Eeyore Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2101 Skrevet 3. september 2007 Hehe. Så god Heffalompen er da Det er deilig å ha en mann som engasjerer seg i den lille spiren! Han er kjempesøt, og jeg er veldig glad i ham Søte Heffalompen Håper du får ei fin helg Helg? Tror ikke jeg rakk å registrerer det jeg... Så servitørene avslørte deg ja Ja, burde vel ha tenkt på det også... God helg Nå er det ikke lenge igjen til 12 uker da. Spennende dager dette. Nesten så jeg vurderer å få en til... Hmmm... Du må vel vente litt til eller?
Eeyore Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2102 Skrevet 3. september 2007 Heisann, innom og ønsker deg en god helg Litt kjedelig å bli avslørt av servitørene når du hadde en så god plan... Så søt heffalump-pappa. Ha en fin helg. Mest kjedelig for Heffalompen for nå blir det ikke den overraskelsen å fortelle det lenger... Hei hei, vennen. Busted rett og slett!! Nå er det ikke lenge til dere kan fortelle den fantastiske nyheten likevell Håper du får en flott helg store Stor tilbake vennen! Flott vogn dere har sett på. Vi har hatt simo kombi til begge våre, men mest av praktiske årsaker. Vi reiser mye med båt til svigers, og da kan man bare bære med seg bærebagen og la resten av vogna stå ute i gangen. Gratulerer med overståtte 10 uker da. Har magen begynt å vise seg nå? Husker jeg måtte begynne med gravidklær i uke 10 med begge mine. Magen synes litt nå ja, men må innrømme at jeg ble litt skuffet da jeg leste i bøkene at det nok var mest luft og forstoppelse Klarer fint å bruke mine egne klær enda. De fleste buksene har så lavt liv at det går fint. Lenge siden vi har møttes på msn nå... Heffalompen har tatt skjemen på pc'n på kontoret til noe annet for tiden, så da blir det lite msn på meg... straks 11 uker, jo!! :juhu: håper du har det supert Har det veldig fint Håper denne siste uken går fort
Eeyore Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2103 Skrevet 3. september 2007 Helgen forsvant i en fei gitt. Jobbet sent fredag og lørdag, og igår var det konfirmasjon for niesen til Heffalompen. Og så var jeg tilbake på jobb igjen... Moren min mente at det skulle gå fint å være gravid i bunad, siden den har så høyt liv. Og jeg tenkte at siden jeg ikke har gått opp noe kg og det bare er nederste delen av magen som har blitt litt større, burde det ikke være noe problem. FEIL! Jeg har aldri hatt så pustebesvær noen gang! Skjønner godt at damene på 1700-tallet dånte av med korsetter. Var nesten litt redd for at kengubarnet skulle få hjerneskade av for lite oksygen... Synes forresten konfirmasjoner begynner å ta litt av nå. Vi hadde på forhånd bestemt oss for å ikke gi henne penger siden vi syns at hun er litt bortskjemt og ikke har evnen til å spare penger. Og godt var det egentlig, for hun fikk hele 3 gaver og nesten 25 000,-!!! Og når noen spurte hva hun skulle bruke pengene på, skulle hun ut og shoppe klær!!! Det blir minner for livet det... Heffalompen og jeg var og tittet litt på vogner i forrige uke. Det er jammen ikke lett altså. Trodde vi hadde bestemt oss jeg nå. Men så så vi at bærebagen til kombivariantene er mye lettere å ta ut av vognen og håndtere for seg selv. Da lander vi vel på en Emmaljunga cross med kombibag. Med mindre vi finner en fantastisk vogn med 2 store svinghjul forran. Godt det er lenge til vi trenger vognen
Mrs N Skrevet 3. september 2007 #2104 Skrevet 3. september 2007 Det er utrolig vanskelig å velge vogn faktisk. Men det er vel mest fordi det er den gjenstanden som blir mest brukt, som må passe på alle punkter, og det er ofte det dyreste du kjøper til ungen. Så bruk god tid!
Catus Skrevet 3. september 2007 #2106 Skrevet 3. september 2007 Puh, vi har ikke begynt å tenke på barneutstyr enda. Synes det er litt tidlig. Men vi håper vi får låne en del utstyr av broren min etter hvert. Har ikke oversikt over hva vi eventuelt får låne og hva vi må kjøpe enda. Men vi har jo så god tid enda!
Kykkelikokos Skrevet 3. september 2007 #2107 Skrevet 3. september 2007 Det er veldig mye lettere å få ut bagen av en kombivogn, ja. Men det blir jo en tyngre vogn når både sportsdel og bag er i på en gang da, så vi kommer ikke til å velge den varianten Emmaljunga troner ganske høyt på listen over vognfavoritter hos oss også.. Men jeg synes også at TFK Joggster Twist er veldig fin.. Men det er jo en 3hjuling.. så det skal ikke være lett!
Eeyore Skrevet 4. september 2007 Forfatter #2108 Skrevet 4. september 2007 Det er utrolig vanskelig å velge vogn faktisk. Men det er vel mest fordi det er den gjenstanden som blir mest brukt, som må passe på alle punkter, og det er ofte det dyreste du kjøper til ungen. Så bruk god tid! Ja, vi kommer til å kikke mange steder før vi bestemmer oss. Dumme Heffalompen Synes han er god jeg :rødme: Puh, vi har ikke begynt å tenke på barneutstyr enda. Synes det er litt tidlig. Men vi håper vi får låne en del utstyr av broren min etter hvert. Har ikke oversikt over hva vi eventuelt får låne og hva vi må kjøpe enda. Men vi har jo så god tid enda! Skulle egentlig bare titte såvidt vi også, men så tok det litt av Det er veldig mye lettere å få ut bagen av en kombivogn, ja. Men det blir jo en tyngre vogn når både sportsdel og bag er i på en gang da, så vi kommer ikke til å velge den varianten Emmaljunga troner ganske høyt på listen over vognfavoritter hos oss også.. Men jeg synes også at TFK Joggster Twist er veldig fin.. Men det er jo en 3hjuling.. så det skal ikke være lett! Vi har i alle fall bestemt oss for ikke å ha trehjuling. Prøvde en i butikken og bare man løftet litt på den, så fikk den tyngdepunktet feil og veltet. Skulle ikke mer enn en fortauskant til...
Eeyore Skrevet 4. september 2007 Forfatter #2109 Skrevet 4. september 2007 11 uker idag :juhu: Må faktisk inrømme at de siste uken har gått litt fort. Og tenke seg til nå er det "bare" 29 uker igjen Magen har virkelig begynt å bule den siste uken. Ble litt skuffa da jeg leste i en bok at det var mest luft og forstoppelse... Føler ikke at jeg er så oppblåst nå som jeg gjorde til å begynne med. Da hadde jeg så mye luft i tarmene at det bråkte og gjorde vondt. Kan ikke helt skjønne at det ikke er noe baby heller, i og med at fosteret er ca 4 cm og livmoren på størrelse med en appelsin. Det er da nødt til å synes? Tenkte jeg skulle ta meg en liten tur og se på noen gravidbukser idag. Greit å ha det klart, i tilfelle jeg ikke får på meg buksene en morgen Tenkte å kjøpe noen greie klassiske som jeg kan bruke ved en neste graviditet også. Kommer kanskje til å føle meg litt teit når jeg står ved kassen, men men, de er vel vant til det.
Flying Skrevet 4. september 2007 #2110 Skrevet 4. september 2007 11 uker! Deilig da. Det går som du sier kjempe fort! Når jeg leser her inne så tar jeg meg selv i å tro at vi nesten er like langt på vei... Så du får bare slappe av og nyte tiden. Plutselig er du i uke 27 også.. Skal love deg at vogn er vanskelig ja.. *sukk* Jeg er også inne i en Emmaljunga-fase nå. Vi har enda ikke bestemt oss. Nesten håpløst det her..
Kykkelikokos Skrevet 5. september 2007 #2111 Skrevet 5. september 2007 Synes ikke du skal føle deg teit selv om du er og kikker på mammaklær. Selv om du ikke nødvendigvis har lagt på deg så mye, så strammer buksene mye mer over magen - og det er ubehagelig når det er stramt over magen!
Eeyore Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2112 Skrevet 5. september 2007 11 uker! Deilig da. Det går som du sier kjempe fort! Når jeg leser her inne så tar jeg meg selv i å tro at vi nesten er like langt på vei... Så du får bare slappe av og nyte tiden. Plutselig er du i uke 27 også.. Skal love deg at vogn er vanskelig ja.. *sukk* Jeg er også inne i en Emmaljunga-fase nå. Vi har enda ikke bestemt oss. Nesten håpløst det her.. Ja, jeg håper og tror at det tiden kommer til å gå fortere utover nå. Bare det å holde på å sprekke av fortellerlyst får jo tiden til å stå stille Synes ikke du skal føle deg teit selv om du er og kikker på mammaklær. Selv om du ikke nødvendigvis har lagt på deg så mye, så strammer buksene mye mer over magen - og det er ubehagelig når det er stramt over magen! Følte meg vel ikke teit, men det var en litt uvant situasjon... De fleste buksene mine passer fremdeles for de er ganske strechy.
Eeyore Skrevet 5. september 2007 Forfatter #2113 Skrevet 5. september 2007 Når jeg kom hjem igår hadde Heffalompen ryddet og vasket på kjøkkenet. :rødme: På den ene benken som jeg sjelden bruker har det samlet seg opp kakebokser, brett og andre ting jeg ikke har plass til i i skapet. Det har sett skikkelig stygt ut men jeg har ikke giddet å gjøre noe med det, og tenkt at vi flytter jo snart... Men så deillig det var å få det bort :juhu: Før jobben idag var jeg og så på mammaklær. Trodde liksom det skulle være en enkel sak jeg, men fant ikke noe jeg likte. Og det jeg likte hadde de ikke i min strørrelse Fikk prøvd litt da, og magen ble mye finere i mammabuske. Så rund og jevn, istedenfor en fettpølse som henger over buksekanten. Tror jammen jeg skal begynne med det om ikke så lenge selv om jeg ikke trenger det enda. Alt for forfengeligheten
Mrs N Skrevet 5. september 2007 #2114 Skrevet 5. september 2007 Gratulerer med 11 uker da! :juhu: Selv om magen kanskje ikke synes så mye (altså mest luft) så er det hundre ganger mer behagelig å ha på mammaklær, spesielt hvis du får tak i de som sitter ordentlig over magen. Jeg kjøpte både de som går over og under magen og syntes de som gikk over var aller best, hadde liksom behov for noe over magen. Men hvis du ikke liker det og kanskje ikke har tenkt å kjøpe masse mammabukser så anbefaler jeg en sånn som dette. Ellers må jeg bare få anbefale mamma t-skjorter. De jeg kjøpte var litt lengre fremme enn det de var bak og passet akkurat rundt magen. Magebelte var også kjempekjekt når det begynte å bli tungt i ryggen og hjelper også om vinteren når det blir kaldt på magen
Mrs N Skrevet 5. september 2007 #2115 Skrevet 5. september 2007 Kom på at jeg også må få anbefale at du investerer i en god pyjamas. Når du kommer til 9. måned så er det INGEN nattkjoler som passer lengre
iss Skrevet 5. september 2007 #2116 Skrevet 5. september 2007 Og på nett får du kjøpt noe som heter topp-forlenger. Da slipper du å kjøpe alt nytt når de blir litt knappe over magen. Kjempekjekt!
Liljen Skrevet 6. september 2007 #2117 Skrevet 6. september 2007 Hei hei, vennen Så koseli med mammabukser da Kan tenke meg det var mer behagelig ja. De fleste jeg kjenner bruker begynne med sånne bukser rundt uke 12 Så koseli av Heffalompen :rødme: . Ja vi er heldige med disse mannfolka våre, virkeli!! :love: Ha en topp kveld. store
Vannmelon Skrevet 6. september 2007 #2118 Skrevet 6. september 2007 Mammabukser er skikkelig behagelig å gå i! For ikke å snakke om at magen ser mer gravid ut enn med vanlige bukser...
Kylling Skrevet 7. september 2007 #2119 Skrevet 7. september 2007 topp-forlenger Høh? :klø: Bare innom for å ønske deg en god dag! Men må innrømme at jeg ble nysgjerrig på hva en topp-forlenger er for noe, og hvordan den ser ut!
angelou Skrevet 7. september 2007 #2120 Skrevet 7. september 2007 Mammabukser er helt genialt - jeg begynte å bruke det i uke 14, for da stramma buksene slik over magen slik at det så ut som om jeg hadde lagt på meg minst 5 kilo - på magen! Og vips med mammabukser så fikk jeg en liten kul gravidmage isteden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå