Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy at dere har kjøpt hus i nabolaget vårt :juhu:

Rekker vel ikke det kurset som går nå, men det begynner vel et nytt et enten før eller etter jul.

Å, jeg gleder meg sånn til vi kan trille sammen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Impala, du er god :klem: Men jeg har liksom planer om 10-12 kg og ikke 20 da... :sjenert: Tror jeg skal ringe yoga-instruktøren i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de skal jo av igjen også da ;)

Denne vekta er merkelig altså :klø: Idag var jeg gått ned nesten 1 kg fra igår... Så hvis den ikke spretter opp igjen med en gang, har jeg bare gått opp 1,5 kg siden postitiv test. Det bør jeg vel være fornøyd med :) Selv om startvekten lå noen kg over matchvekt da... :sjenert:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok best å unngå å legge for mye på seg hvis man klarer. Men jordmor/lege vet sikkert hvor mye som er vanlig å legge på seg etter hvert som magen vokser, så du kan jo forhøre deg litt hvis du er usikker. :) Det er uansett naturlig å legge på seg litt under svangerskapet da. Det pleier visst å renne av igjen når man ammer, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renne av og renne av fru Blom... Det kommer vel an på hvor mye man spiser mens man ammer :sjenert:

Første gangen man veier seg etter fødselen er alltid morsomt, men etter det holder vekta seg stortsett på det samme.

Man blir så sulten når man ammer og har så dårlig tid at sunn mat blir det lite av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper i alle fall ikke jeg klarer å holde denne bekkenløsningen i sjakk, så jeg kan holde meg litt i aktivitet etter at babyen har kommet ut også. Det er marerittet mitt at det blir så ille at man omtrent ikke kan løfte sitt eget barn etterpå. Da blir det ikke lett å gå ned igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg faktisk helt fin i bekkenet, så et er håp for oss fremdeles Eeyore ;) Tror vi bare må passe litt mer på at vi ikke bedriver fysisk aktivitet som sliter på bekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver så godt jeg kan, men det er dessverre ofte lett å glemme seg. Men det er fortsatt mye bedre enn det var, så om det holder seg på dette nivået ut, er jeg kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan sterkt anbefalle gravidyoga :). Det er helt klart grunnen til at jeg klarte å føde uten smertestillende og omtrent uten å ha vondt når fødselen endelig kom igang. Skal sies at jeg hadde holdt på med yoga før da, og var kanskje litt over gjennomsnittet interessert i å øve pusteteknikk og avspenning i svangerskapet ;).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut Pi@. Håper det hjelper på bekkenløsning også, det er derfor jeg vil komme igang så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lyst til å være med på gravideyoga da jeg var gravid jeg og, men kom aldri så langt. Forresten - her rant kiloene av etter fødselen. Kom meg glatt inn i en bukse jeg ikke hadde kommet meg inn i en stund før jeg fødte. Men... Nå har kiloene kommet krypende tilbake sakte, men sikkert, og det er ikke noe gøy. Pass på å venne deg til et kosthold som passer også etter at et lite krek har spist av deg over lengre tid, så går det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg og kke tenk på vekta du. Så lenge du er i litt aktivitet. Selv er jeg så heldig at jeg har en jobb hvor jeg er i mye aktivitet, så jeg får mye "gratis" der, og har ikke merka noe til bekkenplager - enda. Fysisk aktivitet skal visst være bra for dette også? Men man skal visst ikke gå så mye hvis man får skikkelig bekkenløsning, men det er vel ikke så ille hos deg håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo vennen :)

Syns ikke heller du skal tenke for mye på kiloene. Litt trening skader jo aldri for å forebygge smerter og slikt :)

Ha en flott helg.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper i alle fall ikke jeg klarer å holde denne bekkenløsningen i sjakk, så jeg kan holde meg litt i aktivitet etter at babyen har kommet ut også. Det er marerittet mitt at det blir så ille at man omtrent ikke kan løfte sitt eget barn etterpå. Da blir det ikke lett å gå ned igjen...

Det skal jeg love deg men en går ned faktisk da også og det er helt merkelig hvordan det går av med amming!!! Jeg hadde 24 kg+ og klarte ikke å løfte og stelle lillesmile selv etter fødselen men nå er det ikke mye igjen gitt!!! :overrasket:

Ikke tenk så mye på kiloene!! Det aller viktigste er at babyen din har det bra og de kiloene kan du evt. ta når du er ferdig å amme. Jeg vet det virker langt frem men tiden flyr når endelig engelen er ute!!!!'

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...