Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Eeyore

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det en stund siden jeg har vært innom... Har vær mye møter og lange dager siste uke.

Bekkenløsningen har heldigvis blitt bedre. Merker jo fortsatt at det er noe der når jeg bøyer meg feil o.l. Men det er ikke vondt lenger og jeg har ingen smerter når jeg går. Så jeg håper at om jeg fortsetter å jobbe preventivt, kanskje jeg kan holde det i sjakk. Regner med at det vil bli værre etterhvert som jeg blir tyngre, men foreløpig ser jeg ingen grunn til å ta kontakt med lege enda.

Idag er det skikkelig sløvesøndag. Vi stod ikke opp før klokka var 13, og det eneste fornuftige jeg har gjort etter det er å legge opp en bukse, og sette på en vaskemaskin.

Nå er det fotballkamp, så da kan jeg sitte ved pc'n noen timer uten dårlig samvittighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Godt at bekkenløsningen ikke har utviklet seg mer. Jeg klarte å holde min i sjakk med enkle forholdsregler.

Når skal du på neste UL? Vil dere vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at den ikke trenger å utvikle seg :)

Sjekker postkassen hver dag for brev fra sykehuset, og UL, men det er jo enda en stund til, så de har vel ikke hastverk med å sende ut innkalling... Vi vil ikke vite kjønn, nei ;)

Trodde jeg skulle rekke over alle dagbøkene jeg, men det tar tid når man har vært borte en uke... Og nå må jeg lage middag. Man blir sulten av å være gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at bekkenløsningen ikke har utviklet seg mer :klemmer:

Jeg har ikke merket at jeg er mer sulten nå enn når jeg var gravid, men det kan jo forandre seg det.

Også er det veldig spennende å ikke vite kjønnet :)

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til dette med å være sulten hele tiden ;)

Er litt bekkeproblemer her også, men det er mest på venstre siden når jeg ligger. Irriterende, for jeg sover så dårlig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå sitter jeg her og gafler i meg en stor hamburgertallerken... :sjenert:

Dagen igår ble ganske lang. Var på møte i Oslo etter jobben, og da jeg kom hjem i 21-tiden måtte jeg bare kjøre rett tilbake igjen med Heffalompen. Han har vært litt overivrig på dykking i det siste, og har dermed klart å få trykkfallsyke. Kjørte han til Ullevåll igår, og så har han sittet i trykkammer i hele natt. Heldigvis ble han bra med en gang, så jeg kunne hente ham igjen imorges.

Og så har vi fått innkalling til UL :juhu: Selvfølgelig fikk jeg jo en av de dagene jeg skal til Stockholm, så jeg måtte ringe og flytte den. Da blir det ikke før 30. oktober som er første dagen i uke 19. Det er hele 5 uker til det... Synes ikke dette går fort i det hele tatt jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nå sitter jeg her og gafler i meg en stor hamburgertallerken... :sjenert:

Dagen igår ble ganske lang. Var på møte i Oslo etter jobben, og da jeg kom hjem i 21-tiden måtte jeg bare kjøre rett tilbake igjen med Heffalompen. Han har vært litt overivrig på dykking i det siste, og har dermed klart å få trykkfallsyke. Kjørte han til Ullevåll igår, og så har han sittet i trykkammer i hele natt. Heldigvis ble han bra med en gang, så jeg kunne hente ham igjen imorges.

Og så har vi fått innkalling til UL :juhu: Selvfølgelig fikk jeg jo en av de dagene jeg skal til Stockholm, så jeg måtte ringe og flytte den. Da blir det ikke før 30. oktober som er første dagen i uke 19. Det er hele 5 uker til det... Synes ikke dette går fort i det hele tatt jeg :tristbla:

Oj. Det høres skummelt ut med trykkfallsyke. Du må ta og kjefte litt på Heffalompen :kjefte:, så han ikke finner på å gjøre det samme flere ganger! Har jo en liten spire i magen din å tenke på også :jepp:

Det virker leeeenge til 30. oktober, men plutselig så skal du se dagen er der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt at bekkenløsningen ikke beit på deg!

Og her går ukene unna!!! Du er jo i uke 14 allerede! :dåne:

Det er som de andre sier ja, tiden raser etter UL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er etter UL tiden går fort.. Og da går det altfor fort...

Ja, for det er i alle fall ikke nå...

Oj. Det høres skummelt ut med trykkfallsyke. Du må ta og kjefte litt på Heffalompen :kjefte:, så han ikke finner på å gjøre det samme flere ganger! Har jo en liten spire i magen din å tenke på også :jepp:

Det virker leeeenge til 30. oktober, men plutselig så skal du se dagen er der :)

Nå har han forløpig dykkerforbud, men han er dessverre som fiskebolla, og lengter hjem til havet :tristbla:

30. oktober skal jeg og på UL, så du er i godt selskap! :ler:

Så moro at vi skal samtidig :hoppe:

det går sakte frem til UL, ja... men så går det mye fortere etter det :)

håper det går bra med heffalompen

:klem:

Vi har det bra alle tre :)

Så godt at bekkenløsningen ikke beit på deg!

Og her går ukene unna!!! Du er jo i uke 14 allerede! :dåne:

Det er som de andre sier ja, tiden raser etter UL!!!

Synes aldeles ikke det flyr unna... :sjenert:

Innom og ser etter kengubarn og mor!

Vi er her vi, har bare ikke hatt så mye tid denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...