Liljen Skrevet 5. oktober 2007 #2281 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har foreldrene din gård Liljen? Hvordan gikk det med lammene? Jeg er født og oppvokst på gård. Er odelsjente egentli.. Gikk bra med lammene, men jammen fikk jeg trimma meg. Fytti de springer raskt de små jeklene.. Men vi fikk det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. oktober 2007 #2282 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var det ikke i kveld det skulle spises?? Kroppen min er nok ikke klar for pudding enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. oktober 2007 #2283 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan går det med Flying da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2284 Del Skrevet 5. oktober 2007 I'm still going strong! Hehe, jeg ble borte jeg! Mista nettet. Kanskje det var ett signal på at jeg skulle stoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2285 Del Skrevet 5. oktober 2007 Merker at det er mere enn nok med to bokser ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2286 Del Skrevet 5. oktober 2007 Åj, kanskje jeg har glemt å si at jeg har byttet nick? Hehe, dere tror kanskje at det er en helt ny person inne i selskapet her.. Jeg bytta fra Isdronningen til Flying i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2287 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var det ikke i kveld det skulle spises?? Kroppen min er nok ikke klar for pudding enda... Når ble kl 13 kveld? :klø: Mulig dere har litt rar døgnrytme i iss-huset om dagen, men hos oss er det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. oktober 2007 #2288 Del Skrevet 5. oktober 2007 ÅÅÅ da skjønner jeg Godt dere er her enda. Jeg er snart ferdig med min skål.. Og litt kvalm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2289 Del Skrevet 5. oktober 2007 *kvalm, kvalm, kvalm..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2290 Del Skrevet 5. oktober 2007 Åj, kanskje jeg har glemt å si at jeg har byttet nick? Hehe, dere tror kanskje at det er en helt ny person inne i selskapet her.. Jeg bytta fra Isdronningen til Flying i går.. Det fikk jeg faktisk med meg hos Anglou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2291 Del Skrevet 5. oktober 2007 Økende kvalm her også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. oktober 2007 #2292 Del Skrevet 5. oktober 2007 Her og .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2293 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva er planen? Skal vi bare spise til det er tomt, til vi blir alt for kvalme, eller til et bestemt klokkeslett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. oktober 2007 #2294 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skal vell egentli vaske hus etterpå jeg.. Vi skal ha bursdagsfest her i morgen. Fy fader, jeg kommer til å sige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2295 Del Skrevet 5. oktober 2007 Tror kanskje jeg må prøve å røre litt på denne kroppen, og kanskje forbrenne litt av all denne puddingen... Er jo tross alt på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2296 Del Skrevet 5. oktober 2007 Blir litt framtung du nå!.. Åj, dytta visst på med litt smågodt fra i går også jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. oktober 2007 #2297 Del Skrevet 5. oktober 2007 Helt greit det Tuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk for at dere ventet på meg. Satte stoooooooooor pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2298 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hva er planen? Skal vi bare spise til det er tomt, til vi blir alt for kvalme, eller til et bestemt klokkeslett? Jeg er både tom og kvalm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. oktober 2007 #2299 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2300 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kanskje vi skulle bytte ut puddingen med noe vi ikke blir så kvalme av neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå