Eeyore Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #2341 Del Skrevet 9. oktober 2007 Takk for beroligende ord i dagboka mi. Så du spottet også i uke 6? Ble så redd for å miste på nytt...huff... Ønsker deg en fin tirsdag Tror nok du kan ta det helt med ro Jeg var heldig og hadde UL i uke 8 også da, så da ble jeg veldig beroliget. Men jeg har spottet innimellom hele veien jeg da. Tenk at du er 16 uker på vei allerede! Snart er du ute på trilleturer Har innsett at alle andres svangerskap er mye raskere enn mitt Er det snart UL eller? Vil dere vite hva det er? Har UL 30. oktober, og kjønn skal forbli ukjent Forhåpentligvis sammen med meg Ja!!! :juhu: er så spent på torsdagen! Du tok spørsmålet mitt Så da kan du jo se svaret mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #2342 Del Skrevet 9. oktober 2007 16 uker idag Må innrømme at den siste uken har gått litt fortere enn de andre, og jeg har begynt å tenke på at jeg nærmner meg halvveis. Og UL er 30. oktober, det er 3 uker til idag Regner med at tiden kommer til å fly avgårde når vi begynner med flyttingen snart. Og så er det jo jul, og etter den er det ikke lenge til permisjon. Det gjelder å dele det opp i etapper Men jeg kjenner fremdeles ikke noe liv Lå og kjente godt etter i går morges, og dyttet litt på magen for å merke om det skjedde noe. Kjente 3 små "blopp", så jeg vet ikke helt... Håper virkelig det kommer noen sterkere livstegn snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 9. oktober 2007 #2343 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har du prøvd å legge noe på magen som du kan se flytte på seg? Jeg husker Tiny hadde en sjette sans for når jeg satte glass eller yoghurtbegere på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2007 #2344 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hihi. 3 små "blopp"? Hva er en blopp for noe? Det kan godt være at det var liv. Hos meg hjelper det ikke å dytte. Lille sprellemannen gjør som han (jeg sier han, jeg vet ikke kjønn ) vil. Men hvis jeg legger meg på magen, så er det mye større sjanse for at han spreller! Livstegnene er ikke så veldig sterke i starten. Man er veldig usikker på om det er babyen eller luft man kjenner. Leste på babyverden at førstegangsfødene ikke nødvendigvis kjenner noe før i uke 20.. Tiden går mye fortere nå enn i starten, ja! Det skal være sikkert. Plutselig er man inne i en ny uke. Kan ha noe med at man var mer fokusert på dag for dag i starten. Nå suser det og går. Skal bli deilig å ha kommet over halveis! Jeg ser også frem mot jul nå. Etapper er tingen Ang. flyttingen: Husk å være forsiktig med bekkenet ditt! Syns å huske at du fikk litt vondt etter å ha hugget ved. Vær forsiktig Er spent på hvordan det blir med utvaskingen av leiligheten vår. Tror jeg må ha hjelp av noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #2345 Del Skrevet 9. oktober 2007 Har du prøvd å legge noe på magen som du kan se flytte på seg? Jeg husker Tiny hadde en sjette sans for når jeg satte glass eller yoghurtbegere på magen Er det ikke litt tidlig at jeg skal bevege seg utenpå, når jeg ikke kjenner det inni engang? :klø: Hihi. 3 små "blopp"? Hva er en blopp for noe? Det kan godt være at det var liv. Hos meg hjelper det ikke å dytte. Lille sprellemannen gjør som han (jeg sier han, jeg vet ikke kjønn ) vil. Men hvis jeg legger meg på magen, så er det mye større sjanse for at han spreller! Livstegnene er ikke så veldig sterke i starten. Man er veldig usikker på om det er babyen eller luft man kjenner. Leste på babyverden at førstegangsfødene ikke nødvendigvis kjenner noe før i uke 20.. Tiden går mye fortere nå enn i starten, ja! Det skal være sikkert. Plutselig er man inne i en ny uke. Kan ha noe med at man var mer fokusert på dag for dag i starten. Nå suser det og går. Skal bli deilig å ha kommet over halveis! Jeg ser også frem mot jul nå. Etapper er tingen Ang. flyttingen: Husk å være forsiktig med bekkenet ditt! Syns å huske at du fikk litt vondt etter å ha hugget ved. Vær forsiktig Er spent på hvordan det blir med utvaskingen av leiligheten vår. Tror jeg må ha hjelp av noen! Skjønner du ikke hva "blopp" er for noe? Det føltes veldig svakt ut som en boble som sprakk inni magen, nesten som en såpeboble... Om jeg ligger på magen så kjenner jeg bare mitt eget hjerte Jeg skal nok bare pakke ned i eskene og så får noen andre bære de ja Men vi har bestemt oss for å gjøre det enkelt da. Bestiller container som står i hagen her en uke før, så får vi god tid til å stable inne. Etter flytting lar vi den stå noen dager ved nyhuset. Da slipper vi å stresse og kjøre mange turer frem og tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2007 #2346 Del Skrevet 9. oktober 2007 Disse bloppene dine, høres faktisk ut som en liten baby som sparker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. oktober 2007 #2347 Del Skrevet 10. oktober 2007 Gratulerer med 16 uker! Kanskje det er lillebabys sparking du kjenner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #2348 Del Skrevet 10. oktober 2007 Disse bloppene dine, høres faktisk ut som en liten baby som sparker Jeg håper det jeg også, så jeg får vel bare være tålmodig og vente på at det kjennes bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #2349 Del Skrevet 10. oktober 2007 Når jeg kom hjem etter senvakt igår, så hadde Heffalompen helt uten at jeg hadde sagt noe om det, tatt opp "Jakten på kjærligheten". Og han hadde faktisk ikke sett på det heller, for at vi skulle kose oss og se på det sammen. Jeg har litt romantisk kjæresete da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 #2350 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så søt Heffalompen er Det var omtenksomt gjort. Godt å bli skjemt litt bort av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. oktober 2007 #2351 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei hei, vennen. Syns og bloppene dine høres ut som spark.. Kjent noen flere "blopp"? Gratulerer med 16 uker, vennen Bare send meg sms ang. de testene;) store store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. oktober 2007 #2352 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) De bloppene er helt sikkert babyen Nå er det nok ikke lenge til du kan kjenne spark heller, jeg tror jeg kjente mine første i uke 16. Så snill Heffalompen er :rødme: Det ville aldri min mann ha gjort. han er ikke det minste romantisk, men det er jo ikke derfor jeg har giftet meg med ham heller da Endret 10. oktober 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #2353 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har ikke kjent noen flere "blopp" nei Måtte ligge veldig stille og dytte på magen for å få frem de jeg kjente... Skikkelig skuffa igår. Det har åpnet et nytt treningsenter her og de har gravidyoga, og vi fikk brosjyre fra de i posten. Men når jeg gikk inn på nettsidnene deres så var det et kurs på 10 ganger, og de var allerede halvveis Prøver å ringe for å høre når de starter nytt, men ingen som svarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. oktober 2007 #2354 Del Skrevet 10. oktober 2007 Er det på spenst de har gravidyoga? Har du prøvd yoga før? Har aldri prøvd det selv, så jeg vet ikke om jeg egentlig vet helt hva det går ut på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #2355 Del Skrevet 10. oktober 2007 Har aldri vært på yoga nei... Men har hatt lyst til å prøve gravidyoga, for det er vel ikke så hard å begynne med, samtidig som det sikker er lurt med tanke på resten av svangerskapet ,fødselen og kanskje etterpå. Var på spenst ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. oktober 2007 #2356 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hei hei Gravidyoga hørtes faktisk gøy ut En ting å sjekke ut til det blir min tur ja Ha en flott kveld, pass på deg selv store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 10. oktober 2007 #2357 Del Skrevet 10. oktober 2007 Sånne "blopp" er jo vanligvis små bevegelser da. Har du prøvd å legge deg i badekaret og kjenne etter? Drikk gjerne et par glass med brus først så skal du se det blir fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. oktober 2007 #2358 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du har ikke vurdert pilates da? Nå vet jeg jo ikke hvor i Akershus du bor, men jeg trener gravidpilates i lillestrøm to ganger i uka og syns det er super trening Har ikke merket noen spark enda jeg heller, noen ganger har jeg lurt litt om det er luft eller baby men har ikke klart å definere hva som er hva enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2359 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei hei Gravidyoga hørtes faktisk gøy ut En ting å sjekke ut til det blir min tur ja Ha en flott kveld, pass på deg selv store Ja jeg har hatt lyst til det lenge, men trodde at de ikke hadde det her ute på landet... Sånne "blopp" er jo vanligvis små bevegelser da. Har du prøvd å legge deg i badekaret og kjenne etter? Drikk gjerne et par glass med brus først så skal du se det blir fart Nå har ikke vi badekar, men brustipset skal nok prøves Du har ikke vurdert pilates da? Nå vet jeg jo ikke hvor i Akershus du bor, men jeg trener gravidpilates i lillestrøm to ganger i uka og syns det er super trening Har ikke merket noen spark enda jeg heller, noen ganger har jeg lurt litt om det er luft eller baby men har ikke klart å definere hva som er hva enda Det har de ikke her Men jeg fikk beskjed om å ringe instruktøren og høre om jeg kunne begynne nå midt i kurset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #2360 Del Skrevet 11. oktober 2007 Idag har jeg fått mitt første spørsmål om jeg er gravid fra en som ikke visste og bare så på magen Men magen har faktisk blitt merkbart større de siste dagene Det kjedelig er jo at det merkes godt på også... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå