Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Har foreldrene din gård Liljen? Hvordan gikk det med lammene?

Jeg er født og oppvokst på gård. Er odelsjente egentli..

Gikk bra med lammene, men jammen fikk jeg trimma meg. Fytti de springer raskt de små jeklene.. Men vi fikk det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I'm still going strong!

Hehe, jeg ble borte jeg! Mista nettet. Kanskje det var ett signal på at jeg skulle stoppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, kanskje jeg har glemt å si at jeg har byttet nick? Hehe, dere tror kanskje at det er en helt ny person inne i selskapet her.. Jeg bytta fra Isdronningen til Flying i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke i kveld det skulle spises?? Kroppen min er nok ikke klar for pudding enda...

Når ble kl 13 kveld? :klø: Mulig dere har litt rar døgnrytme i iss-huset om dagen, men hos oss er det nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, kanskje jeg har glemt å si at jeg har byttet nick? Hehe, dere tror kanskje at det er en helt ny person inne i selskapet her.. Jeg bytta fra Isdronningen til Flying i går..

Det fikk jeg faktisk med meg hos Anglou ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planen? Skal vi bare spise til det er tomt, til vi blir alt for kvalme, eller til et bestemt klokkeslett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje jeg må prøve å røre litt på denne kroppen, og kanskje forbrenne litt av all denne puddingen...

Er jo tross alt på jobb... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva er planen? Skal vi bare spise til det er tomt, til vi blir alt for kvalme, eller til et bestemt klokkeslett?

Jeg er både tom og kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...