent, og da ble jeg nok litt kald og stiv. Bekkenet er egentlig værst når jeg sitter faktisk. Ellers har jeg klart å vaske skittentøyskurven helt tom idag :juhu:
Toblerone Skrevet 22. oktober 2007 #2426 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for msn-praten i går. Alltid så koslig Men du, tror du at du kunne ha pella deg inn i bloggen min litt eller? Trenger reisehåndbok-tips og der anser jeg deg for å være lur å spørre
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2007 #2427 Skrevet 22. oktober 2007 Så flink du er som har vasket tom skittentøyskurven. Tar du min også når du er i gang, eller?
Toblerone Skrevet 22. oktober 2007 #2428 Skrevet 22. oktober 2007 Går det forresten an å tømme skittentøyskurver? :klø: Har jeg aldri fått til tror jeg!
Eeyore Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2429 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg løy kanskje litt, den er ikke heeelt tom... Det ligger en bunadskjorte igjen som må håndvaskes... Men jeg har til og med tatt ulltøyet som alltid blir liggende i evigheter da
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2007 #2430 Skrevet 22. oktober 2007 Håndvasker du bunadsskjorten din? Hvilket stoff er den laget av? Jeg vasker min linskjorte i maskin.
Liljen Skrevet 22. oktober 2007 #2431 Skrevet 22. oktober 2007 Hei hei Så flink du er til å vaske klær da Det mangler bare en maskin her og, så er det tomt Herli. Godt du passer på bekkenet ditt. Det er nok veldig lurt ja. Ha en flott kveld store
Eeyore Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #2432 Skrevet 22. oktober 2007 Den er lin, men har uttrekksbroderi, som dessverre går istykker i vaskemaskinen Derfor blir den alltid liggende i vaskekurven mellom hver bruk
Toblerone Skrevet 22. oktober 2007 #2433 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for assistansen Boka er allerede bestilt
Kykkelikokos Skrevet 22. oktober 2007 #2435 Skrevet 22. oktober 2007 Buhu, de folkene var ikke interessert de heller
Ninen Skrevet 22. oktober 2007 #2436 Skrevet 22. oktober 2007 Her har jeg ikke vært på evigheter... Flott å høre at det fortsatt står bra til! Og så håper jeg bekkenet ikke blir for kranglete. Men dere skal flytte? Det har jeg ikke fått med meg. Skal dere flytte langt eller bare til noe større?
Eeyore Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #2437 Skrevet 23. oktober 2007 Takk for assistansen Boka er allerede bestilt Bare hyggelig Ville jo vært ille om jeg ikke kunne hjelpe med akkurat det Innom og sjekker ståa Her er alt i skjønneste orden Buhu, de folkene var ikke interessert de heller Her har jeg ikke vært på evigheter... Flott å høre at det fortsatt står bra til! Og så håper jeg bekkenet ikke blir for kranglete. Men dere skal flytte? Det har jeg ikke fått med meg. Skal dere flytte langt eller bare til noe større? Skal ikke flytte så veldig langt... 1 mil kanskje? Det er litt større, og ikke minst vårt eget
Eeyore Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #2438 Skrevet 23. oktober 2007 18 uker idag :juhu: Kengubarnet feirer med tumulter i magen akkurat nå :rødme: Glemte forresten å si at h*n liker/liker ikke mekiskansk mat. Da jeg spiste enchiladas på lørdag ble det virkelig liv der inne. Regne med at denne uken kommer til å gå fort. Skal på seminar til Stockholm torsdag til lørdag. Deilig, da blir det ikke så lenge å vente på UL til neste tirsdag
Impala Skrevet 23. oktober 2007 #2439 Skrevet 23. oktober 2007 Grattis med 18 uker :juhu: Kjekt å ha ting å holde på med så det går fort til UL ja God tur til Stockholm
Kykkelikokos Skrevet 23. oktober 2007 #2440 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer med 18 uker! Moro å kjenne masse liv! I dag så jeg faktisk at babyen sparket innvendig. Det var en snodig opplevelse. God tur til Stockholm!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå