iss Skrevet 4. oktober 2007 #2241 Skrevet 4. oktober 2007 :juhu: Jeg har sjokoladepudding i kjøleskapet! Ble syk, så fikk aldri spist den tidligere i uken.. Kan jo spare den til i morgen
Toblerone Skrevet 4. oktober 2007 #2242 Skrevet 4. oktober 2007 Får ikke vært med jeg, for jeg er på jobb. Og i tillegg på møte *lyst på sjokoladepudding* Men dere må koooose dere
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2244 Skrevet 5. oktober 2007 :juhu: Jeg har sjokoladepudding i kjøleskapet! Ble syk, så fikk aldri spist den tidligere i uken.. Kan jo spare den til i morgen Da håper jeg du blir frisk Får ikke vært med jeg, for jeg er på jobb. Og i tillegg på møte *lyst på sjokoladepudding* Men dere må koooose dere Men kan sende deg noen rester jeg... Forresten, tror kanskje ikke det blir noen rester Heisann! Hvordan er formen? Hei du! Det var lenge siden... Formen er veldig bra. Faktisk så fin at jeg noen ganger lurer på om jeg faktisk er gravid ________________________________________________ Da er sjokoladepudding innkjøpt og jeg gleder meg til pause :juhu:
angelou Skrevet 5. oktober 2007 #2246 Skrevet 5. oktober 2007 Får ikke vært med jeg heller, men synes vi godt kan ta et party når jeg er i permisjon, da er jeg klar når som helst Ha ei fin helg vennen, og kos deg med sjokoladepuddingen
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2247 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har to liter med vaniljesaus stående.. Er det nok til at jeg også får være med?..
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2248 Skrevet 5. oktober 2007 Ikke blir igjen resten? *snurt* Du får være med på planleggingen neste gang... Får ikke vært med jeg heller, men synes vi godt kan ta et party når jeg er i permisjon, da er jeg klar når som helst Ha ei fin helg vennen, og kos deg med sjokoladepuddingen Og når jeg er i premisjon også, da kan vi ha puddingparty hele dagen! Jeg har to liter med vaniljesaus stående.. Er det nok til at jeg også får være med?.. Holder i massevis!
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2249 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er klar Må bare spise brødskiva mi før jeg kan begynne på puddingen... Og Liljen ble litt forsinket
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2250 Skrevet 5. oktober 2007 NAM! Jeg elsker sjokoladepudding og vaniljesaus!!!!!
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2251 Skrevet 5. oktober 2007 Har du fått pudding til all sausen din også nå?
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2252 Skrevet 5. oktober 2007 Nå har jeg endelig begynt på puddingen også NAM-NAM
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2253 Skrevet 5. oktober 2007 Ikke lett når jeg skal være både her og med Liljen på sms samtidig...
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #2255 Skrevet 5. oktober 2007 Så effektiv du er! Spise, sms'e og skrive.. Thihi.. Nei, jeg har ikke pudding jeg. Drikker bare vaniljesaus jeg nå.
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2256 Skrevet 5. oktober 2007 Og så kommer det leverandører som forstyrrer midt i festen
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2257 Skrevet 5. oktober 2007 Så effektiv du er! Spise, sms'e og skrive.. Thihi.. Nei, jeg har ikke pudding jeg. Drikker bare vaniljesaus jeg nå. Da kan vi dele, for nå var det plutselig ikke mere saus id en boksen jeg har... All sausen lå på toppen, så de føste skjeene fikk mye saus, og nå er det ikke noe igjen
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2259 Skrevet 5. oktober 2007 Det skjønner jeg hvis du bare har spist saus.... Stakkars, du får skylde på babyen og ikke sausen
Eeyore Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #2260 Skrevet 5. oktober 2007 Nå er jeg ferdig med første boksen. Sparer den andre til Liljen kommer nå snart
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå