Eeyore Skrevet 11. august 2006 Forfatter #221 Del Skrevet 11. august 2006 Takk! Du er snill du også iselin. tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 11. august 2006 #222 Del Skrevet 11. august 2006 Hadde ventet til lørdag med å teste EL jeg Tester annenhver dag fra dag 9 til 13. Ha en aldeles strålende helg. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 13. august 2006 #223 Del Skrevet 13. august 2006 Åj, EL rett rundt hjørnet, altså?!! Spennende!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 #224 Del Skrevet 13. august 2006 Heisan, vennen Hvordan står det til med EL testing og greier?? Jeg sitter her å sender gode tanker og lykkeønskninger di neste 14 dager. Håper det klaffer for dere Ha en aldeles strålende søndag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. august 2006 Forfatter #225 Del Skrevet 13. august 2006 Takk for positive vibber og lykkeønskninger Liljen Det kan jeg virkelig trenge akkurat nå. Testet positivt på EL i går kveld Syntes det egentlig var litt tidlig siden det i dag bare er dag 16, men jeg kan jo ikke akkurat motsi testen Både Heffalompen og jeg studerete den nøye i går og begge mente at strekene var like kraftige. I dag føler jeg meg litt støl, men det kan jo like gjerne være etter mye ... Hadde egentlig tenkt å ta slimoppløsende hostesaft litt i forkant av EL, men det rakk jeg ikke da Tenkte å ta en ny test i kveld, sånn bare for å sjekke. I går dro vi til Sverige og shoppa "litt". Vi har bare kombi kjøl/frys, så det ble litt mye for den stakkars fryseren. Heldigvis hadde svigermor ledig plass hos seg, og de bor jo bare litt nedi veien. Dit skal vi i dag og feire bursdagen hennes, så da blir det vel mye god mat og deilige kaker tenker jeg... Svigerfar er en j**** på å bake Håper dere alle har en like fin helg som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 #226 Del Skrevet 13. august 2006 for positiv EL test. Dette blir spennende fremover Så kjekt med sverigetur da. Vi bor så langt unna sverige at en må planlegge tur over flere dager, så der er jeg missunnelig ja. Kos dere i bursdagselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. august 2006 Forfatter #227 Del Skrevet 13. august 2006 Nå har jeg stappet i meg så mye pinnekjøtt, kaker og godter at jeg tror jeg sprekker snart Har måttet mure meg litt inne på kontoret for Heffalompen sluttet å røyke på torsdag, så han er ikke helt fornøyd med tilværelsen akkurat nå... Håper det blir litt bedre til i kveld, for det hadde vært greit med litt ekstra i disse EL-tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. august 2006 #228 Del Skrevet 13. august 2006 Da må du være snill med heffalompen.. Vet veeeldig godt hvor vanskelig det er å røyke siden jeg sliter med det samme selv.. Det er bevist at det er vanskeligere å slutte å røyke enn å slanke sei. Det er di 4 første dagene som er di værste, så blir det litt bedre med abstinensene.. Selv skal jeg lese endelig røykfriboken nå i år. Men vil ikke si når, for da begynner alle å mase på hvordan det går. Hvor lang syklus har du siden du ventet EL på dag 16? Det er jo kjempepositivt at den kom før jo. Da får egget bedre tid på å feste sei weee det blir spennende di neste 14 dagene Ha en strååålende søndagskveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 13. august 2006 #229 Del Skrevet 13. august 2006 Heeeeei, og GRATULERER med positiv EL-test!!! Er sååå spennende nå! Jeg testet positivt på testen i forgårs, så nå ligger vi ganske likt her! Du må ønske mannen lykke til med røykesluttingen! Er ikke bare-bare det, nei! Jeg sluttet selv for 1 1/2 år siden, og selv om det var litt tøft i begynnelsen, er jeg sjeleglad for det nå!! Nå er det bare å sparke min egen mann igang... Får bruke Heffalompen som et godt eksempel! Ha en deilig søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 13. august 2006 #230 Del Skrevet 13. august 2006 Oioioi! Så spennende med positiv EL-test! Gratla! Håper du kan pakke flyttelasset om et par uker nå. Pinnekjøtt.....namnam....gleder meg til jul.....pinnekjøtt...... ......pinnekjøtt.........en av mine små lidenskaper ja... Røykeslutt kan vel ikke være noe gøy, særlig hvis det er verre enn å slanke seg! Egentlig kjenner jeg ikke til røyking og det der, for det har jeg aldri prøvd. Og enda godt er det, for alle ser jo ut til å ville slutte med det! Ønsker deg en riktig god søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2006 #231 Del Skrevet 14. august 2006 Hurra for positiv EL-test Håper dere har fått tid til masse i helgen Ønsker deg en kjempefin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. august 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) God mandag alle sammen! Yamaha: Det ble nok litt i helgen ja Iselin22: Håper også å kunne pakke flyttelasset, men av en eller annen grunn føler jeg at det ikke kommer til å gå veien denne pp heller... Pinnekjøtt er nam ja. Heldigvis har jeg tradisjon for ribbe på julaften, så det gjør ikke meg noe om svigermor serverer pinnekjøtt året rundt Netten: Jeg krysser fingre og tær for dere Heffalompen hadde bestemt ser for å slutte helt selv. Har selvsagt ønsket det, men aldri presset ham, for da vet jeg at det aldri blir noe av. Men han har hele tiden sagt han skal slutte når vi får barn, så da var det vel på tide nå. Kom noe brått på meg, ettersom han bare bestemte seg sånn helt ut av lufta Liljen: Skal være veldig snill med Heffalompen ja. Er veldig stolt og fornøyd med ham Hadde forrige pp på 33 dager og ventet egentlig ikke EL før dag 20. Men EL er noe rare greier... :klø: Tok en test i går kveld også, og den var også positiv :icon_question: Hvordan kan det gå til da? Håper ikke det er sånn at kroppen min prøver og prøver og ikke får det til Vi fortsetter nå å da, så får vi se. Må nok ta en test i kveld også da... Røykeslutten til Heffalompen går over all forventing. Det er bare korte perioder han er veldig rastløs og irritabel, og da er det bare å ligge litt lavt Ha en fin uke dere alle Endret 14. august 2006 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 14. august 2006 #233 Del Skrevet 14. august 2006 for heffalompen Han er kjempeflink. Du kan bare si at jeg er full av beundring. Nå kommer snart liljemannen og jeg etter. Tester du med strimler fra billigeteste? jeg ble ganske forvirret av di. Viste positivt i flere dager, men når jeg testet med di sammen med digitale ble jeg klokere. Det var bare 2 dager strekene var virkelig omtrent like sterke. Uansett så er ikke det det viktigste. Du har iallefall hatt EL, og det er viktigst. Nå krysser vi bare fingrer og tær for di neste 14 dagene. *krysse,krysse* Ha en strålende mandag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. august 2006 #234 Del Skrevet 14. august 2006 Titteien! Så flink Heffalompen er å slutter da! Lenge siden jeg har vært innom her... Men jeg skal prøve å skjerpe meg nå altså!! Håper positiv ELtest gir positivt utslag på deg snart! Spennende, spennende!! Jeg hadde forretsen også positive EL-tester mer enn en dag, og det ble da spire av det. Håper du får en kjempefin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. august 2006 Forfatter #235 Del Skrevet 14. august 2006 Har dere også testet positivt flere dager? Nå ble jeg litt mere rolig her Godt å høre at jeg ikke er unorma Tester med stav fra Hurtigtest.no og den har vært grei å lese av til nå. Svakere strek på torsdag og like sterk lørdag og søndag. Det var bare det med to dager på rad jeg stusset litt over, i tillegg til at det var litt tidligere enn forventet. Men vi rakk da en kjapp en før jobb i dag, så vi får håpe det går i boks Selv om jeg har en uggen magefølelse... Rart det også siden jeg nesten ikke er ferdig med EL en gang Ja, ja den som venter får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
83` Skrevet 14. august 2006 #236 Del Skrevet 14. august 2006 Nei, nei, nei, her må de positive tankene frem i lyset!! Tenk pooooositiiiivt!! Har forresten hørt at man kan visualisere at egget når seæcellen og at de smelter sammen for evig tid! Men egentlig skal man ikke le, for har faktisk hørt at det kan stemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. august 2006 #237 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg testet også postitivt to dager på rad med EL-tester, så det er helt normalt. Spiren sitter den når man minst venter det Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 15. august 2006 #238 Del Skrevet 15. august 2006 Heiiii ÅÅååå nå blir det kjempespennende å følge med deg de neste ukene altså!! Hvis du ikke klarer å tenke positivt, skal vi gjøre det for deg, sender herved maaaassseviiiis av positive vibber din vei! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2006 #239 Del Skrevet 15. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. august 2006 #240 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Ble litt dobbelt opp her, men du fortjener alle klemmene . Endret 15. august 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå