Eeyore Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #2221 Skrevet 3. oktober 2007 Når jeg kom hjem igår hadde Heffalompen ryddet, støvsuget og vasket så det så helt strøkent ut her. Da er det deilig å komme hjem Ellers blir det visst en travle uke hvor Heffalompen og jeg ikke får sett mye til hverandre. Gleder meg til helgen
angelou Skrevet 3. oktober 2007 #2222 Skrevet 3. oktober 2007 for 15 uker Jeg har kjøpt noen fine mammaklær på Lindex
angelou Skrevet 3. oktober 2007 #2224 Skrevet 3. oktober 2007 Tror ikke jeg bor der du bor Men, trodde faktisk de hadde mammaklær på alle lindex-butikker jeg? Er ikke akkurat noe storby hverken der jeg bor eller der jeg kommer fra, men de har det da der...
Eeyore Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #2225 Skrevet 3. oktober 2007 Trodde du bodde i eller i nærheten av Oslo jeg... Har ikke sjekket ut de avdelingene de har i Oslo sentrum, så jeg får prøve det en dag jeg har tid
Liljen Skrevet 3. oktober 2007 #2227 Skrevet 3. oktober 2007 Innom med en kjempediger Vi må snart ha sjokoladepuddingfest her igjen Hadde vært stas!! Ha en flott dag
Liljen Skrevet 4. oktober 2007 #2229 Skrevet 4. oktober 2007 God morgen snuppa Fredag passer fint :juhu: Når?? Har og sett at Lindex har mye fine mammaklær, og H&M. Men gå i de største butikkene da, mere utvalg Jeg skal visst arve en haug fra vennene mine når det blir vår tur Blir spennende det. store
Eeyore Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2230 Skrevet 4. oktober 2007 Prøver febrilsk å logge meg på MSN nå, men får bare feil... Hva med puddingfest i 13-tiden? Da pleier jeg å ha pause Hadde også planer om å låne masse klær av venninner, men så ble jo alle gravide samtidig
Liljen Skrevet 4. oktober 2007 #2231 Skrevet 4. oktober 2007 Fredag kl 13 passer utmerket :juhu: Venninna mi har absolutt ingen planer om flere sier hun Satser på det da, hun hadde mangen flotte klær Og hvis det ikke drøyer så mye lengre, så slipper det gjerne gå ut av mote og
Kykkelikokos Skrevet 4. oktober 2007 #2232 Skrevet 4. oktober 2007 Innom og sniker midt i sjokoladepuddingfest-planleggingen deres Er bare en kjapp tur innom, for jeg må rydde før megleren kommer og tar bilder av leiligheten her
Eeyore Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2233 Skrevet 4. oktober 2007 :juhu: It's a date! Og om flere har lyst til å være med: SJOKOLADEPUDDINGFEST FREDAG KL 13:00!!!
Eeyore Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2234 Skrevet 4. oktober 2007 Du får komme og være med på fest imorgen istedenfor Lykke til med meglerbesøk!
smile Skrevet 4. oktober 2007 #2235 Skrevet 4. oktober 2007 for 15 uker litt på etterskudd! Hadde vært kjekt med sjokoladepuddingfest men jeg er jo ikke her så ofte.... Men kan jeg tilby eplekake med vaniljekrem i kaka nå??? Jeg vet at Triaden_lindex på Lørenskog har mammaklær og den er ikke så stor...
Kykkelikokos Skrevet 4. oktober 2007 #2236 Skrevet 4. oktober 2007 Du får komme og være med på fest imorgen istedenfor Lykke til med meglerbesøk! Litt langt å reise for å spise sjokoladepudding, men hvis vi får huset, så kan det bli sjokoladepuddingfest både titt og ofte
Eeyore Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2238 Skrevet 4. oktober 2007 for 15 uker litt på etterskudd! Hadde vært kjekt med sjokoladepuddingfest men jeg er jo ikke her så ofte.... Men kan jeg tilby eplekake med vaniljekrem i kaka nå??? Jeg vet at Triaden_lindex på Lørenskog har mammaklær og den er ikke så stor... Mmm, det hørtes godt ut Tror ikke jeg gidder dra helt til Lørenskog altså... Litt langt å reise for å spise sjokoladepudding, men hvis vi får huset, så kan det bli sjokoladepuddingfest både titt og ofte Det er fest her på KG da... Ellers hadde det vært veeeeldig langt for Liljen Innom med en hilsen. tilbake. Og masse gratulerer
Eeyore Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #2240 Skrevet 4. oktober 2007 Neida, jeg skjønner godt at det kunne misforstås
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå