Gå til innhold

Kengubarn i magen!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Håper din tro er sterke enn min tro, for jeg prøvde meg nemlig på noe av det samme i går kveld. Jeg sa til mannen: "I morgen skal jeg ikke være kvalm i heletatt. Nå har jeg passert 11. september som skulle være datoen hvor kvalmen forsvant".

Det hjalp ikke :erter:

Men! Bekkenløsnings-symptomene har blitt borte hos meg, og jeg var litt sånn som deg, stiv og støl. Så det er nok håp for oss enda ;)

Ja, jeg håper også de er forbigående, men det ser ut til at jeg er bra om morgenen og så kommer det utover dagen, for jeg går og bøyer mye på jobben. I tillegg er ikke stolene noe gode å sitte på, så jeg får ikke slappet ordentlig av når jeg sitter heller... Blir bedre når jeg kommer hjem om kvelden, så jeg får kanskje prøve å ta det litt mer med ro, og være litt bevisst på det på jobben.

Så koselig å høre hjertelyden da :hoppe:

Får håpe det ikke er begynnende bekkenløsning du har :klem:

Håper inderlig ikke det jeg heller. Men det har i alle fall ikke blitt noe værre da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag har jeg lagt opp gravidbuksene mine, eller 2 av de i alle fall. Prøvde å sy olabuksa med litt tykk tråd, så det skulle se ut som den som var der, men det funka dårlig. Må nok ut og kjøpe ny tråd imorgen.

Heffalompen og jeg var på kostymeutleie idag. Vi skal på maskeradeball til lørdag, og da er det moro å gjøre det litt ordentlig. Heffalompen skal jo alltid være litt spesiell, så han bestemte seg for å være dame han også :ler: Jeg er veldig imponert over meg selv, for jeg fikk en askepottkjole til bryllupet til kusinen min da jeg var 13, og tenkte at jeg får jo prøve den, selv om den helt sikkert ikke passer. Men det gjorde den :overrasket: 17 år etter og 3 mnd gravid, moren min var helt målløs. Tror det kommer til å bli veldig gøy, og dette er de samme folka som var i bryllupet, så det blir moro å fortelle de om graviditeten. :)

Fortalte det til sjefen min idag også da. Hadde egentlig tenkt å vente til jeg traff henne i neste uke, men vi ble pratende om mye rart på telefonen bl.a. at de har hatt litt problemer med å finne personer til flere ledig lederstillinger rundt om i regionen, men nå var kabalen på plass. Så da sa jeg at det var jo typist at jeg måtte komme og ødlegge. Da ble hun helt stille og sa: Nei, ikke si det da! Men det er ikke før i mars da, svarte jeg. Hva skal du da?, spurte hun. Ha barn, svarte jeg. Da ble hun bare kjempeglad, gratulerte og sa at jeg hadde skremt henne skikkelig :ler: Hun syntes det var så koselig, og at jeg bare kunne glede meg. I tillegg så hadde hun forventet at det sjedde snart, så det var ikke noe problem.

Imorgen skal jeg ha jentekveld her, og fortelle det til venninnene mine. Det gleder jeg meg veldig til :)

Skrevet

Syntes det var så skummelt å fortelle jeg, så sambo måtte det.. :fnise: Jeg klarte lissom ikke si det..

Skrevet

Hei hei, vennen :)

Ååå så gøy å fortelle da. Det er noe av det jeg gleder meg mest til :)

:dåne: Så kjolen passet 17 år etterpå!! FANTASTISK :) Det var jo veldig kuult. Mannen min kledde seg og ut som dame en gang på sånt selskap, kan tro det var hysterisk morsomt :skratte:

Kos deg masse med jentekveld.

store :klemmer:

Skrevet

Det er så koselig å fortelle det til andre :)

Imponert over at den kjolen passer jeg da :overrasket:

Kos dere masse på maskeradeball :)

Skrevet

Håper Heffalompen er litt mer sjarmerende enn mannen min var på utdrikningslaget sitt. Haha. Jeg tror han skremte en del unger på kjøpesenteret de var på.

Skrevet
Syntes det var så skummelt å fortelle jeg, så sambo måtte det.. :fnise: Jeg klarte lissom ikke si det..

Prøver å komme inn på temaer hvor det passer å si det da, så slipper jeg å buse ut med det :fnise:

Hei hei, vennen :)

Ååå så gøy å fortelle da. Det er noe av det jeg gleder meg mest til :)

:dåne: Så kjolen passet 17 år etterpå!! FANTASTISK :) Det var jo veldig kuult. Mannen min kledde seg og ut som dame en gang på sånt selskap, kan tro det var hysterisk morsomt :skratte:

Kos deg masse med jentekveld.

Gleder meg masse til både ikveld og imorgen. Men det blir nok sofadag på søndag :ler:

Det er så koselig å fortelle det til andre :)

Imponert over at den kjolen passer jeg da :overrasket:

Kos dere masse på maskeradeball :)

Ja, det er jeg også. Men må nok sy den litt ut i sidene for jeg må ha en langermet genser under, siden vi skal på en låve så kan det bli kaldt. Greit å ha plass til litt mat også :)

Håper Heffalompen er litt mer sjarmerende enn mannen min var på utdrikningslaget sitt. Haha. Jeg tror han skremte en del unger på kjøpesenteret de var på.

Nå skal vi være på en låve litt inni skogen, så jeg tror ikke det kommer så mange barn dit heldigvis :fnise:

Skrevet

Woho, 12 uker :hoppe:

Så spennende med maskeradeball, kos deg :klemmer:

Skrevet

God morgen, vennen :)

Nå gleder jeg meg til å høre hva jentene sa :hoppe:

Ha en super helg

Skrevet

SÅ morsomt med kjolen som passet, og å fortelle det :) Husker jeg synes det var stats å si det til de nærmeste, men til alle andre visste jeg ikke helt hvordan - "forresten så er jeg gravid" :sjenert:

:klemmer:

Skrevet

:hoppe: 12 uker!

Nå er vel neste milepæl 24 uker? Går fort unna dette nå :)

Skrevet

:vinke: Hei Jenter!

Dette har vært en morsom helg :) På fredag når venninnene mine var her ble det selvsagt med 4 gravide og 2 småbarnsmødre mye prat om graviditet og barn. Jeg sa ingenting selv, men når den ene skulle i kjøleskapet så hun selvsagt UL-bildet som hang der :fnise: De syntes det var så koselig alle sammen, og de to som ikke var gravide fikk så lyst på flere barn. Fikk dessverre bekreftelse på det jeg tror et bekkenløsning, for to av de hadde hatt det før og det startet på akkurat samme måte. Nå er jeg øm i rompa hver gang jeg bøyer meg, og ofte når jeg gjør andre ting også. Fikk beskjed om å gå med små skritt, bare bøye meg i knærne og sitte når jeg tar på sko og bukser. Har passet på det nå i helgen, og føler at det har blitt litt bedre. Det blir vel ikke bra, men jeg håper jo at det ikke blir værre i alle fall. Men det er vel ikke til å unngå når det blir tyngre. Skal ta kontakt med en fysioterapaut for å få sjekket det ut ordentlig.

På lørdag var vi på maskeradeball, og det var som alltid gøy. Han som arrangerer festen gjør det alltid gjennomført. Når vi kommer kan vi velge oss en rolle, og en neve "penger" og så må vi leve oss inn i rollen og tjene mest penger iløpet av kvelden. Heffalompen valgte selvsagt i damekostymet sitt å være gledespike :ler: Jeg tenkte at siden jeg skulle være edru hele kvelden var det best å være prest. Men Heffalompen var nok flinkere på å flørte seg til penger en jeg var til å selge syndsforlatelser :fnise:

Siden det var et ekte Veneziansk maskeradeball hadde de gravd en grøft på tunet som var fyllt med vann og bygd kjærlighetsbro over. Oppi dammen la en kano ombygd til gondol for kvelden. Til og med en cellist var leid inn for å spille. Og så og si alle hadde vært ordentlig kreative med kostymene.

Igår hadde vi bare kosedag i sofaen :)

Skrevet
:sjenert: Sitter så lite på plassen min om dagen, men skal prøve å skjerpe meg ;)
Skrevet

Gratulerer med vel passerte 12 uker! Nesten 13 jo... Jeg avslører at jeg ikke er her så ofte!

Håper du slipper bekkenløsning! Det er noe dritt! Rett og slett. Få hjelp så fort som mulig og unngå alt som gjør deg vondt.

Ha en fin mandagskveld!

Skrevet

Den festen hørtes jo kjempekoselig ut :)

Og grattis med 13 uker :juhu:

Hos min jordmor fikk jeg beskjed om at det fantes svømming rettet mot gravide med bekkenløsning, kanskje det finnes det der du bor også, for det blir nok litt langt for deg å reise dit dette var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...