Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg kom hjem igår hadde Heffalompen ryddet, støvsuget og vasket så det så helt strøkent ut her. Da er det deilig å komme hjem :hjerter_rundt:

Ellers blir det visst en travle uke hvor Heffalompen og jeg ikke får sett mye til hverandre. Gleder meg til helgen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: for 15 uker

Jeg har kjøpt noen fine mammaklær på Lindex :)

Skrevet

Tror ikke jeg bor der du bor :) Men, trodde faktisk de hadde mammaklær på alle lindex-butikker jeg? Er ikke akkurat noe storby hverken der jeg bor eller der jeg kommer fra, men de har det da der...

Skrevet

Trodde du bodde i eller i nærheten av Oslo jeg... :sjenert: Har ikke sjekket ut de avdelingene de har i Oslo sentrum, så jeg får prøve det en dag jeg har tid :)

Skrevet

Innom med en kjempediger :klem:

Vi må snart ha sjokoladepuddingfest her igjen ;) Hadde vært stas!!

Ha en flott dag

:klemmer:

Skrevet

God morgen snuppa :)

Fredag passer fint :juhu: Når??

Har og sett at Lindex har mye fine mammaklær, og H&M. Men gå i de største butikkene da, mere utvalg :)

Jeg skal visst arve en haug fra vennene mine når det blir vår tur :ler: Blir spennende det.

store :klemmer:

Skrevet

Prøver febrilsk å logge meg på MSN nå, men får bare feil... :tristbla:

Hva med puddingfest i 13-tiden? Da pleier jeg å ha pause ;)

Hadde også planer om å låne masse klær av venninner, men så ble jo alle gravide samtidig :ler:

Skrevet

Fredag kl 13 passer utmerket :juhu:

Venninna mi har absolutt ingen planer om flere sier hun :ler: Satser på det da, hun hadde mangen flotte klær ;) Og hvis det ikke drøyer så mye lengre, så slipper det gjerne gå ut av mote og :ler:

:klemmer:

Skrevet

Innom og sniker midt i sjokoladepuddingfest-planleggingen deres ;)

Er bare en kjapp tur innom, for jeg må rydde før megleren kommer og tar bilder av leiligheten her :)

Skrevet

:juhu: It's a date!

Og om flere har lyst til å være med:

SJOKOLADEPUDDINGFEST FREDAG KL 13:00!!!

Skrevet

Du får komme og være med på fest imorgen istedenfor :)

Lykke til med meglerbesøk!

Skrevet

:hoppe: for 15 uker litt på etterskudd!

Hadde vært kjekt med sjokoladepuddingfest men jeg er jo ikke her så ofte.... Men kan jeg tilby eplekake med vaniljekrem i kaka nå??? :sikle:

Jeg vet at Triaden_lindex på Lørenskog har mammaklær og den er ikke så stor...

Skrevet
Du får komme og være med på fest imorgen istedenfor :)

Lykke til med meglerbesøk!

Litt langt å reise for å spise sjokoladepudding, men hvis vi får huset, så kan det bli sjokoladepuddingfest både titt og ofte ;)

Skrevet
:hoppe: for 15 uker litt på etterskudd!

Hadde vært kjekt med sjokoladepuddingfest men jeg er jo ikke her så ofte.... Men kan jeg tilby eplekake med vaniljekrem i kaka nå??? :sikle:

Jeg vet at Triaden_lindex på Lørenskog har mammaklær og den er ikke så stor...

Mmm, det hørtes godt ut :)

Tror ikke jeg gidder dra helt til Lørenskog altså... :sjenert:

Litt langt å reise for å spise sjokoladepudding, men hvis vi får huset, så kan det bli sjokoladepuddingfest både titt og ofte ;)

Det er fest her på KG da... Ellers hadde det vært veeeeldig langt for Liljen :fnise:

Innom med en hilsen. :klem:

:klem: tilbake. Og masse gratulerer :hoppe:

Skrevet
:fnise: Neida, jeg skjønner godt at det kunne misforstås ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...