Eeyore Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #2384 Skrevet 14. oktober 2007 Hadde lyst til å være med på gravideyoga da jeg var gravid jeg og, men kom aldri så langt. Forresten - her rant kiloene av etter fødselen. Kom meg glatt inn i en bukse jeg ikke hadde kommet meg inn i en stund før jeg fødte. Men... Nå har kiloene kommet krypende tilbake sakte, men sikkert, og det er ikke noe gøy. Pass på å venne deg til et kosthold som passer også etter at et lite krek har spist av deg over lengre tid, så går det nok bra. Js, det er minst like viktig å passe på etter at man har fått de av Kos deg og kke tenk på vekta du. Så lenge du er i litt aktivitet. Selv er jeg så heldig at jeg har en jobb hvor jeg er i mye aktivitet, så jeg får mye "gratis" der, og har ikke merka noe til bekkenplager - enda. Fysisk aktivitet skal visst være bra for dette også? Men man skal visst ikke gå så mye hvis man får skikkelig bekkenløsning, men det er vel ikke så ille hos deg håper jeg? Jeg har heldigvis en variert arbeidsdag jeg også, men den er nok dessverre ikke så bekkenvennlig Innom for å ønske deg ei god helg Takk i lige måte Hallo vennen Syns ikke heller du skal tenke for mye på kiloene. Litt trening skader jo aldri for å forebygge smerter og slikt Ha en flott helg. store Trening er alltid sunt Det skal jeg love deg men en går ned faktisk da også og det er helt merkelig hvordan det går av med amming!!! Jeg hadde 24 kg+ og klarte ikke å løfte og stelle lillesmile selv etter fødselen men nå er det ikke mye igjen gitt!!! Ikke tenk så mye på kiloene!! Det aller viktigste er at babyen din har det bra og de kiloene kan du evt. ta når du er ferdig å amme. Jeg vet det virker langt frem men tiden flyr når endelig engelen er ute!!!!' Ha en super helg! Takk, det var beroligende ord
Eeyore Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #2385 Skrevet 14. oktober 2007 Innom og oppdaterer meg. Håper du har en fin helg Den blir dessverre litt kort når man jobber lørdag Hei, her også
Eeyore Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #2386 Skrevet 14. oktober 2007 Idag har jeg lagt opp den siste ankomne mammabuksa. Da har jeg litt mer å variere mellom. Ellers har jeg gått igjennom hele klesksapet mitt og prøvd nesten alle klærne. Var ikke mye jeg kunne la bli liggende nei... Men faktisk var den noen gensere som fortsatt gikk over magen Men nå er det på tide å begynne på middagen, sulten!
Gjest Kardemomme Skrevet 14. oktober 2007 #2387 Skrevet 14. oktober 2007 Er enda noen uker til, men jeg gleder meg til å begynne å kjøpe mammaklær. Ha en fin kveld
Kykkelikokos Skrevet 14. oktober 2007 #2388 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Du er flink som legger opp buksene dine. Har du symaskin, eller gjør du det for hånd? Jeg har fremdeles ikke fått lagt opp ene buksen, men nå er den vel sikkert for trang uansett Vi har spist oksesteik i dag Søndagsmiddag! Nå skal jeg kose meg med litt sombreros og cola Endret 15. oktober 2007 av Kykkelikokos
Vannmelon Skrevet 15. oktober 2007 #2389 Skrevet 15. oktober 2007 Flere som må legge opp bukser, ja. Godt å høre...
Eeyore Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2390 Skrevet 16. oktober 2007 Er enda noen uker til, men jeg gleder meg til å begynne å kjøpe mammaklær. Ha en fin kveld Hadde faktisk trodd at jeg skulle finne masse topper og slite med bukser, for det er jo det jeg vanligvis gjør, men det har faktisk vært motsatt... Du er flink som legger opp buksene dine. Har du symaskin, eller gjør du det for hånd? Jeg har fremdeles ikke fått lagt opp ene buksen, men nå er den vel sikkert for trang uansett Vi har spist oksesteik i dag Søndagsmiddag! Nå skal jeg kose meg med litt sombreros og cola Har egen symaskin ja. Er nesten avhengig av det når man ikke er mer enn 160 på slippersen... Flere som må legge opp bukser, ja. Godt å høre... Virker som det er mange som må det. Hvorfor kan de ikke lage extra short leg, når de kan lage extra long?
angelou Skrevet 16. oktober 2007 #2391 Skrevet 16. oktober 2007 Jeg ble også veldig positivt overrasket over at det gikk så greit å finne bukser, pleier å slite maks med det. Ha en fin dag
Vannmelon Skrevet 16. oktober 2007 #2392 Skrevet 16. oktober 2007 Normale bukser er vel extra long, sånn jeg ser det. Og jeg er ikke verdens korteste med mine 166 cm. Har et lite misforhold mellom livvidde og lengde på beina, da, så det har nok litt å si... Men ja - det skader ikke å lage tre ulike lengder på buksene, f.eks.
Eeyore Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #2393 Skrevet 16. oktober 2007 17 uker idag, og UL om nøyaktig 14 dager :juhu: Og igår er jeg sikker på at jeg kjente babyen Kjenner ikke noe sånn til vanlig, men under provokasjon og klemming på magen har jeg kjent noen "blopp". Når jeg gikk og la meg igår var magen helt rar. Kunne kjenne en kjempehard rund klump. Når jeg dultet på den så kjente jeg først at det sparket øverst. Etter en stund var det som om det romsterte masse og når jeg dultet igjen sparket det nederst. Det kan jo ikke være noe annet enn babyen? Dessverre var Heffalompen på nattevakt Og når jeg klemte og dultet imorges var det ikke snakk om å gi lyd fra seg... Sta liten baby, akkurat som moren sin Er det forresten normalt at magen ligger på siden? Det er mest hardt på høyresiden av magen og det er også der jeg kjenner det. Venstresiden er fortsatt myk... :klø:
angelou Skrevet 16. oktober 2007 #2394 Skrevet 16. oktober 2007 Tror det er ganske vanlig, magen min har iallefalll vært slik hele tiden. Så koselig at du kjenner liv :rødme:
Vannmelon Skrevet 16. oktober 2007 #2395 Skrevet 16. oktober 2007 Å, så koselig å kjenne spark! :rødme: Magen flytter rundt på seg som den selv vil. Er ikke noe rund, jevn mage som man ser for seg, men plutselig legger babyen seg litt ut på den ene siden, så flytter den seg mot midten, og kanskje over på den andre siden. Sånn er det bare
Kykkelikokos Skrevet 16. oktober 2007 #2396 Skrevet 16. oktober 2007 Så moro at du har kjent liv helt sikkert nå! Bare vent, nå kommer det snart oftere og oftere og bare mer og mer tydelig. Jeg kjenner liv mange ganger for dagen, og det er ikke tvil om at det er babyen som romsterer inne i der. Skikkelig aktiv liten krabat! Vi er ca like lave, forresten Jeg er 161 på sokkelesten. Er et herk å finne bukser i riktig lengde.
Eeyore Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter #2397 Skrevet 17. oktober 2007 Godt å høre at det er normalt at magen er "mobil" Trodde liksom at man gradvis skulle begynne å kjenne spark jeg, men her har det gått fra nærmest ingenting til fullt liv på to dager. H*n driver faktisk og romsterer litt akkurat nå :rødme: Og igår kjente faktisk Heffalompen et lite spark også :juhu: Det er egentlig en merkelig følelse. Det er jo dette jeg har gått og ventet på i 17 uker, og når det endelig skjer, så ble jeg litt: Shit, jeg har en levende baby imagen Men nå blir det nok endelig litt virkelig at vi faktisk skal bli foreldre. Kanskje på tide Idag er det senvakt. Tenke å bruke morgenen på å vaske badet og se om jeg finner noen flere mammagensere. Har en pakke fra HM på posten som jeg gleder meg til å hente også.
Kykkelikokos Skrevet 17. oktober 2007 #2399 Skrevet 17. oktober 2007 Så gøy at du begynner å kjenne enda mer liv nå! Jeg må gå og legge meg litt, jeg. Er ikke helt i form
Impala Skrevet 17. oktober 2007 #2400 Skrevet 17. oktober 2007 Så herlig at dere kjenner liv :juhu: Gikk fra nesten ingenting til spark her også (første i uke 16), og fra uke 18 kjente jeg spark hver dag! Det er så utrolig koselig, savner det neste litt jeg Og jeg melder meg inn i "må legge opp bukser"-klubben
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå